Lekkere droogklootquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:36 schreef -chiel- het volgende:
Ja, maak er een B-cup van!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:04 schreef dekkered het volgende:
ijs is lekker bezig hier slechts 8.5% loonsverhoging
Ik kom er aan wees niet bevreesdquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:04 schreef dekkered het volgende:
ijs is lekker bezig hier slechts 8.5% loonsverhoging
oh had ook wel via een pm gekuntquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kom er aan wees niet bevreesd
Even installen hier.
=adriana limaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan het trouwens geen beauty vinden op je avatar. doet me denken aan een oud collega
Komt ie nu mee de lamlulquote:
quote:
he ik own daar in dat topic joh, al 2 users gepaktquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:24 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Wrd die er toch ff te grazen genomen..![]()
neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
ga jij eens eneco plaza doornemen![]()
hebbie me al gevonden op eneco tel![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan het trouwens geen beauty vinden op je avatar. doet me denken aan een oud collega
jazeker, sla aanmakenquote:
zullen ze me er wel weer uitgegooid hebben omdat ik extern ben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
neeWelke selectie/afdeling etc
Ja nee anders ga jij Diamond even uitleggen hoe hij alle vrouwen binnen Essent kan bellenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:42 schreef staticdata het volgende:
zullen ze me er wel weer uitgegooid hebben omdat ik extern ben.
Geen essentquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja nee anders ga jij Diamond even uitleggen hoe hij alle vrouwen binnen Essent kan bellen
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja nee anders ga jij Diamond even uitleggen hoe hij alle vrouwen binnen Essent kan bellen
neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
tis eneco, maar wilde nog wel zeggen, of hij de filter m/v al had gevonden![]()
Who gives a fuckquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:54 schreef staticdata het volgende:
tis eneco, maar wilde nog wel zeggen, of hij de filter m/v al had gevonden![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Who gives a fuckAls je vraagt waar ze werkt en ze wil antwoorden dan moet je bij E... al met je broek op de enkels staan.
whehehe tips van de master himselfquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Who gives a fuckAls je vraagt waar ze werkt en ze wil antwoorden dan moet je bij E... al met je broek op de enkels staan.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
HuH Ijsmuts.. zorg jij nou maar voor haar.... je weet wel
die zijn er wel, maar doe maar nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:57 schreef IJsmuts het volgende:
diamond, doe ook ff lekkere pics posten van the "who's Who" op het intranet oid![]()
klopt..dat is het enige wat op de grote markt is toegelaten tijdens de afterparty van de optocht.. (echt glas wordt bijna nergens toegestaan met Carnaval)quote:
als hij langer dan 2 weken wil werken zou ik het afraden, maar goed wat hij wilquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:07 schreef IJsmuts het volgende:
luister maar niet naar puni hoor, die heeft het slechtste met je voor!
gewoon posten die chics!![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
als hij langer dan 2 weken wil werken zou ik het afraden, maar goed wat hij wil
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:55 schreef staticdata het volgende:
god, er zit een student in bf2cc te kutten
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:55 schreef staticdata het volgende:
god, er zit een student in bf2cc te kutten
dan moet hij zeker zaterdag met zijn lul uit zijn broek in het cafe zitten, en zij met haar cup d tieten open en bloot rond lopenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:59 schreef jpjedi het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa
Inco heeft een vrouwtje via SF!!!
Hij ziet haar zaterdag en ze heet Esther..![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |