Bedoel je niet heterosexualiteit?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:17 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja dat is dus het erge. Misschien denkt Brian dat homoseksualiteit ook besmettelijk is als een griepje ofzo.
In Brian's optiek bestaat homosexualiteit eigenlijk niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Serieus wat mankeert Brian? Een homo die die uitgeragde doorgeneukte, volgespoten, ordinaire, opblaastieterige, vieze, vulgaire, lageropgeleide hoer wil neuken?
PLEASE
Breaking Newsquote:Op maandag 19 februari 2007 22:10 schreef LoveProfusion het volgende:
CNN nieuws report:
Er is een nieuw ecosysteem aangetroffen in het dode haar van Gouden Kooi prostituee Amoebe van Pijpestijn.
Geloof het ook gelijk als ik naar haar harses kijk. En zij ziet dat 18 uur per dag ...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef Judah het volgende:
Pff, die Amanda zou het zelfs nog geloven als je haar vertelt dat de mens van Lego-poppetjes afstamt. Zeldzaam figuur.
Dan komt er negen maanden later een Antilliaanse siliconetube met vet ranzig haar uitrollen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Amoebe van Pijpestijn dalijk zwanger is van Brian de Profeet
Ik hoop van niet. Dit soort ongedierte mag toch geen nakomelingen krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Vangt hij veel bananen?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:21 schreef Myriam1978 het volgende:
De bananenboot in Lloret is van een vriend van mij![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:21 schreef Myriam1978 het volgende:
De bananenboot in Lloret is van een vriend van mij![]()
Ik hoop niet dat Brian zich óóóit voortplant.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef Gigageil het volgende:
Ze moeten gewoon die Mafkikker helemaal isoleren, en Amanda laten merken dat ze alleen welkom is als ze Brian de pleures laat krijgen.
En het medicijngebruik aankaarten van Brian. ( Het klopt van geen kanten)
Dan wordt ie stapelgek volgens mij......hij zit zich nu al kapot te vervelen.
Ook gewoon weglopen als hij gaat draaien.
Stoppen met praten als hij erbij komt zitten.
Opmerkingen blijven maken over zijn gebrekkige Nederlands.
Aan Nena laten herinneren.
Niks meer gunnen.
Steeds wijzen op zijn kreunen en zuchten.
Zeggen dat het een mama's kindje is.
Zeggen dat zijn gedichtjes op Sinterklaas-niveau is.
Vragen waarom hij na weken nog maar twee steeds dezelfde deuntjes speelt op de gitaar.
Sowieso vragen waar ie die zelfoverschatting vandaan haalt.
etc etc ......
Ik kan niet anders dan jouw verhaal beamen.... Wat dat betreft komt ie er te makkelijk vanaf.![]()
Wat dat betreft zie ik maar weinig tegengas tegen Brian.....terwijl het toch een zwakke, agressieve zak is.....![]()
Dat zou nog best wel eens kunnen ook, want volgens Natasia vrijen Amanda en Brian niet veilig. Natasia gaf Amanda als advies mee de pil te gebruiken.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
muilkorf en kuisheidsgordel om!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Brian zich óóóit voortplant.
Uit laten sterven, die hele familie.
mag niet van 'achter'misschienquote:Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef PokerJoker het volgende:
Waarom wordt die zwarte heks niet ff gesard met haar verjaardag: En die vier je thuis...toch Tas?
Maandag. Ze viert het in het huis op zondag met haar mannetje en haar kindjes.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia is donderdag jarig toch?
is ook moeilijk met haar korte termijngeheugenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef CHAOS_ het volgende:
Ze had ook idd een pil toen ze de hut daar betrok, want de eerste avond zei ze: Ik moet de pil nog innemen. Maar wie weet hoe vaak ze die al vergeten is.
Ik zie geen tijdsteller lopenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:28 schreef Fikkert het volgende:
natasia cp inleveren aub !!!!!!
De vriend van Syl.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wie is die Patrick die Natasja aan de telefoon heeft? ....
Misschien was dat ook wel een pammetje in plaats van de pil.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef CHAOS_ het volgende:
Ze had ook idd een pil toen ze de hut daar betrok, want de eerste avond zei ze: Ik moet de pil nog innemen. Maar wie weet hoe vaak ze die al vergeten is.
Patrick van het vlees?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wie is die Patrick die Natasja aan de telefoon heeft? ....
Ze had er een geleend van Natasia. Save dus geen Amadabrains over 9 mnd?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
is ook moeilijk met haar korte termijngeheugen
Waarom mogen ze nu niet mee luisteren.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een radio-uitzending.
Dit was een voorgesprekje, en zometeen komt ze live.
ja maar duidelijk iemand die ze kent en het was meer een prive gesprekquote:Op maandag 19 februari 2007 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een radio-uitzending.
Dit was een voorgesprekje, en zometeen komt ze live.
Absurd dat dit zomaar kanquote:Op maandag 19 februari 2007 22:31 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft een interview met een bekende. Die verteld meteen even dat hij een pro-campagne voor haar heeft gevoerd en dat hij Eric helemaal zal afbranden. Hij vraagt ook of ze Eric wel al in zijn vrouwelijke outfit gezien hebben. Weg verrassing.
Met Huub mocht iedereen mee luisteren.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Godver, verrassing van Eric weg!! Domme kutactie van de redactie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |