Ik vind rughaar wel sexyquote:Op maandag 5 maart 2007 17:20 schreef mi.kha het volgende:
Hij prikte.. Het deed echt zeer aan mijn handen.
. Hij woonde nog bij zijn moeder (ja, ik was ook jong)
. en hij kon zelf niet die hele rug scheren.
. Conclusie, mams scheert zijn rug.
.
Ik vind het een vreemd iets.. Als je de geluiden om je heen hoort lijkt het wel of iedere vrouw zowat afknapt op lichaamsbeharing bij een man, maar ik ben er zelf nog nooit een tegen gekomen. En ik heb er toch een behoorlijk aantal "ontmoet", diverse leeftijden en achtergronden. Ook geen klagen achteraf na de fase van verliefdheid trouwensquote:
rughaar kan ik inkomenquote:
Als een borstvergroting net zo makkelijk was als je haren bijwerken zouden alle vrouwen ook wel cup D hebben. Iedereen doet maximaal z'n best om mee te werken aan het schoonheidsideaal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 06:08 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd iets.. Als je de geluiden om je heen hoort lijkt het wel of iedere vrouw zowat afknapt op lichaamsbeharing bij een man, maar ik ben er zelf nog nooit een tegen gekomen. En ik heb er toch een behoorlijk aantal "ontmoet", diverse leeftijden en achtergronden. Ook geen klagen achteraf na de fase van verliefdheid trouwens![]()
Nou dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Iedereen doet maximaal z'n best om mee te werken aan het schoonheidsideaal.
een keer een borstvergroting is misschien wel minder werk dan je elke dag scherenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als een borstvergroting net zo makkelijk was als je haren bijwerken zouden alle vrouwen ook wel cup D hebben. Iedereen doet maximaal z'n best om mee te werken aan het schoonheidsideaal.
uhuh... dat denken die mannen inderdaad ook ja. Maar ja...eenmaal getrouwd sluipt het er in he zeggen ze.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef Moja het volgende:
Het ligt er aan hoe ernstig het is. Als ik iets ontdek wat echt afstotelijk is zal ik me denk ik toch weer aankleden en richting huis gaan. Als het meer telleurstellend is en ik ben verliefd denk ik dat ik wel gewoon doorga, maar dat de verliefdheid daarna dan toch wel zal afnemen![]()
hmmmmquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Ripley het volgende:
Als ik iemand echt leuk vind, vind ik alles best
Schouderhaar help ik wegscheren, unibrows epileer ik. Een van mijn exen heeft zelfs een hele grote soort geboortevlek/moedervlek op zijn zij, waar alleen daar plaatselijk haar groeit. Kan mij dat nou schelen
Als ik een jongen leuk vind, dna vind ik die onvolkomenheidjes juist wel lief
Even voor het complete beeld...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:28 schreef Gebleekte het volgende:
Wel triest TS
Eerst de moraalridder uithangen en daarna vertellen dat je iemand hebt gedumpt vanwege rughaar![]()
Een EERBETOON aan MUUSquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Even voor het complete beeld...
Ik was jong en niet verliefd, zoals ik in de OP al zei. Het rughaar was niet het enige 'struikelblok', het ging voornamelijk om het feit dat hij te dom was om te poepen, ALTIJD en ALLEEN MAAR met een Ernie-stemmetje tegen me sprak, hij zijn rughaar door zijn moeder liet scheren, niet wilde werken/studeren of wat dan ook en constant bij zijn moeder op schoot (!) kroop als ik daar op visite was.
Ik vind dat ik het nog knap heb volgehouden, dank u vriendelijk..
Niet alleen vanwege dat gedumpt dus, maar om nog tig redenen. Bovendien is hij dus niet om die reden het bed uitgezet/geweigerd.. *kuch* Omdat ik het te laat merkte. *kuch*
.
Hahahaha nu weten we meteen waar jij op valtquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Even voor het complete beeld...
Ik was jong en niet verliefd, zoals ik in de OP al zei. Het rughaar was niet het enige 'struikelblok', het ging voornamelijk om het feit dat hij te dom was om te poepen, ALTIJD en ALLEEN MAAR met een Ernie-stemmetje tegen me sprak, hij zijn rughaar door zijn moeder liet scheren, niet wilde werken/studeren of wat dan ook en constant bij zijn moeder op schoot (!) kroop als ik daar op visite was.
Ik vind dat ik het nog knap heb volgehouden, dank u vriendelijk..
Niet alleen vanwege dat gedumpt dus, maar om nog tig redenen. Bovendien is hij dus niet om die reden het bed uitgezet/geweigerd.. *kuch* Omdat ik het te laat merkte. *kuch*
.
Ok, maar stel nou dat je geliefde een penis heeft in het formaat augurk, vind je het dan nog steeds wel lief?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Ripley het volgende:
Als ik iemand echt leuk vind, vind ik alles best
Schouderhaar help ik wegscheren, unibrows epileer ik. Een van mijn exen heeft zelfs een hele grote soort geboortevlek/moedervlek op zijn zij, waar alleen daar plaatselijk haar groeit. Kan mij dat nou schelen
Als ik een jongen leuk vind, dna vind ik die onvolkomenheidjes juist wel lief
gewoon snel zwanger worden, zwangere vrouwen dig those picklesquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:46 schreef Moja het volgende:
[..]
Ok, maar stel nou dat je geliefde een penis heeft in het formaat augurk, vind je het dan nog steeds wel lief?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon snel zwanger worden, zwangere vrouwen dig those pickles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |