hij is gestopt en ik ga het vast niet voor hem doen, dus ik kan morgen weer verder genietenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:29 schreef B.ertha het volgende:
En is de band al gefixt?
ha, vertier en vermaakquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hij is gestopt en ik ga het vast niet voor hem doen, dus ik kan morgen weer verder genieten![]()
je topic is nog niet dichtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:35 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, zette net de tv aan om een film te gaan kijken, PSV erop, schieten ze na twee minuten de 1-0 binnen! Toen ben ik maar blijven hangen
quote:
Ik ben altjid erg gezellig als ik bij mensen op bezoek ben.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben altjid erg gezellig als ik bij mensen op bezoek ben.![]()
Had wel lekkere pannekoeken gebakken.![]()
Als je me zo lang uit m'n slaap houdt, dan kan ik niet garanderen dat ik wakker blijf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In slaap vallen als je op bezoek bent. Als je dan in Nijmegen ook doet tijdens m'n fabelachtige tour, zet ik je buiten
Met kaasquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:48 schreef Soempie het volgende:
Nu even thee drinken en dan snel naar huis![]()
Lijkt mij nog wel te doen, maar wel vreselijk saaiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:54 schreef Soempie het volgende:whahaha die vriend komt net met een berichtje:
De UniversiteitsKrant zoekt studenten die een week lang zonder mobiel, internet en tv doen. Voor geld ook.
Ik: oeh, hoeveel geld?![]()
Hij:![]()
je wordt gillend gek. Dat red je toch niet.
Ik: hmm.
Hij zat fanatiek achter de pc.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken in de trant van 'ik ben niet leuk genoeg om wakker te blijven'...
Waarom zit je trouwens zo fanatiek achter de pc als je bij iemand op bezoek bent?
Als je je dan toch overgeeft aan de series, begin dan ook gelijk met 'Lost'. Is misschien nog wel beter en leukerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag toch maar es de eerste aflevering van Prison Break gekeken, was best aardig. Daarna een tijd lang liggen bellen, en zit nu een beschaafd glaasje sap te drinken
Das nou te laat danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee hoor B.ertha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |