Mejehquote:Op maandag 19 februari 2007 22:10 schreef -XX- het volgende:
Ja want ik ga nog schoenen halen bij wp, en ze zijn gratis he!
Eeh kweenie hoe laat ongeveer dan? Neem aan dat je ergens gaat paaldansen, maar kan eigenlijk alleen ergens een vluggertje rond 14.00 / 16.00quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef -XX- het volgende:
Donderdag! over 1 week!?
Dan ben ik in Adam![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eeh kweenie hoe laat ongeveer dan? Neem aan dat je ergens gaat paaldansen, maar kan eigenlijk alleen ergens een vluggertje rond 14.00 / 16.00![]()
Wanneer ben je weer hier?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef -XX- het volgende:
Donderdag! over 1 week!?
Dan ben ik in Adam![]()
quote:[message=6627225,noline]harrysaki schreef op 19 februari 2007 @ 12:30[/message]:
minimum prijs voor het " ding " is 1350, goede schatting worldbeater
Café Nastyquote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eeh kweenie hoe laat ongeveer dan? Neem aan dat je ergens gaat paaldansen, maar kan eigenlijk alleen ergens een vluggertje rond 14.00 / 16.00![]()
Hoe ga je naar Amsterdam en wanneer meer je ongeveer aan? Ik weet niet of ik ook nog tijd heb je terug te rollen in zee... maar zeg dannnnquote:Op maandag 19 februari 2007 22:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Café NastyJa met paal je weetschk!
![]()
23.00!![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, Rib-i... ben vergeten naar die DVD te vragen die Gawaine had afgegeven voor mij.![]()
En nu vergeet ik wat ik verder wilde zeggen.Parkinson. [/Pimber] [afbeelding]
Oh ja, moest nog de complimenten geven voor deze OP.![]()
You're out of the loop 4eyesquote:Op maandag 19 februari 2007 22:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En waar de fuck gaat dit over Bazzie, Pepijn allemaal ondergrondse dingen richting Rib-I![]()
Hij's mi m8 heuwr [afbeelding]
Beurs?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
donderdagmiddag ga ik naar se beurs..iemand hier toevallig ook die middag
Donderdagmiddag kan ik niet, jammer. Ik ben zelfs aan het twijfelen of ik wel zal gaanquote:Op maandag 19 februari 2007 22:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
donderdagmiddag ga ik naar se beurs..iemand hier toevallig ook die middag
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh ja, Rib-i... ben vergeten naar die DVD te vragen die Gawaine had afgegeven voor mij.![]()
En nu vergeet ik wat ik verder wilde zeggen.Parkinson. [/Pimber] [afbeelding]
Oh ja, moest nog de complimenten geven voor deze OP.![]()
Met de trein met vriendinnen ga ik daar uit! !!!!!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe ga je naar Amsterdam en wanneer meer je ongeveer aan? Ik weet niet of ik ook nog tijd heb je terug te rollen in zee... maar zeg dannnn
]HOE LAAAAAAT ONGEVEER OP CS !!!~!!~ EINDNSNZSWEIquote:Op maandag 19 februari 2007 22:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Met de trein met vriendinnen ga ik daar uit! !!!!!!!!![]()
Net overheen gelezenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ook nog tijd heb je terug te rollen in zee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |