abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46477659
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:18 schreef Hildy het volgende:

[..]

"Omgebouwde man", "hij", ineens aankomen met bestialiteit. Klinkt toch op z'n minst niet echt vriendelijk, vind je ook niet?
Mja, ik snap hoe je dat opvat.

Ik zit ineens te denken aan een programma wat ik eens met mijn dochter heb zitten kijken. Gewoon overdag, kinderprogramma (dochter is zeven jaar) en dat ging over een knulletje op de basisschool (!) die nu al als meisje door het leven ging. Psychologen, de hele rataplan was al aan de gang en dit was wat hij wilde.
Klasgenootjes vertelden wat onwennig gniffelend hoe hij eerst alleen met de meisjes wilde spelen en de meisjes vertelden dat ze daar toen niks mee konden.
Nu heeft hij rokken en staartjes. En ja, ook die kinderen zaten dus nog te gochelen met hij-zij.

Nu zouden kinderen zo makkelijk moeten zijn en toch wisten ze dus niet goed hoe ze hem/haar nu moesten plaatsen. Hij was dit, nu is zij dat.

Die kinderen bedoelen het absoluut niet lullig, maar zitten ook maar wat te stuntelen.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46477665
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Maar goed, dit topic verliest een beetje z'n discussiewaarde als we het niet over de mannelijke delen van een transseksueel kunnen hebben.
Maar door een transseksueel te benoemen als lid van zijn/haar voormalig geslacht duw je diegene weer terug dat geslacht in. Het is al niet de meest emotioneel stabiele populatie (helemaal niet voor transitie), en door zo'n ogenschijnlijk onschuldige opmerking duw je zo iemand weer terug 't hoekje in waar diegene zo veel voor heeft opgegeven om daar uit te komen.

Overigens zou een vrouw-naar-man transseksueel 't erg waarderen als je 't over z'n mannelijke delen zou hebben
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_46477683
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

In het donker zijn alle poesjes grauw.
Oh ja, alsof jij daar zoveel verstand van hebt. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46477721
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik snap best dat jij dat graag zou willen verdringen, maar het is nog steeds een medisch feit.
Maar medische feiten zijn tussen mij en m'n dokter...
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_46477731
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:41 schreef MUUS het volgende:

[..]

kan het licht bij hem niet uit?

pi_46477734
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:41 schreef MUUS het volgende:

http://members.home.nl/jan.pieter/luiknorbeest.jpg
pi_46477921
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:40 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik zit ineens te denken aan een programma wat ik eens met mijn dochter heb zitten kijken. Gewoon overdag, kinderprogramma (dochter is zeven jaar) en dat ging over een knulletje op de basisschool (!) die nu al als meisje door het leven ging. Psychologen, de hele rataplan was al aan de gang en dit was wat hij wilde.
Ja, kan heel goed. M'n vroegste herinneringen hieraan had ik op m'n 5de, en op m'n 7de wist al dat ik liever een meisje was. Alleen, dat is niet iets wat je zomaar even zegt. Om vroeg om te gaan moet je wel heel sterk in je schoenen staan (of van nature al heel jongens/meisjesachtig overkomen).
quote:
Nu zouden kinderen zo makkelijk moeten zijn en toch wisten ze dus niet goed hoe ze hem/haar nu moesten plaatsen. Hij was dit, nu is zij dat.

Die kinderen bedoelen het absoluut niet lullig, maar zitten ook maar wat te stuntelen.
Kan ik me goed voorstellen hoor. Maar met een half jaartje is dat ook wel over, helemaal als ze ook echt overtuigend als meisje over komt. En ze bedoelen 't in ieder geval niet verkeerd...

[ Bericht 3% gewijzigd door Hildy op 19-02-2007 23:58:15 ]
pi_46478147
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef SunChaser het volgende:
Muus, hoe zou jij t vinden dat je met een lekkere vent denkt te neuken die eigenlijk een omgebouwde vrouw is?
ik zou het niet moeten.

en op de opmerking vanje net, een trans kan dan ms wel een erectie krijgen,maar ziet je natuurlijk meteen dat het een recent opgezette lul is.

ik denk dat het sowieso meteen te zien is, dat meneer ooit een mevroi was, maar goed, hoe dan ook, nee, niet dus, en zou ik het niet merken, omdat er nog geen sex plaatsgevonden heeft, dan zou ik idd wel pissig worden als iemand me het pas vertelt als diegene er niet meer onderuit kan.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46478264
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:58 schreef milagro het volgende:

[..]

ik zou het niet moeten.

en op de opmerking vanje net, een trans kan dan ms wel een erectie krijgen,maar ziet je natuurlijk meteen dat het een recent opgezette lul is.

ik denk dat het sowieso meteen te zien is, dat meneer ooit een mevroi was, maar goed, hoe dan ook, nee, niet dus, en zou ik het niet merken, omdat er nog geen sex plaatsgevonden heeft, dan zou ik idd wel pissig worden als iemand me het pas vertelt als diegene er niet meer onderuit kan.
En dat terwijl v->m transen nog best aantrekkelijk kunnen zijn.

Maar ja, 't is maar net wat je belangrijk vind.

Maar ik ga m'n kussen knuffelen houden. Terusten.
pi_46478353
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:03 schreef Hildy het volgende:

[..]

Maar ja, 't is maar wat je belangrijker vind.
wat belangrijker vindt dan wat?

mag je geen uiterlijke voorkeuren hebben zodra het om transen gaat?

ik zie het vrijwel altijd, bij de vrouwen die man waren zeker, en ja , sorry, net zo goed als ik niet warm loop van uuuuh...... Philip Freriksen, loop ik ook niet warm voor omgebouwde vrouwen.

Je mag iemand dus nooit afwijzen op uiterlijk, enkel op karakter?
Wat een larie.
pi_46478469
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:03 schreef Hildy het volgende:

[..]

Maar ja, 't is maar net wat je belangrijk vind.

Maar ik ga m'n kussen knuffelen houden. Terusten.
Een grote penis, die een erectie krijgt zodra ik buk om iets op te rapen. Dat vind ik belangrijk
pi_46478472
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:06 schreef milagro het volgende:

[..]

wat belangrijker vindt dan wat?

mag je geen uiterlijke voorkeuren hebben zodra het om transen gaat?
Maar natuurlijk wel.
quote:
ik zie het vrijwel altijd, bij de vrouwen die man waren zeker
Ja, ik ook. Maar tegelijkertijd zie (en voel) ik ook wel dat 't absoluut vrouwen zijn.
quote:
Je mag iemand dus nooit afwijzen op uiterlijk, enkel op karakter?
Wat een larie.
Maar je zegt net dat je dan niet zo zeer afwijst op uiterlijk, maar meer op wat d'r tussen z'n benen zit (pompje of eau-naturel).
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:11 schreef Xennia het volgende:

[belangrijk]

Een grote penis, die een erectie krijgt zodra ik buk om iets op te rapen. Dat vind ik belangrijk
Ja, idem, maar de persoon die daar achter zit vind ik voor mezelf nog wel belangrijker eigenlijk. En doordat ik toch een stukje achtergrond deel zou ik met een vrouw-naar-man transseksueel geen problemen hebben denk ik.

Maargoed, dat ben ik persoonlijk. Daar hoef jij je natuurlijk weinig van aan te trekken. Ik probeer je alleen de andere kant van 't verhaal te laten zien. Want een vrouw-naar-man transseksueel is net zo ongelukkig met dat pompsysteem als jij dat zou zijn. Maar ja, d'r is nu eenmaal niks beters.

Maar ik ging naar bed
pi_46478592
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:11 schreef Hildy het volgende:

[..]

Maar natuurlijk wel.
[..]

Ja, ik ook. Maar tegelijkertijd zie (en voel) ik ook wel dat 't absoluut vrouwen zijn.
[..]

Maar je zegt net dat je dan niet zo zeer afwijst op uiterlijk, maar meer op wat d'r tussen z'n benen zit (pompje of eau-naturel).
ja dat is toch uiterlijk, een lul of niet dan

ik wil een echte lul, niet een eraangezette met een pompje, ik val niet enkel op iemands persoonlijkheid, anders was ik wel biseksueel geweest, het maakt mij wel degelijk uit dat het een vent is, en sorry ik kan een man met een door artsen aangemeten piemel gemaakt uit de vaginawand en opgevuld met weetikwaarzedatmeeopvullen, gevoelsmatig niet als man 'zien', kan ik niets aan doen, net zo goed als een trans er niets aan kan doen, dat hij zich niet voelt wat zijn ogen zien.

waarom verwacht je dat laatste dan wel van mij?
pi_46478649
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:11 schreef Hildy het volgende:
Ja, idem, maar de persoon die daar achter zit vind ik voor mezelf nog wel belangrijker eigenlijk. En doordat ik toch een stukje achtergrond deel zou ik met een vrouw-naar-man transseksueel geen problemen hebben denk ik.
Een one-night stand met een clit van 5 cm?
pi_46478844
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:15 schreef milagro het volgende:

[..]

ja dat is toch uiterlijk, een lul of niet dan
Ok, point.
quote:
ik wil een echte lul, niet een eraangezette met een pompje, ik val niet enkel op iemands persoonlijkheid, anders was ik wel biseksueel geweest, het maakt mij wel degelijk uit dat het een vent is, en sorry ik kan een man met een door artsen aangemeten piemel gemaakt uit de vaginawand en opgevuld met weetikwaarzedatmeeopvullen, gevoelsmatig niet als man 'zien', kan ik niets aan doen, net zo goed als een trans er niets aan kan doen, dat hij zich niet voelt wat zijn ogen zien.

waarom verwacht je dat laatste dan wel van mij?
Het was meer dat ik 't hoopte.
pi_46479049
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:26 schreef Hildy het volgende:

[..]

Ok, point.
[..]

Het was meer dat ik 't hoopte.
een vrouwenlichaam hebben maar je man voelen is ook iets zien wat conflicteert met wat je voelt.
ik heb dat ook, ik zie een man, maar gevoelsmatig zie ik gewoon nog steeds een vrouw en dat krijg ik door ratio niet weg, en ik snap ook niet waarom iemand dat dan wel hoopt, dat ik aan mijn gevoel voorbij ga.

vreemd best wel, het is met 2 maten meten.
pi_46479096
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:36 schreef milagro het volgende:

[..]

een vrouwenlichaam hebben maar je man voelen is ook iets zien wat conflicteert met wat je voelt.
ik heb dat ook, ik zie een man, maar gevoelsmatig zie ik gewoon nog steeds een vrouw en dat krijg ik door ratio niet weg, en ik snap ook niet waarom iemand dat dan wel hoopt, dat ik aan mijn gevoel voorbij ga.

vreemd best wel, het is met 2 maten meten.
Helder en treffend verwoord. Hier sluit ik me bij aan
  dinsdag 20 februari 2007 @ 01:58:03 #43
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46480411
Zeg Hildy, in je profiel staat dat je vrouw bent, maar gezien je postgeschiedenis neig ik iets te geloven, klopt dat?
A.F.C. Ajax
pi_46480989
Ben het wel met Milagro eens, al is het wel wat Lucille al opmerkte qua vergelijking. Een soort placebo-effect wat mensen in eerste instantie niet door hebben, maar later wel op gaan zeiken. 't Punt van m'n opmerking was ook dat ik me er vreemd bij voelde. Puur gevoel dus, niks rationeels wat daar aan te pas komt. Vind ook dat dat rationele niet zoveel boeit in dit soort gevoelsmatige kwesties.
pi_46481004
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik begrijp oprecht niet waarom ''omgebouwde man'' een belediging is. Het is toch gewoon een medisch feit?
Omdat een M>V transseksueel gewoon een vrouw is en nooit een man is geweest. Lichamelijk wel, maar geestelijk niet.

Een appel met een bananenschil er omheen is ook niet een banaan. Of wel soms? Of wordt die appel als hij die bananenschil er af haalt ineens een "omgebouwde banaan"?

Kortom het is nogal bot (zacht uitgedrukt) en gevoelloos om "omgebouwde man" te zeggen.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_46481011
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:45 schreef SunChaser het volgende:

Romantisch, tot je er achter komt dat hij/zij een groot geheim voor je heeft verzwegen. Leuke start voor je relatie.
Gelukkig gebeurt dat niet altijd. FYI ik ben er ook "zo eentje" (om maar even de algemene tendens in dit topic aan te halen) en ik ben daar volstrekt eerlijk in. Een hoop mannen kunnen daar helaas niet mee omgaan, maar genoeg gelukkig wel. Reactie van een man niet zo lang geleden: "interesseert me niks je verleden, ik vind je gewoon een lekker wijf en een stuk!".

Maargoed je leert iemand kennen die je er leuk uit vind zien. Het kwijl loopt je uit de mondhoeken. Vervolgens vertelt die persoon meteen als eerste over het hoe en wat. Ben je er dan zo eentje die zegt "nee laat maar", want owee wat zullen je vrienden van je denken? Of kan je je verplaatsen in de situatie?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_46481432
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik begrijp oprecht niet waarom ''omgebouwde man'' een belediging is. Het is toch gewoon een medisch feit?
Zelfs dat hoeft niet zo te zijn. Op de vraag wat medisch gezien een man is bestaat al geen eenduidig antwoord.
pi_46481458
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:41 schreef Hildy het volgende:

[..]

Maar door een transseksueel te benoemen als lid van zijn/haar voormalig geslacht duw je diegene weer terug dat geslacht in. Het is al niet de meest emotioneel stabiele populatie (helemaal niet voor transitie),
Die emotionele stabiliteit is naar mijn mening wel iets waar je ook aan "moet" werken als transseksueel. Het is toch iets wat min of meer bij opgroeien hoort. Al is er ook wel weer een gedachte dat alle vrouwen labiel zijn en is het in die zin niet kwalijk. Die (niet alleen) emotionele stabiliteit is iets waar je ook na de lichamelijke aanpassingen aan zult moeten blijven werken.

Oh, ik ga off-topic. Ik ben het echter met je eens dat het een zeer onprettige manier is om iemand aan te duiden terwijl er veel betere manieren zijn zonder dat de essentie van wat iemand wil zeggen verloren hoeft te gaan.
pi_46481460
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:58 schreef SoupNazi het volgende:
Zeg Hildy, in je profiel staat dat je vrouw bent, maar gezien je postgeschiedenis neig ik iets te geloven, klopt dat?
Tief op kutnewbie.
pi_46481487
Ik vraag me af of er nog echt veel nieuwe overwegingen zullen komen.

Misschien is dit er nog eentje : Hoe je met seks omgaat bepaalt mede het risico wat je ergens toe neemt. Bij seks als uiting van lust loop je altijd het risico dat je als man hem ergens insteekt waar je het achteraf gezien niet wil of als vrouw dat er iets wordt ingehangen wat je achteraf niet wil. Bij seks als uiting van liefde is dat risico denk ik niet aanwezig, omdat liefde ook samengaat met een vertrouwen in elkaar en dus ook alles delen.

Nu ben ik niet van de zwarte kousen, maar vind wel dat als je seks puur als uiting voor lust doet, je weinig recht op klagen hebt verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')