staat aanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:24 schreef B.ertha het volgende:
verkenner-->extra-->mapopties-->verborgen bestanden?
Open je het in verkenner of met een programma? Als je het met een programma opent, kan het zijn dat hij alleen bepaalde extensies laat zien. Bijvoorbeeld in word laat hij standaard alleen .doc etc zien....quote:
Lekkere tomboy, kan niet eens een usb-stick aan de praat krijgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:31 schreef Etcetera het volgende:
ik open gewoon de usbstick schijf... schijf K bij ons
heb het net ook met de verkenner geopend, same problem. ook dan staat in de mapopties de verborgen mappen weergeven aan.
wtf![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lekkere tomboy, kan niet eens een usb-stick aan de praat krijgen
Nee, als je pps niet zou kunnen openen, zou je de bestanden wel zien maar dan met zo'n windowsfiguurtje ipv het pps symboolquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hij deed het eerst wel hoor... kan alle andere bestanden ook gewoon lezen, pdf, doc, alles behalve ppsmss ligt het daaraan?
PPS is niet het default formaat van powerpoint, misschien dat je standaard alleen .ppt opent. Of zie je het zelfs in verkenner niet staan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hij deed het eerst wel hoor... kan alle andere bestanden ook gewoon lezen, pdf, doc, alles behalve ppsmss ligt het daaraan?
Kan je bijv. wel een wordbestand opslaan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:35 schreef Etcetera het volgende:
oh, ppt kan ook. maar ik zie zelfs in de verkenner absoluut geen powerpoint bestanden die ik net heb geinstalleerd. de powerpointbestanden die ik er bv gister op heb gezet, of vorige week, zie ik wel
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
PPS is niet het default formaat van powerpoint, misschien dat je standaard alleen .ppt opent. Of zie je het zelfs in verkenner niet staan?
B.ertha is wel een betere tomboy dan etcetera trouwens
I couldn't care lessquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
B.ertha is wel een betere tomboy dan etcetera trouwens
jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Kan je bijv. wel een wordbestand opslaan?
HEEEEL vaag, ik weet het ook niet hoorquote:
je kunt niet alles wetenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:42 schreef Mark_V het volgende:
[..]
HEEEEL vaag, ik weet het ook niet hoor![]()
dat snap ik nu nog steeds nietquote:Leuk he, dat je een hardcopy moet wegbrengen in een tijd dat er ook gewoon email is
tomboy hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik werk echt nooit met torrents. ook geen idee hoe het werkt
Kun je ze niet openen via pps? Dus niet via verkennerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:57 schreef Etcetera het volgende:
sorry voor de layout verneuking
wat ik trouwens helemaal niet snap van die usbstick he
als ik iets probeer op te slaan zie ik de sheets wél. dus ze staan er wél op. maar waar ze zijn
nou, heb een manier gevonden om het te fiksenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kun je ze niet openen via pps? Dus niet via verkenner
Thnx, ik kijk ffquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tomboy he
1. download een torrentprogramma (bv. Bitlord
2. installeer het
3. zoek op internet een torrent op (bijv bij Piratebay)
4. download die torrent
5. zet hem op je bureaublad of een andere, makkelijk terug te vinden plekje
6. open je torrentprogramma
7. sleep je gedownloade torrent naar het bovenste vak van het programma
ik zal ff een screen maken van stap 7
[afbeelding]
Oké. Mooi dat het iig nou wel gelukt isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou, heb een manier gevonden om het te fiksen
heb de inhoud op de pc gezet, en de usbstick geformatteerd.
inhoud teruggezet, en nou ziet hij de sheets wel
hoop dat het niet weer gebeurd, dacht dat kingston zo'n goed merk was?
dat probeerde ik B. maar het werkte niet![]()
Ik zou een dvd gaan kijkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:14 schreef DiviFilius het volgende:
vanavond P.S.V. en Rome tegelijkertijd op tv, dilemma![]()
doe maar PSV!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:14 schreef DiviFilius het volgende:
mijn ervaring is dat die dingen automatisch gedeeld wordt, tot je ze uit de lijst van het torrentprogramma haalt. wel goed oppassen, je kunt namelijk kiezen tussen 'torrent verwijderen' en 'alles verwijderen' je moet de eerste hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:21 schreef B.ertha het volgende:
Hoe zit het eigenlijk precies met eigen bestanden delen bij torrents?
Het is een pps? Probeer dit eens:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:20 schreef Etcetera het volgende:
http://www.torrentreactor.net/sections.php?id=445
en die usb stick werkt nog steeds nietdacht dat ik het gefikst had, maar blijkbaar niet
Hoe bepaal ik welke wel en welke niet?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat die dingen automatisch gedeeld wordt, tot je ze uit de lijst van het torrentprogramma haalt. wel goed oppassen, je kunt namelijk kiezen tussen 'torrent verwijderen' en 'alles verwijderen' je moet de eerste hebben
ik kan niets van de stick afgooien wat ik niet ziequote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is een pps? Probeer dit eens:
van de stick afgooien op de pc. via pc openen in powerpoint. dan opslaan als [naam].pps Dus achter de naam van het bestand typen. Dan die terug op je stickje zetten
als ik het in word kijk, en ik klik op 'openen' dan leest hij in die map wel dat er die powerpoint presentatie opstaat. maar als ik dat ding dan dmv powerpoint zelf wil openen, dan ziet hij hem niet meer.quote:Dit werkt vaak bij .exe, misschien hier ook wel.
dan moet ik zelf ff een torrent opzoekenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe bepaal ik welke wel en welke niet?
K heb rome toch al gezien en psv boeit me niksquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:14 schreef DiviFilius het volgende:
Gewoon alles dr af mieteren, komt het vanzelf welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan niets van de stick afgooien wat ik niet zie
[..]
Oke. Er is dus niet zoiets als een MySharedFolder, waar ze alles uit kunnen halen, zoals die bij Limewire is?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan moet ik zelf ff een torrent opzoekenmomentje
gevondenals je klaar bent met de torrent, dus dan staatie op 100%, dan kun je op het grote rode kruis van de taakbalk klikken. 1x is genoeg, dan staat er 'verwijder alleen torrent' of 'verwijder torrent en alle bestanden' zoiets staat er iig... alleen torrent verwijderen
voor zover ik weet nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oke. Er is dus niet zoiets als een MySharedFolder, waar ze alles uit kunnen halen, zoals die bij Limewire is?
Is het al gelukt? Verder dan .pps erachter zetten kan ik je namelijk nit helpen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij ligt het echt aan powerpoint.... ik ga ff een restart proberen, mss helpt dat.
Graag gedaan. Hoop dat ie het blijft doen. Succes met poolen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:50 schreef Etcetera het volgende:
ik ga poolen
B, bedankt voor het proberen te helpen
neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dag B.ertha
Is er iemand wel eens in Sloveniė op vakantie geweest?
Nee heb de monitor van mn broers pc gejatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
typ je dit nu blind?
jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er iemand wel eens in Sloveniė op vakantie geweest?
Weet ik niet, ben nog niet echt serieus aan het kijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
en hoe groot is je skigebied daar dan? maar ja, ik kan toch geen vrij nemenik hoop dat ik eind juni een paar dagen vrij kan krijgen om naar Rock Werchter te gaan
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef iamredleader het volgende:
Eten was trouwens erg lekker, m'n vrouw was superverrast met de chocoladetaart in hart-vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |