SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
Hij is nog in Nerderland.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:26 schreef Meki het volgende:
Waar is Sp3c heen ??
quote:
Jij komt pas in aanmerking zodra je een beetje fatsoenlijk leert praten en schrijven.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef Meki het volgende:
dan zijn ze een dierbare iemand vergeten die met moed en hart opkomt voor de belangen van NWS
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:06 schreef golfer het volgende:
Alweer geen modje geworden Meki?
Gaat voor zijn werkgever wat activiteiten in het buitenland verrichten.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef Meki het volgende:
heeft ie vakantiedagen opgespaard bij het modereren ??
Onbetaald verlof ??
Inderdaad, op eenzame hoogte.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef Meki het volgende:
Mijn niveua van discussie voeren is op hoog niveau
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef Meki het volgende:
Mijn niveua van discussie voeren is op hoog niveau
Hopen dat hij heel weer thuiskomt. En tot die tijd Mutant veel succes met modden!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gaat voor zijn werkgever wat activiteiten in het buitenland verrichten.
quote:
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:17 schreef admiraal_anaal het volgende:een van de weinige goede keuzes van de admins om Meki niet te kiezen, denk dat een newbie die 1 dag geregistreerd is meer kans maakt dan Meki ooit zal hebben
oow dat denk ik nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:17 schreef admiraal_anaal het volgende:een van de weinige goede keuzes van de admins om Meki niet te kiezen, denk dat een newbie die 1 dag geregistreerd is meer kans maakt dan Meki ooit zal hebben
Klaagbaakquote:Op maandag 19 februari 2007 23:26 schreef Meki het volgende:
Waar is Sp3c heen ??
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Klaagbaak
teeheeehahahahaha ... ahem ... never mind
Hals und Beinbruch, kerelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Klaagbaak
teeheeehahahahaha ... ahem ... never mind
ja je moet iets doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
I will behaveEn ja tis slechts ter vervanging van ons sp3c die eventjes druk is met bepaalde zaakjes.
En kennlijk heb jij ook geen nuttigere bestedingen dan anti-moslim topics te openen. Houdt je nog iets anders bezig?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ach, als je geen andere invulling meer hebt voor je leven wordt je gewoon moderator op Fok!
Was dat niet dezelfde klacht 2 jaar geleden? Je bandje blijft hangen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:56 schreef Akkersloot het volgende:
Ik ben niet blij met een moderator die (ongestraft) schreef "je hebt de zelfde haatintenties als een extreem-rechts politicus. Als jij de macht had zou jij ook mensen vergassen".
Ook namens de personen die hij ultra rechtse politici noemt natuurlijk.
De zoveelste fundamentalist belooft natuurlijk niet veel goeds wat betreft onafhankelijk modereren, zoals in het geval van Triggershot "Abraham kon geen moslim zijn" en Trigger gooit het topic di
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde klacht 2 jaar geleden? Je bandje blijft hangen.
Het is een zionistisch complot, ook Danny is er achtergekomen dat hij de moslims niet kan verslaan, "if you cant beat them, join them", Yvonne is een prada moslima, C-c is een potentiėle FA, mutant terug, gaat goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde klacht 2 jaar geleden? Je bandje blijft hangen.Had je toen last van het feit dat ik moderator was? Blijkbaar niet want ik heb geen enkele klacht sindsdien gezien.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:21 schreef nietzman het volgende:
Heb je wel eerst één van je paspoorten door de shredder gehaald, Mutant?
Ik luister na het vogeltje zoals het gebekt is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is een zionistisch complot, ook Danny is er achtergekomen dat hij de moslims niet kan verslaan, "if you cant beat them, join them", Yvonne is een prada moslima, C-c is een potentiėle FA, mutant terug, gaat goed
quote:Garland Jeffreys - Hail Hail Rock and Roll
Ahaha ahaha ....
Pockets of hate, rockets of love
It's never too late, the change in the color of
The color of her, the color of him
It really doesn't matter what skin you're in
Big yellow taxi cab passed me by
Stopped on the next corner to pick up a white guy
The color of you, the color of me
You can't judge a man by looking at the marque
Hail hail rock 'n' roll, comes from r 'n' b and soul
Don't leave me standing in the cold
I used to fake 'I never grow old'
Hail hail rock 'n' roll, don't leave me standing on the bleak
Don't leave me stranded on the street
I see the light, I feel the heat
Blame it on you, blame it on me
Now let's the race that won't let's get on history
Pain in my heart won't let me be
Take it from me but don't you take away my liberty
Father of coal, mother of pearl
Never too black to blush to pick up a white girl
The color of you, the color of me
You can't judge a man by looking at the marque
Hail hail rock 'n' roll, comes from r 'n' b and soul
Don't leave me standing in the cold
I used to fake 'I never grow old'
Hail hail rock 'n' roll, don't leave me standing on the bleak
Don't leave me stranded on the street
I see the light, I feel the heat
Little Richard, Chuck Berry, Bo Diddley, Fats Domino
Here come Elvis, Gene Vincent, Buddy Holly and Jerry Lee
Hail hail rock 'n' roll, comes from r 'n' b and soul ....
Hail hail rock 'n' roll, comes from r 'n' b and soul ....
Gaat samenwerken met een non-alcoholische mod wel lukken denk je?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik luister na het vogeltje zoals het gebekt is.
[..]
Waarom zouden behaalde resultaten in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef du_ke het volgende:
Gaat samenwerken met een non-alcoholische mod wel lukken denk je?
Daar heb je een punt. En er is gelijk een kandidaat voor het modden op zondagochtend.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom zouden behaalde resultaten in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst.
Maar soms duurt zondag iets langer dan 1 dag. En daar gaat het fout.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:03 schreef sp3c het volgende:
ja das mooi want op zondag en vaak op zaterdag (en soms doordeweeks) heeft de rest van de NWS crew een kater!
Zweet is goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
Ik bedoel echt werk.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar soms duurt zondag iets langer dan 1 dag. En daar gaat het fout.
Zal ik dit topic verplaatsen naar [KPD] ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
Juist met de zweep erover.
Het zou tegen mijn atheļsme zijn als ik pro-moslim topics zou openen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En kennlijk heb jij ook geen nuttigere bestedingen dan anti-moslim topics te openen. Houdt je nog iets anders bezig?
Je zou bevoorbeeld eens een topic over bier en tieten kunnen proberen, wil nog wel eens voor wat afleiding zorgen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het zou tegen mijn atheļsme zijn als ik pro-moslim topics zou openen.
Er gebeurd meer in de wereld dan dingen die met geloofsovertuiging te maken hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Joh!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er gebeurd gebeurt meer in de wereld dan dingen die met geloofsovertuiging te maken hebben.
Aah, de beperkingen van atheļsmequote:Op woensdag 21 februari 2007 07:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zelf denken een beperking noemen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aah, de beperkingen van atheļsme
Ja en een moslim denkt niet zelfquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zelf denken een beperking noemen?![]()
Wat bepaalde zaken betreft ,niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en een moslim denkt niet zelf
Zelfde betreft ook jou schatquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat bepaalde zaken betreft ,niet.
Trigger is op pad om mensen te bekeren verschijnlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:22 schreef sp3c het volgende:
waarom gaat dit topic over moslims?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Trigger is op pad om mensen te bekeren verschijnlijk![]()
You tell themquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Triggershot is mijn troetelmuzelman en bekeerd ben ik al.
![]()
Ga eens doodquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef Meki het volgende:
Wanneer wordt ik moderator
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ga eens doodjij en mod
Zoals ik eerder al zei, een newbie die vandaag aangemeld is maakt meer kans dan dat jij je hele leven zal hebben
Waar alle zogenaamde "moslim in kwaad daglicht" topic gesloten wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
ik ben zelf beter dan Sp3c en elke mod die hier loopt
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar alle zogenaamde "moslim in kwaad daglicht" topic gesloten wordenen alle USA-bash topics open blijven
Jij bent niks beter dan het product wat je moeder op de wc achterlaat dat ze doorspoelt![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah Natuurlijk
alle topics die liegen worden gesloten en die de waarheid zijn die worden sticky gemaakt
leugens!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
ik ben zelf beter dan Sp3c en elke mod die hier loopt
wat is scepterquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
leugens!
niemand is beter dan sp3c
bovendien zwaait sp3c met de scepter
en je wil ook nog eens mod worden,scepter is trouwens dat ding dat een koning heeft in zijn hand!quote:
Gezien jouw uitstekende staat van dienst op dit forum heb ik het vermoeden, dat je hier meteen aan de slag zou kunnen.quote:
met zo'n instelling blijf je zwakzinnig!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah Natuurlijk
alle topics die liegen worden gesloten en die de waarheid zijn die worden sticky gemaakt
Aha...een soort van intifada.... we zijn er voor de users en niet andersom.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:42 schreef Meki het volgende:
Jah Natuurlijk
Hopelijk word hij nooit modquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Aha...een soort van intifada.... we zijn er voor de users en niet andersom.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |