neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dag B.ertha
Is er iemand wel eens in Slovenië op vakantie geweest?
Nee heb de monitor van mn broers pc gejatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
typ je dit nu blind?
jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er iemand wel eens in Slovenië op vakantie geweest?
Weet ik niet, ben nog niet echt serieus aan het kijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
en hoe groot is je skigebied daar dan? maar ja, ik kan toch geen vrij nemenik hoop dat ik eind juni een paar dagen vrij kan krijgen om naar Rock Werchter te gaan
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef iamredleader het volgende:
Eten was trouwens erg lekker, m'n vrouw was superverrast met de chocoladetaart in hart-vorm.
Ga PSV kijken!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef Mikkie het volgende:
Hoewel... ik ga nu wel lekker op de bank liggen en een film kijken, denk ik
Verzin zelf iets!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben er ook nog, maar bij gebrek aan nuttige meldingen hou ik m'n mond maar ff
Ga voor de film, die wedstrijden worden toch 100x samengevat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik twijfel een beetje. Na die wedstrijd heeft het namelijk geen zin meer om nog een film aan te zetten. Nu wel... en ik heb nog een behoorlijke kijkachterstand
Ok, ik moest net mn broertje uitleggen hoe hij de achterband van zn fiets moest vervangen. Dus allees ging goed, ik had hem eraf gehaald en bij het terugzetten van alles mocht hij het zelf doen. Af en toe wat gevloek gehoord maar ging wel redelijk.quote:
Of kleine zusjes verbeteren, heerlijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, ik moest net mn broertje uitleggen hoe hij de achterband van zn fiets moest vervangen. Dus allees ging goed, ik had hem eraf gehaald en bij het terugzetten van alles mocht hij het zelf doen. Af en toe wat gevloek gehoord maar ging wel redelijk.
Gaat hij vervolgens z'n band oppompen, komt ie erachter dat zn binnenband lek is, nu mag hij dus de band er weer afhalen en gaan plakken![]()
Blijft toch genieten, kleine broertjes die nogal onpractisch ingesteld zijn
het mooiste is dat ik mn kamer boven onze garage heb, dus ik heb hem net een half uur horen mopperen terwijl ik hier stilletjes zat te genietenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Of kleine zusjes verbeteren, heerlijk
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het mooiste is dat ik mn kamer boven onze garage heb, dus ik heb hem net een half uur horen mopperen terwijl ik hier stilletjes zat te genieten
Mijn kamer zit boven de keuken, dus ik hoor meestal al het geruzie tussen haar en mn oudersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het mooiste is dat ik mn kamer boven onze garage heb, dus ik heb hem net een half uur horen mopperen terwijl ik hier stilletjes zat te genieten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |