Edit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:45 schreef Lucille het volgende:
Nou MUUS, waar blijf je nou? Nou, nou?
Een egeltje.quote:
Hij prikte.quote:
Wat subtiel. En ik dacht nog wel dat jij de uitvinder was van de op fok veelgehoorde term ''daar zou ik mijn hond nog vanaf schoppen''quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef kastanova het volgende:
Als de schade relatief gezien meevalt pak ik het vlaggetje uit m'n tas en hang ik hem er gewoon in om daarna nog 1 of 2 keer uit beleefdheid met haar uit te gaan waarbij ik, mocht het tot de (fysieke) mogelijkheden behoren, nog even probeer er iets van te maken.
Die uitspraak gebruik ik alleen maar bij wijven waar ik nog niet eens bij in de buurt gesignaleerd zou willen worden, laat staan dat ik er mee op een afgesloten kamer zou belandenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat subtiel. En ik dacht nog wel dat jij de uitvinder was van de op fok veelgehoorde term ''daar zou ik mijn hond nog vanaf schoppen''![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:31 schreef Nosh het volgende:
De genen met de meest selectieve voorkeur in vrouwen ('ze moet roodharig zijn, minstens een cup c, geen gekkigheden qua kleding, niet te veel make-up maar wel een beetje subtiele rouge en ze moet kunnen accepteren dat mijn hobby's uit japanse stripboekjes lezen en cheeto's eten bestaan') op het internet, zijn veelal de mensen die uberhaupt niet in situaties komen om vrouwen tegen te komen die aan hun ideaalbeeld voldoen.
Juist dát geeft ze veels te veel tijd om aan hun irreëele ideaalbeeld te schaven, in plaats van wat nuance uit het echte leven te halen.
En als ik verliefd ben, dan is het op het totaalplaatje. Klinkt heel klef, maar ik ben meer gecharmeerd van het feit dat ik 2 uur lang met iemand over toffe muziek kan ouwehoeren, dan van haar cupmaat of haarkleur. Als het er dan niet allemaal idioot strak en gephotoshop-airbrusht uitziet: jammer dan.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij prikte.. Het deed echt zeer aan mijn handen.
. Hij woonde nog bij zijn moeder (ja, ik was ook jong)
. en hij kon zelf niet die hele rug scheren.
. Conclusie, mams scheert zijn rug.
.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:31 schreef Nosh het volgende:
De genen met de meest selectieve voorkeur in vrouwen ('ze moet roodharig zijn, minstens een cup c, geen gekkigheden qua kleding, niet te veel make-up maar wel een beetje subtiele rouge en ze moet kunnen accepteren dat mijn hobby's uit japanse stripboekjes lezen en cheeto's eten bestaan') op het internet, zijn veelal de mensen die uberhaupt niet in situaties komen om vrouwen tegen te komen die aan hun ideaalbeeld voldoen.
Juist dát geeft ze veels te veel tijd om aan hun irreëele ideaalbeeld te schaven, in plaats van wat nuance uit het echte leven te halen.
En als ik verliefd ben, dan is het op het totaalplaatje. Klinkt heel klef, maar ik ben meer gecharmeerd van het feit dat ik 2 uur lang met iemand over toffe muziek kan ouwehoeren, dan van haar cupmaat of haarkleur. Als het er dan niet allemaal idioot strak en gephotoshop-airbrusht uitziet: jammer dan.
Ah, de "pointy knees" factorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:36 schreef MUUS het volgende:
Jaja, dat zegt men graag en vaak op dit forum, maar hoe gaat dat IRL?
Als het zover komt dat ik al naakt ben, ben ik zo geil dat ik je zo tussen je 3e onderkin neuk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:36 schreef MUUS het volgende:
Jaja, dat zegt men graag en vaak op dit forum, maar hoe gaat dat IRL?
We weten allemaal dat iedereen perfect is én moet zijn op internet. De mannen hebben een lul van 26 cm, de vrouwen allemaal een perfecte D cup, we zijn allemaal slank en geweldig in bed.
*poef*
Hallo, toen waren we weer in de echte wereld. God, da's eng. Sproetjes, vlekjes, rimpels, vetlellen, pukkels, tieten die niet door de potloodtest komen en.... KLEINE PIEMELS!.
Ja, kots maar even en haal de hond maar vast, ik wacht hier wel.
Klaar? Okiedokie.
Nu kom je in De Echte Wereld een onwijs leuke vent/griet tegen. Je gaat een paar keer uit, alles klikt, hij/zij zoent geweldig en potverdulle, ben je me daar toch ineens verliefd..
Na een tijdje moet het geneuk er toch eens van komen en dan gaan de kleren uit. En oh jee....
Het schaamhaar is niet gesnoeid!
De tepels staan niet helemaal omhoog!
De billen zijn niet helemaal strak!
De lul is kleiner dan gemiddeld!
Sproeten overal en daar heb je vanmiddag nog om gekotst op FOK!
*vul andere hondschopsuggesties in*
Daar sta je, met zijn tweetjes in je naakte niksie in de slaapkamer en hij/zij wacht op de volgende stap.
Wat doe je?. Kom op, snel beslissen, het is koud zo in je nakie.
.
Hoofdpijn faken? Zeggen dat je een afspraak bent vergeten? Krijg je spontaan een allergische reactie? Roep je de hond om die vervolgens van hem/haar af te schoppen? Of toch neuken, omdat je dat ene kleine dingetje wel over het hoofd kan zien? Je bent immers. verliefd
.
Nou, nou, nou, nou?.
-edit-
Ik begin wel..
Als ik verliefd ben (en dat gebeurt praktisch nooit) zie ik die dingen niet zo, maar ik moet wel heel eerlijk zeggen dat er met die heren niets 'mis' was. Ja, sproetjes, schaamhaar, okselhaar, littekens, en dat zijn wel dingen waar veel (jonge) FOK!kers al van kotsen. Ik dus niet.
Wel ben ik op een gegeven moment (te laat.) geschrokken (maar dan ook echt!
.) van enorrrrrm veel rughaar of ehm, eigenlijk de enorme hoeveelheid stoppels op de rug. Daar was ik ook meteen compleet door verstijfd.
. Het was net een egel...
Dat was ook meteen afgelopen, maar goed, dat was verder niks serieus.
Zo, nu jullie..
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
.
Neuken? ( zo is dat ook weer gezegd)quote:
Ik heb echt exact hetzelfde meegemaakt! Hij had wel een hele lange paardestaart....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:38 schreef erodome het volgende:
Als ik gek op iemand ben zie ik de kleine minpuntjes niet zo, daar ben ik dan ook gek op.
Maar ik heb ooit eens een ONS gehad, ontzettend lekkere jongen, echt jummy, tot de broek uitging en het echt een heel klein en krom dingetje bleek te zijn die ook nog eens dun was.
Was toen nog heel jeugdig, dus gewoon mee doorgegaan, 2 halen pijpen en hij was klaar, was ik daar ook weer vanaf, volgende dag beetje ongemakkelijk gedag gezegd en bij mezelf gedacht dat dat nu echt zo'n moment was van god strafd meteen
Exact wat ik bedoel, ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:20 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ah, de "pointy knees" factor
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het zover komt dat ik al naakt ben, ben ik zo geil dat ik je zo tussen je 3e onderkin neuk.
En lucht het op?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Neuken? ( zo is dat ook weer gezegd)
nee we hebben nog niet geneukt!quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Als het zover komt dat ik al naakt ben, ben ik zo geil dat ik je zo tussen je 3e onderkin neuk.
Toch zou ik nog eerder dat kereltje eens even tussen zijn hammetjes kwakken dan Paris Hilton aaien.quote:
Is dat Danny ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:48 schreef Lucille het volgende:
Zou MUUS stiekum verliefd zijn op iemand die niet helemaal Mr. Perfect is?
[afbeelding]
bij de eerste keer sex ben je toch nog niet meteen verliefdquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou dr overheen gaan, je bent toch verliefd? en niemand is perfect
de vraag in de OP ging ervanuit dat je verliefd bent toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij de eerste keer sex ben je toch nog niet meteen verliefd
Gooi jij een willekeurige wipkip uit je nest als ze iets heeft wat je niet helemaal aanstaat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij de eerste keer sex ben je toch nog niet meteen verliefd
Oke, dus als er een gat inzit is het goed ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gooi jij een willekeurige wipkip uit je nest als ze iets heeft wat je niet helemaal aanstaat?
Tsk, tsk, een vraag met een vraag beantwoorden is niet netjes.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:35 schreef CarDani het volgende:
[..]
Oke, dus als er een gat inzit is het goed ?
hangt er van af, niet snel denk ik, maar ik kan me afwijkingen voorstellen dat het in een keer over en sluiten is. en bij niet voldoende hygiene volgt niet de full serve behandeling.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gooi jij een willekeurige wipkip uit je nest als ze iets heeft wat je niet helemaal aanstaat?
en anders houdt ze d'r t-shirt maar aan, wou je zeggen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
de vraag in de OP ging ervanuit dat je verliefd bent toch?
En sowieso, als het een one night stand is : sex = sex, en als het er met kleding een beetje fatsoenlijk uitziet kun je er best overheen.
Dat je met kleding aan ook wel een beetje kunt zien of iemand knap is of niet. Dus dat als de kleding uitgaat er nou ook niet direct hele schokkende dingen kunnen ontstaan (iemand kan niet ineens vreselijk dik worden of een lelijke kop krijgen als de kleren uitgaan). Het zijn vaak kleine dingen en dat is toch niet zo'n ramp?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
en anders houdt ze d'r t-shirt maar aan, wou je zeggen?
Nou hier dus wel... Dan is het: "Hit the shower or hit the road", bovendien zou k danquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:45 schreef CarDani het volgende:
He gatverdamme![]()
Hygiene is het allerbelangrijkst als eerste.....
Smerige ongewassen lucht is echt een afknapper. Voor een aantal mannen dus niet begrijp ik
Hygiene is iets wat eigenlijk iedereen als prio #1 moet hebben, helaas is dit voor sommige mannen (én vrouwen) niet prio #1.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:45 schreef CarDani het volgende:
He gatverdamme![]()
Hygiene is het allerbelangrijkst als eerste.....
Smerige ongewassen lucht is echt een afknapper. Voor een aantal mannen dus niet begrijp ik
Ja, leuke opsomming, maar wat dan? Schop je haar echt dapper de slaapkamer uit of klik je het licht uit en ga je er gewoon voor? Daarna kan je het nog laten doodbloeden, maar op dat moment?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:08 schreef Concordsky het volgende:
- als ze stinkt
- als ze haar rond dr tepels heeft ( ooit eens op een foto gezien en dat wil ik dus ECHT niet irl meemaken)
- téveel schaamhaar.... schaamhaar opzich vind ik niet erg maar het moet niet helemaal begroeid zijn
- lelijke tieten
- lelijke tanden
nee ik ga niet bot zeggen dat ik het een lelijk ding vind maar ik verzin wel een smoesje ... of je gaat ff naar de wc en belt iemand op om te vragen of ze je willen bellen en dan net doen alsof er iets belangrijks is gebeurd waardoor je weg moet of zij weg moetquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, leuke opsomming, maar wat dan? Schop je haar echt dapper de slaapkamer uit of klik je het licht uit en ga je er gewoon voor? Daarna kan je het nog laten doodbloeden, maar op dat moment?
Jij bent stoer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:14 schreef Concordsky het volgende:
[..]
nee ik ga niet bot zeggen dat ik het een lelijk ding vind maar ik verzin wel een smoesje ... of je gaat ff naar de wc en belt iemand op om te vragen of ze je willen bellen en dan net doen alsof er iets belangrijks is gebeurd waardoor je weg moet of zij weg moetheb het gelukkig maar 1 keer hoeven te doen
![]()
![]()
Je vergeet de vlagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:10 schreef Vampier het volgende:
eerst mac donalds voor de papierenzak en dan raggen voor het vaderland.
Fok meisjes doen dat ook nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
![]()
In de praktijk zijn de meeste mannen op fok natuurlijk allang blij als ze een vrouw in bed krijgen. Dan gaan ze vervolgens echt niet de hond erop af sturen als ze niet helemaal perfect is.
Hahahah well done !!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:01 schreef covie het volgende:
Nou wat is er nou mis met een litteken?![]()
Als iemand maar verzorgt is daar gaat het om.
Als zich niet heeft gewassen en zijn eikel stinkt dan stuur ik hem naar de badkamer, misschien dat ik daarna nog wel zin heb.
Daarnaast heb ik 1 keer een jongen gehad, overduidelijk zijn eerste keer, hoewel hij zei van niet, die kreeg het condoom niet om, heb ik uiteindelijk maar gedaan, verder bakte hij er ook weinig van, maar heb hem maar een beetje complimenten gegeven, een paar tips erbij, orgasme gefaked (ja sorry), geloof dat hij uiteindelijk dacht dat hij het redelijk gedaan had.
Ik ben nog wel een keer met hem wezen stappen, maar zei dat ik bij een vriendin bleef slapen.
Verder nog een beetje op msn gepraat, maar het was voor mij eigenlijk al gedaan, vooral omdat hij, 2 weken na dat avondje stappen, mij opbelde of ik met kerst wou komen eten bij zijn ouders, die wilden wel eens weten wie zijn vriendin(?!?!) was.
Maargoed, het was eigenlijk één grote ramp, maar heb het uiteindelijk wel netjes afgerond, vind ik zelf.
Wat netjes zeg, liegen en bedriegen en bij iemand verwachtingen scheppen. Perfect afgehandeld inderdaad.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:01 schreef covie het volgende:
Daarnaast heb ik 1 keer een jongen gehad, overduidelijk zijn eerste keer, hoewel hij zei van niet, die kreeg het condoom niet om, heb ik uiteindelijk maar gedaan, verder bakte hij er ook weinig van, maar heb hem maar een beetje complimenten gegeven, een paar tips erbij, [b]orgasme gefaked (ja sorry)[b], geloof dat hij uiteindelijk dacht dat hij het redelijk gedaan had.
Ik ben nog wel een keer met hem wezen stappen, maar zei dat ik bij een vriendin bleef slapen.
Verder nog een beetje op msn gepraat, maar het was voor mij eigenlijk al gedaan, vooral omdat hij, 2 weken na dat avondje stappen, mij opbelde of ik met kerst wou komen eten bij zijn ouders, die wilden wel eens weten wie zijn vriendin(?!?!) was.
Maargoed, het was eigenlijk één grote ramp, maar heb het uiteindelijk wel netjes afgerond, vind ik zelf.
Keurig met tact !!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:05 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Wat netjes zeg, liegen en bedriegen en bij iemand verwachtingen scheppen. Perfect afgehandeld inderdaad.![]()
![]()
Het is mij allemaal best, maar doe dan niet alsof je het zo mooi hebt afgehandeld. Het is een mooi excuuspraatje voor jezelf in elk geval.quote:
Nou ja, ik denk niet dat je het zo moet zien, ik zou bijna zeggen je had erbij moeten zijn, maar die jongen was hardstikke zenuwachtig omdat het condoom niet lukte, daarvoor ging het aardig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:05 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Wat netjes zeg, liegen en bedriegen en bij iemand verwachtingen scheppen. Perfect afgehandeld inderdaad.![]()
![]()
Ik pas sorry. Ik kijk niet graag naar prutsers.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:13 schreef covie het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat je het zo moet zien, ik zou bijna zeggen je had erbij moeten zijn, maar die jongen was hardstikke zenuwachtig omdat het condoom niet lukte, daarvoor ging het aardig.
Je overschat wel een klein tikje jouw invloed op iemands leven, vind je ook niet? Misschien zal hij de eerste tijd niet durven, maar hij zal zich er vanzelf overheen zetten en dan zal zijn meisje van dan hem gewoon helpen. Tips zijn altijd handig. Het maakt ook niet uit, maar doe even niet alsof je zo superaardig gehandeld hebt. Die jongen had blijkbaar hele andere ideeen als hij je zag als vriendin.quote:Moet ik dan iemand die voor het eerst sex heeft, gaan zeggen je bakt er helemaal niks van? Dan durft hij al helemaal nooit meer met iemand naar bed te gaan. Daarnaast heb ik hem ook ondertussen wel wat tips gegeven. (zijn hand verplaatsen, en zeggen iets zachter, daarna ja dat is lekker... in die trant)
Die jongen dacht inderdaad na 1 keer sex, 1 keer stappen en een beetje msn'en gelijk dat ik zijn vriendin wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:18 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik pas sorry. Ik kijk niet graag naar prutsers.
[..]
Je overschat wel een klein tikje jouw invloed op iemands leven, vind je ook niet? Misschien zal hij de eerste tijd niet durven, maar hij zal zich er vanzelf overheen zetten en dan zal zijn meisje van dan hem gewoon helpen. Tips zijn altijd handig. Het maakt ook niet uit, maar doe even niet alsof je zo superaardig gehandeld hebt. Die jongen had blijkbaar hele andere ideeen als hij je zag als vriendin.![]()
Orgasmes faken hebben vrouwen alleen maar zichzelf mee zeg ik altijd maar.
Misschien was de aardigste manier gewoon wel de waarheid vertellen en meteen dumpen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:32 schreef covie het volgende:
Als hij had gezegd dit is mijn eerste keer had ik er veel meer tijd voor genomen,en heel anders aangepakt. Ik vind het gewoon debiel als kerels doen alsof ze al genoeg ervaring hebben terwijl ze nog geen condoom om kunnen krijgen.
Ingeniaal.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:20 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ah, de "pointy knees" factor
[afbeelding]
Misschien wel ja, maar als ik weer aan dat moment terugdenk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Misschien was de aardigste manier gewoon wel de waarheid vertellen en meteen dumpen.![]()
Je kunt beter hard zijn dan halfzacht blijven.
Als het zijn eerste keer was, schaamde die gozer zich gewoon denk ik.
Ik wilde wat gaan zeggen zoals de anderen dat hebben gedaan maar met verder lezen snap ik nu jou goed bedoelde intensies en snap ik je wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef covie het volgende:
ik zie ook wel in waarom jij denkt dat ik het als een bitch heb aangepakt, maargoed, ik bedoelde het aardig iig.
Ehmm... nou.... da weet ik zo net nog nie hoor!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:08 schreef CarDani het volgende:
Kom op zeg.
Wat geeft het om een keer te faken. Als die jongen daar een goed gevoel aan overhoudt?
Wij zeuren er toch ook niet over als een man zijn sokken aanhoudt![]()
Ik rust mijn kaas!quote:edit:
Zou die een sin zijn hoofd moeten halen zijn sokken aan te houden.![]()
Kanaries en goudvissen mogen ook. Of denkbeeldige hamsters enzo.quote:
en slechte hygiene is meestal vanaf de buitenkant ook wel goed in te schatten dacht ik zo!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
maar dat het eigenlijk puur allemaal hygiëne punten zijn die afknappers zijn. (dûh).
Stinken, ongewassen, zweetlucht, te veel haar..
Lijkt me dat er weinig echt 'uiterlijke verrassingen' tevoorschijn kunnen komen en dat je daar niet op afknapt of er moet opeens een pielemous tussen 'haar' benen hangen..
Nou, denk het niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
en slechte hygiene is meestal vanaf de buitenkant ook wel goed in te schatten dacht ik zo!
Ik vind rughaar wel sexyquote:Op maandag 5 maart 2007 17:20 schreef mi.kha het volgende:
.
Ik vind het een vreemd iets.. Als je de geluiden om je heen hoort lijkt het wel of iedere vrouw zowat afknapt op lichaamsbeharing bij een man, maar ik ben er zelf nog nooit een tegen gekomen. En ik heb er toch een behoorlijk aantal "ontmoet", diverse leeftijden en achtergronden. Ook geen klagen achteraf na de fase van verliefdheid trouwensquote:
rughaar kan ik inkomenquote:
Als een borstvergroting net zo makkelijk was als je haren bijwerken zouden alle vrouwen ook wel cup D hebben. Iedereen doet maximaal z'n best om mee te werken aan het schoonheidsideaal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 06:08 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd iets.. Als je de geluiden om je heen hoort lijkt het wel of iedere vrouw zowat afknapt op lichaamsbeharing bij een man, maar ik ben er zelf nog nooit een tegen gekomen. En ik heb er toch een behoorlijk aantal "ontmoet", diverse leeftijden en achtergronden. Ook geen klagen achteraf na de fase van verliefdheid trouwens![]()
Nou dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Iedereen doet maximaal z'n best om mee te werken aan het schoonheidsideaal.
een keer een borstvergroting is misschien wel minder werk dan je elke dag scherenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als een borstvergroting net zo makkelijk was als je haren bijwerken zouden alle vrouwen ook wel cup D hebben. Iedereen doet maximaal z'n best om mee te werken aan het schoonheidsideaal.
uhuh... dat denken die mannen inderdaad ook ja. Maar ja...eenmaal getrouwd sluipt het er in he zeggen ze.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef Moja het volgende:
Het ligt er aan hoe ernstig het is. Als ik iets ontdek wat echt afstotelijk is zal ik me denk ik toch weer aankleden en richting huis gaan. Als het meer telleurstellend is en ik ben verliefd denk ik dat ik wel gewoon doorga, maar dat de verliefdheid daarna dan toch wel zal afnemen![]()
hmmmmquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Ripley het volgende:
Als ik iemand echt leuk vind, vind ik alles best
Schouderhaar help ik wegscheren, unibrows epileer ik. Een van mijn exen heeft zelfs een hele grote soort geboortevlek/moedervlek op zijn zij, waar alleen daar plaatselijk haar groeit. Kan mij dat nou schelen
Als ik een jongen leuk vind, dna vind ik die onvolkomenheidjes juist wel lief
Even voor het complete beeld...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:28 schreef Gebleekte het volgende:
Wel triest TS
Eerst de moraalridder uithangen en daarna vertellen dat je iemand hebt gedumpt vanwege rughaar![]()
Een EERBETOON aan MUUSquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Even voor het complete beeld...
Ik was jong en niet verliefd, zoals ik in de OP al zei. Het rughaar was niet het enige 'struikelblok', het ging voornamelijk om het feit dat hij te dom was om te poepen, ALTIJD en ALLEEN MAAR met een Ernie-stemmetje tegen me sprak, hij zijn rughaar door zijn moeder liet scheren, niet wilde werken/studeren of wat dan ook en constant bij zijn moeder op schoot (!) kroop als ik daar op visite was.
Ik vind dat ik het nog knap heb volgehouden, dank u vriendelijk..
Niet alleen vanwege dat gedumpt dus, maar om nog tig redenen. Bovendien is hij dus niet om die reden het bed uitgezet/geweigerd.. *kuch* Omdat ik het te laat merkte. *kuch*
.
Hahahaha nu weten we meteen waar jij op valtquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Even voor het complete beeld...
Ik was jong en niet verliefd, zoals ik in de OP al zei. Het rughaar was niet het enige 'struikelblok', het ging voornamelijk om het feit dat hij te dom was om te poepen, ALTIJD en ALLEEN MAAR met een Ernie-stemmetje tegen me sprak, hij zijn rughaar door zijn moeder liet scheren, niet wilde werken/studeren of wat dan ook en constant bij zijn moeder op schoot (!) kroop als ik daar op visite was.
Ik vind dat ik het nog knap heb volgehouden, dank u vriendelijk..
Niet alleen vanwege dat gedumpt dus, maar om nog tig redenen. Bovendien is hij dus niet om die reden het bed uitgezet/geweigerd.. *kuch* Omdat ik het te laat merkte. *kuch*
.
Ok, maar stel nou dat je geliefde een penis heeft in het formaat augurk, vind je het dan nog steeds wel lief?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Ripley het volgende:
Als ik iemand echt leuk vind, vind ik alles best
Schouderhaar help ik wegscheren, unibrows epileer ik. Een van mijn exen heeft zelfs een hele grote soort geboortevlek/moedervlek op zijn zij, waar alleen daar plaatselijk haar groeit. Kan mij dat nou schelen
Als ik een jongen leuk vind, dna vind ik die onvolkomenheidjes juist wel lief
gewoon snel zwanger worden, zwangere vrouwen dig those picklesquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:46 schreef Moja het volgende:
[..]
Ok, maar stel nou dat je geliefde een penis heeft in het formaat augurk, vind je het dan nog steeds wel lief?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon snel zwanger worden, zwangere vrouwen dig those pickles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |