quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:12 schreef Maeghan het volgende:
Hm, ik kan me echt niet voorstellen dat dit waar is... =/
Een meisje dat er met 18 niet aan toe is, dat kan ik me met enige fantasie nog voorstellen. Een jongen van 21 die alleen op het toilet masturbeert omdat het anders zo'n zooitje wordt in bed? Zo ver rijkt mijn verbeelding niet.
Ik zou toch denken dat als je op die leeftijd na zo'n relatie geen zin in seks hebt en je nog schaamt bij je partner, dat ze dan ofwel een enorm trauma moet hebben ergens van, of dat ze gewoon geen zin heeft in hem in het bijzonder. Maar goed, eigenlijk geloof ik er geen moer van.
Gelukkig zijn er buiten jouw verbeelding ook mensen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:12 schreef Maeghan het volgende:
Een meisje dat er met 18 niet aan toe is, dat kan ik me met enige fantasie nog voorstellen. Een jongen van 21 die alleen op het toilet masturbeert omdat het anders zo'n zooitje wordt in bed? Zo ver reikt mijn verbeelding niet.
Ik zou toch denken dat als je op die leeftijd na zo'n relatie geen zin in seks hebt en je nog schaamt bij je partner, dat ze dan ofwel een enorm trauma moet hebben ergens van, of dat ze gewoon geen zin heeft in hem in het bijzonder. Maar goed, eigenlijk geloof ik er geen moer van.
Nou, ik zou het ook niet zo snel proberen eigenlijk. Droogneuken, rukken, vingeren op dezelfde avond terwijl ik totaal geen anticonceptie gebruik, neh. Het risico is megaklein, maar ik neem het gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef knep het volgende:
[..]
Ik was al afgehaakt bij het droogneuken en het misschien zwanger worden
Dat begrijp ik, het gaat ook niet per se om dit ene specifieke punt maar om de gehele context waarin het geplaatst wordtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:41 schreef releaze het volgende:
[..]
Nou, ik zou het ook niet zo snel proberen eigenlijk. Droogneuken, rukken, vingeren op dezelfde avond terwijl ik totaal geen anticonceptie gebruik, neh. Het risico is megaklein, maar ik neem het gewoon niet.
(heb ook ooit na een onvrijwillige pijpbeurt mezelf laten testen op aids, de kans is ontzettend klein, maar dat ga ik gewoon niet wagen, dat wil ik gewoon zeker weten)
mja ik het hoor het wel vaker, niets is te dol. Kijk, sommige mensen zijn into hele heftige BDSM, vinden we allemaal niet vreemd meer, maar als je ernstig terughoudend ben kunnen we het alleen maar voorstellen bij een hardcore eo-jongerendagbezoeker. Ik vind het niet zo vreemde contextquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:42 schreef knep het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, het gaat ook niet per se om dit ene specifieke punt maar om de gehele context waarin het geplaatst wordt.
Ik ben beide niet, maar begin gewoon veeeeeeeel later met sex dan de rest van Fok! ongeveer..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:47 schreef releaze het volgende:
[..]
mja ik het hoor het wel vaker, niets is te dol. Kijk, sommige mensen zijn into hele heftige BDSM, vinden we allemaal niet vreemd meer, maar als je ernstig terughoudend ben kunnen we het alleen maar voorstellen bij een hardcore eo-jongerendagbezoeker. Ik vind het niet zo vreemde context
Ik moet toegeven dat ik hier ook afhaak als het gaat om de geloofwaardigheid van TS...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:12 schreef Maeghan het volgende:
Een meisje dat er met 18 niet aan toe is, dat kan ik me met enige fantasie nog voorstellen. Een jongen van 21 die alleen op het toilet masturbeert omdat het anders zo'n zooitje wordt in bed? Zo ver reikt mijn verbeelding niet.
Ja, idd,quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:01 schreef Camplo het volgende:
Zit ze ooit op jou als jullie aant zoenen zijn?
En krijg jij dan geen enorme dikke boner?
Of wordt zij niet geil?
Damn
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef djayzz het volgende:
Ik heb al twee en een half jaar een relatie en we hebben nog geen sex.
hebben we nog niet echt behoefte aan. Zijn er meer mensen die een lange relatie hebben zonder sex, want in deze tijd hoor ik daar weinig over.
Zij is 17 en ik ben 21. ze woont 140 km van me vandaan dus zie ik haar maar een keer in de 1 á 2 weken
Lees het topic verder ook even, dan weet je wat meer waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zul je na 2,5 jaar ook niet meer krijgen
Dit hele topic is een hoop bullshit, ten eerste heb je geen probleem je vindt het allemaal best zo, je vraagt je af of er meer frigide figuren op Fok zitten, nee dus, opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lees het topic verder ook even, dan weet je wat meer waar je het over hebt.
luister.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lees het topic verder ook even, dan weet je wat meer waar je het over hebt.
Wil je tips?? Zeg dan tegen haar dat je wilt neuken!! Dat is mijn tip! Niet haar gaan verdedigen, gewoon zeggen, ik wil seks, ik wil het nu en anders tief je maar n end op.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:42 schreef djayzz het volgende:
Idd, tis niet allemaal even duidelijk, sorry
gevoelens zijn ook moeilijk te omschrijven
probeerde wat meningen en tips van mede Fok!kers te krijgen. heb ik gehad.
Slotje
Thnx, hier heb ik tenminste iets aanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef Étoile het volgende:
Als het idd echt zo is, dan is het idd een best bijzondere situatie tegenwoordig. Je zegt dat ze wel opgewonden wordt, maar nog niets wil doen. Is dat omdat ze niet wil of niet durft? Hebben jullie daar wel eens een echt open gesprek over gehad?
Het lijkt me sowieso goed als ze (en jij misschien ook|) zich wat meer verdiept over dingen als zwanger raken e.d., bijv. een site als sexwoordenboek.nl legt dingen vrij duidelijk uit.
Het feit dat ze zich wel wil laten vingeren, maar jou niet wil aftrekken oid vind ik ook niet helemaal zuiver, wel de lusten, maar niet de lasten. Misschien is dat samen masturberen wel een goed idee of elkaar helemaal masseren/aanraken (ook daar) om meer lichamelijk vertrouwd te raken.
Voel je iig niet schuldig of raar als je het eens ter sprake brengt, het is eigenlijk alleen maar heel gezond en normaal dat je er wel behoefte aan hebt
Misschien kunnen jullie proberen het samen te zien als een leuke spannende ontdekkingsreis. Je bent met iemand waar je nu al jaren vertrouwd mee bent, dat is juist wel fijn. Ga anders eens samen een middagje die site doorspitten, lachen om 'gekke' dingen, maar zo wel een hoop leren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnx, hier heb ik tenminste iets aan
Vinger jij een hele goede vriendin dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:44 schreef het.ismij het volgende:
oke,..heel apart..
Zijn jullie niet gewoon goede vrienden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |