Eerst hit op Esther:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:59 schreef jpjedi het volgende:
Inco heeft een vrouwtje via SF!!!
Nou het is nog beter..hij ziet haar in FL ipv SLquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan moet hij zeker zaterdag met zijn lul uit zijn broek in het cafe zitten, en zij met haar cup d tieten open en bloot rond lopen
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:59 schreef jpjedi het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa
Hij ziet haar zaterdag en ze heet Esther..![]()
![]()
![]()
Second Life lamlulquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft ie een meisje ontmoet in BF2: SF? Foto? Geef eens wat meer info man![]()
Doe nou eens een beetje je best om erbij te horen..plzzzzquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]![]()
Ja doe eens gek en trek eens een zwarte broek met een paars streepje aan en ga carnaval vierenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef jpjedi het volgende:
Doe nou eens een beetje je best om erbij te horen..plzzzz![]()
Second Life, pffffffffquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Doe nou eens een beetje je best om erbij te horen..plzzzz![]()
ja, maar voor herkenning moet die swans uit zijn broekquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou het is nog beter..hij ziet haar in FL ipv SL![]()
![]()
(over details wil hij niets kwijt.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:17 schreef staticdata het volgende:
ja, maar voor herkenning moet die swans uit zijn broek
Tis toch niet die ene van de webcamchat van een niet nader te noemen meet toch??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:59 schreef jpjedi het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa
Hij ziet haar zaterdag en ze heet Esther..![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef ursel het volgende:
Tis toch niet die ene van de webcamchat van een niet nader te noemen meet toch??
sja het ZOU kunnen ... er zijn gekken die elkaar in bf2 vindenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
sja het ZOU kunnen ... er zijn gekken die elkaar in bf2 vinden![]()
![]()
![]()
mmm, laat ik even mn tieten zienquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:47 schreef ursel het volgende:
zo gaat dit topic natuurlijk nooit volkomen vandaag he..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:53 schreef Silver_Shark het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaan we bij IJs ook doenEcht zo hard gelachen
Alhoewel ik vrees dat IJs in Amsterdam wel een paar zenders heeft die je niet wilt krijgen
![]()
Op zondag ochtend een gospelkoor ofzo
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:53 schreef Silver_Shark het volgende:Ik heb een valse start genomen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in amsterdam heb je ook negers gewoon int echt op straat enzo, gaan we door de stad rijden met een zapper, lekker voor het eggiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat gaan we bij IJs ook doenEcht zo hard gelachen
Alhoewel ik vrees dat IJs in Amsterdam wel een paar zenders heeft die je niet wilt krijgen
![]()
Op zondag ochtend een gospelkoor ofzo
hoezo online zusje uit USA> niet zo vaag baus!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Er zijn zat leuke meiden die schietspelletjes online spelenDaar hoef ik niet voor naar second life
![]()
Check bijv mijn online zusje uit de US of A
[afbeelding]
Punt is dat de vrouwtjes niet snel kenbaar maken dat ze vrouwtjes zijn![]()
In BF2 heb ik het nog niet meegemaakt.. maar je krijgt al snel een bijzonder hitsige chat![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoezo online zusje uit USA> niet zo vaag baus!!
Maar als ze iets ouder was en bij voorkeur in de benelux had gewoond... hmmmquote:[FCUK]Capt_Squiggles
Written at 08.12.2004 20:59
damn Basje! if only you could really give me a beer, I want one bad
[FCUK]Capt_Squiggles
Written at 20.12.2004 12:04
thanks for the camoflouge Spam, Basje! I can safely say it the best spam yet! it's special cause it comes from you Rock on! Beer! Spam! Hooah!
Emily
-=ECO=-CaptSquiggles
Written at 17.05.2005 21:47
Yo, Brutha! wasup, main cheering up teh GB of all GBs as requested, General Basje
owke coolquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nou euh.. serieus.. het is mijn online zusje, en ik ben haar online grote broer
![]()
Anders ben ik pedo heh ofzo..
Nee serieus, heb met haar gewoon een heel goede band.. en we zien elkaar dus ook echt als broer en zus
[..]
Maar als ze iets ouder was en bij voorkeur in de benelux had gewoond... hmmm![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
owke coolalleen last ik die naam als cpt. squirt
![]()
![]()
Fokkin goud! Ik zou de wereld over kunnen reizen en in praktisch elk land een online kennis hebben voor een slaapplekquote:Canadaone
Written at 05.05.2005 09:14
Hoi mijne vriende.
Danke u wel for thinking of our men who fell. Thanks too for telling me about Hannie Schaft, that is an amazing, if somewhat sad, story.
The Netherlands + Canada = Vriendschap.
Tot ziens
Toch wel door de Bijlmer he?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:05 schreef IJsmuts het volgende:
in amsterdam heb je ook negers gewoon int echt op straat enzo, gaan we door de stad rijden met een zapper, lekker voor het eggie![]()
mmm, denk dat cpt squirt een jaartje of 19 is ofzo? kan het niet echt inschattenquote:
whehehe dat noemen we een sletje zijn!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:22 schreef Mr_Baus het volgende:
Fokkin goud! Ik zou de wereld over kunnen reizen en in praktisch elk land een online kennis hebben voor een slaapplek![]()
Online gaming heerscht!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop voor je dat het geen piemol heeft...
eerst bijlmer om surinamers te zappen, dan west om turken te zappen en dan oost om marrokanen te zappenquote:
Huh? Nee je online vriendin uit de USA!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Bedoel je dat over mijn "zusje" ?
hoe oud is ze dan nou? en wat voor games speelt ze allemaal?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Bedoel je dat over mijn "zusje" ?
omg puni ik heb me dood gelachen om die gast. Hij gelooft echt dat bof een gay clan isquote:
Dat bedoel ik dus..quote:
few ben ik net een maand ouderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus..Op die foto is ze fokkin 15.............
Over 2 mnd wordt ze 17. Onwijs gave meid, maar te jong. Gelukkig begrijpt zei dat ook, en kunnen we gewoon als bijzonder goede vrienden met elkaar lullen zonder dat het verdacht of zelfs strafbaar zou zijn.
Ik zei ooit, you're like the little sister i've never had, en zij ziet het vice versa.
Echt een goede band dus, en niks van mijn kant qua versieren of interesses op dat gebied bla bla...
En thnxs... Baus heeft idd een brand new badge![]()
Dat is geen faker, echt niet. Ik ken dr hele familiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Huh? Nee je online vriendin uit de USA!
ben jij omgebouwd?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus..Op die foto is ze fokkin 15.............
Over 2 mnd wordt ze 17. Onwijs gave meid, maar te jong. Gelukkig begrijpt zei dat ook, en kunnen we gewoon als bijzonder goede vrienden met elkaar lullen zonder dat het verdacht of zelfs strafbaar zou zijn.
Ik zei ooit, you're like the little sister i've never had, en zij ziet het vice versa.
Echt een goede band dus, en niks van mijn kant qua versieren of interesses op dat gebied bla bla...
En thnxs... Baus heeft idd een brand new badge![]()
nou cool toch !quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou cool toch !![]()
laat dr es op de server komen, kijken of ze ook een beetje met de PKM kan squirten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |