Mja, ik snap hoe je dat opvat.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:18 schreef Hildy het volgende:
[..]
"Omgebouwde man", "hij", ineens aankomen met bestialiteit. Klinkt toch op z'n minst niet echt vriendelijk, vind je ook niet?
Maar door een transseksueel te benoemen als lid van zijn/haar voormalig geslacht duw je diegene weer terug dat geslacht in. Het is al niet de meest emotioneel stabiele populatie (helemaal niet voor transitie), en door zo'n ogenschijnlijk onschuldige opmerking duw je zo iemand weer terug 't hoekje in waar diegene zo veel voor heeft opgegeven om daar uit te komen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar goed, dit topic verliest een beetje z'n discussiewaarde als we het niet over de mannelijke delen van een transseksueel kunnen hebben.
Oh ja, alsof jij daar zoveel verstand van hebt.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In het donker zijn alle poesjes grauw.
Maar medische feiten zijn tussen mij en m'n dokter...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik snap best dat jij dat graag zou willen verdringen, maar het is nog steeds een medisch feit.
kan het licht bij hem niet uit?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh ja, alsof jij daar zoveel verstand van hebt..
http://members.home.nl/jan.pieter/luiknorbeest.jpgquote:Op maandag 19 februari 2007 23:41 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, alsof jij daar zoveel verstand van hebt..
Ja, kan heel goed. M'n vroegste herinneringen hieraan had ik op m'n 5de, en op m'n 7de wist al dat ik liever een meisje was. Alleen, dat is niet iets wat je zomaar even zegt. Om vroeg om te gaan moet je wel heel sterk in je schoenen staan (of van nature al heel jongens/meisjesachtig overkomen).quote:Op maandag 19 februari 2007 23:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zit ineens te denken aan een programma wat ik eens met mijn dochter heb zitten kijken. Gewoon overdag, kinderprogramma (dochter is zeven jaar) en dat ging over een knulletje op de basisschool (!) die nu al als meisje door het leven ging. Psychologen, de hele rataplan was al aan de gang en dit was wat hij wilde.
Kan ik me goed voorstellen hoor. Maar met een half jaartje is dat ook wel over, helemaal als ze ook echt overtuigend als meisje over komt. En ze bedoelen 't in ieder geval niet verkeerd...quote:Nu zouden kinderen zo makkelijk moeten zijn en toch wisten ze dus niet goed hoe ze hem/haar nu moesten plaatsen. Hij was dit, nu is zij dat.
Die kinderen bedoelen het absoluut niet lullig, maar zitten ook maar wat te stuntelen.
ik zou het niet moeten.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef SunChaser het volgende:
Muus, hoe zou jij t vinden dat je met een lekkere vent denkt te neuken die eigenlijk een omgebouwde vrouw is?
En dat terwijl v->m transen nog best aantrekkelijk kunnen zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zou het niet moeten.
en op de opmerking vanje net, een trans kan dan ms wel een erectie krijgen,maar ziet je natuurlijk meteen dat het een recent opgezette lul is.
ik denk dat het sowieso meteen te zien is, dat meneer ooit een mevroi was, maar goed, hoe dan ook, nee, niet dus, en zou ik het niet merken, omdat er nog geen sex plaatsgevonden heeft, dan zou ik idd wel pissig worden als iemand me het pas vertelt als diegene er niet meer onderuit kan.
wat belangrijker vindt dan wat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:03 schreef Hildy het volgende:
[..]
En dat terwijl v->m transen nog best aantrekkelijk kunnen zijn.
Maar ja, 't is maar wat je belangrijker vind.
Een grote penis, die een erectie krijgt zodra ik buk om iets op te rapen. Dat vind ik belangrijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:03 schreef Hildy het volgende:
[..]
En dat terwijl v->m transen nog best aantrekkelijk kunnen zijn.
Maar ja, 't is maar net wat je belangrijk vind.
Maar ik ga m'n kussen knuffelen houden. Terusten.
Maar natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
wat belangrijker vindt dan wat?
mag je geen uiterlijke voorkeuren hebben zodra het om transen gaat?
Ja, ik ook. Maar tegelijkertijd zie (en voel) ik ook wel dat 't absoluut vrouwen zijn.quote:ik zie het vrijwel altijd, bij de vrouwen die man waren zeker
Maar je zegt net dat je dan niet zo zeer afwijst op uiterlijk, maar meer op wat d'r tussen z'n benen zit (pompje of eau-naturel).quote:Je mag iemand dus nooit afwijzen op uiterlijk, enkel op karakter?
Wat een larie.
Ja, idem, maar de persoon die daar achter zit vind ik voor mezelf nog wel belangrijker eigenlijk. En doordat ik toch een stukje achtergrond deel zou ik met een vrouw-naar-man transseksueel geen problemen hebben denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:11 schreef Xennia het volgende:
[belangrijk]
Een grote penis, die een erectie krijgt zodra ik buk om iets op te rapen. Dat vind ik belangrijk
ja dat is toch uiterlijk, een lul of niet danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:11 schreef Hildy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel.
[..]
Ja, ik ook. Maar tegelijkertijd zie (en voel) ik ook wel dat 't absoluut vrouwen zijn.
[..]
Maar je zegt net dat je dan niet zo zeer afwijst op uiterlijk, maar meer op wat d'r tussen z'n benen zit (pompje of eau-naturel).
Een one-night stand met een clit van 5 cm?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:11 schreef Hildy het volgende:
Ja, idem, maar de persoon die daar achter zit vind ik voor mezelf nog wel belangrijker eigenlijk. En doordat ik toch een stukje achtergrond deel zou ik met een vrouw-naar-man transseksueel geen problemen hebben denk ik.
Ok, point.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:15 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dat is toch uiterlijk, een lul of niet dan
Het was meer dat ik 't hoopte.quote:ik wil een echte lul, niet een eraangezette met een pompje, ik val niet enkel op iemands persoonlijkheid, anders was ik wel biseksueel geweest, het maakt mij wel degelijk uit dat het een vent is, en sorry ik kan een man met een door artsen aangemeten piemel gemaakt uit de vaginawand en opgevuld met weetikwaarzedatmeeopvullen, gevoelsmatig niet als man 'zien', kan ik niets aan doen, net zo goed als een trans er niets aan kan doen, dat hij zich niet voelt wat zijn ogen zien.
waarom verwacht je dat laatste dan wel van mij?
een vrouwenlichaam hebben maar je man voelen is ook iets zien wat conflicteert met wat je voelt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:26 schreef Hildy het volgende:
[..]
Ok, point.
[..]
Het was meer dat ik 't hoopte.
Helder en treffend verwoord. Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
een vrouwenlichaam hebben maar je man voelen is ook iets zien wat conflicteert met wat je voelt.
ik heb dat ook, ik zie een man, maar gevoelsmatig zie ik gewoon nog steeds een vrouw en dat krijg ik door ratio niet weg, en ik snap ook niet waarom iemand dat dan wel hoopt, dat ik aan mijn gevoel voorbij ga.
vreemd best wel, het is met 2 maten meten.
Omdat een M>V transseksueel gewoon een vrouw is en nooit een man is geweest. Lichamelijk wel, maar geestelijk niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp oprecht niet waarom ''omgebouwde man'' een belediging is. Het is toch gewoon een medisch feit?
Gelukkig gebeurt dat niet altijd. FYI ik ben er ook "zo eentje" (om maar even de algemene tendens in dit topic aan te halen) en ik ben daar volstrekt eerlijk in. Een hoop mannen kunnen daar helaas niet mee omgaan, maar genoeg gelukkig wel. Reactie van een man niet zo lang geleden: "interesseert me niks je verleden, ik vind je gewoon een lekker wijf en een stuk!".quote:Op maandag 19 februari 2007 22:45 schreef SunChaser het volgende:
Romantisch, tot je er achter komt dat hij/zij een groot geheim voor je heeft verzwegen. Leuke start voor je relatie.
Zelfs dat hoeft niet zo te zijn. Op de vraag wat medisch gezien een man is bestaat al geen eenduidig antwoord.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp oprecht niet waarom ''omgebouwde man'' een belediging is. Het is toch gewoon een medisch feit?
Die emotionele stabiliteit is naar mijn mening wel iets waar je ook aan "moet" werken als transseksueel. Het is toch iets wat min of meer bij opgroeien hoort. Al is er ook wel weer een gedachte dat alle vrouwen labiel zijn en is het in die zin niet kwalijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:41 schreef Hildy het volgende:
[..]
Maar door een transseksueel te benoemen als lid van zijn/haar voormalig geslacht duw je diegene weer terug dat geslacht in. Het is al niet de meest emotioneel stabiele populatie (helemaal niet voor transitie),
Tief op kutnewbie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:58 schreef SoupNazi het volgende:
Zeg Hildy, in je profiel staat dat je vrouw bent, maar gezien je postgeschiedenis neig ik iets te geloven, klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |