Ben er alquote:
Wat een onzinnige weddenschap zeg. Kan men het niet gewoon bij wedstrijdresultaten houdenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
In Italie kun je nu bij Unibet gokken op wanneer het stadion in Napoli weer open zal gaan voor seizoenkaarthouders
Kan het sarcasme aan de andere kant er ook nog wel in zien hoor...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
In Italie kun je nu bij Unibet gokken op wanneer het stadion in Napoli weer open zal gaan voor seizoenkaarthouders
Ja, ik heb wel genoten. Ik ben wel naar een erg rustige kroeg geweest, maar dat beviel me wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:41 schreef lookinforyou het volgende:
Bos was carnaval leuk?
Hopelijk wordt het vanavond nog leuker![]()
maar vrees dat we dik gaan verliezen
dat mag je hopen........quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel genoten. Ik ben wel naar een erg rustige kroeg geweest, maar dat beviel me wel.
Ik heb ook niet de verwachting dat PSV gaat winnen van Arsenal, toch wordt het hopelijk een mooie wedstrijd.
Ik ook niet hoor, moet morgenochtend gewoon weer aan de slagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:45 schreef Ole het volgende:
Ik heb verdorie geen voorjaarsvakantie meer![]()
Hadden we tot vorig jaar nog wel. Zomaar 5 vakantiedagen weg!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, moet morgenochtend gewoon weer aan de slag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |