Ok fijn dat jij een ps3 gratis kon krijgen, bemoei ons er niet meequote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
![]()
Jaloers? Dude al kon ik nog een PS3 gratis krijgen, dan hoef ik hem nog niet.
Dit is een Game Forum, geen forum om doorzichtige virals neer te plempen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ok fijn dat jij een ps3 gratis kon krijgen, bemoei ons er niet mee
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:23 schreef Trigalti het volgende:
SUKKEL nu sta je ook op vkmaghttp://www.vkmag.com/weblog/fokker_breekt_in_om_op_ps3_te_spelen/
Je hebt denk ik een flink probleem als dit echt waar blijkt te zijn!
beetje laat hequote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef junkiesietze het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/10598/
en toen stond je op Volkomenkut.
Hate to burst your bubble maar ik zat vorig jaar al te PS3'en in Amsterdam.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:06 schreef Armageddon het volgende:
Ok mensen, hier weer een megaklappertopic van ome Arma.
Ik ben via via erachter gekomen dat Sony in een pand in Amsterdam een zooitje PS3's opgesteld had staan voor demonstratiedoeleinden. Aangezien ik net als met de xbox360 niet kon wachten ben ik daar met een maat langs gegaan. Video camera mee voor het bewijs want anders geloven jullie kutfokkers het weer niet
Heb dus dat fabriekspand gekraakt en even een lekker potje formule 1 gedaan. We waren zo zenuwachtig als ik weet niet wat maar we hebben het wel geflikt!!! einz!!!!!1111!!!
Hier het filmpje als bewijs!!! http://www.xs4all.nl/~monno/mpg/ps3kraakwmv.wmv
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble maar ik zat vorig jaar al te PS3'en in Amsterdam.
Herengracht 410 om precies te zijn
Je online beter voelen dan een ander.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:38 schreef bleiblei het volgende:
Al die gasten die hier trots komen vertellen dat ze een doosje met wat elektronica derin hebben aangeraakt.
Denk het wel, een serverpand zonder alarm, waar je met een klein koevoetje binnen 2 minuten binnen bent.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:32 schreef Pritt het volgende:
Ik heb via een ICT'er gehoord dat er idd een aantal PS3's stonden in een serverpand in Amsterdam. Ik weet niet of dit dat pand is of niet. Zal eens navragen. Helaas ben je niet de eerste want hier staat er al 1 thuis.
Maar je bent wel een nichtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:51 schreef raptorix het volgende:
Jij : [afbeelding]
Ik: [afbeelding]
LOL look who's talking met je fatsige rotkop.
Oftewel :quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:24 schreef wc-eend het volgende:
Het klopt inderdaad dat wij een lokatie hebben in Amsterdam-Noord. Op dit moment onderzoeken we de kwestie nog, we kijken of er zaken ontbreken en of er inderdaad sprake is van inbraak. Mocht er sprake van zijn, dan zullen we de nodige juridische maatregelen treffen![]()
Het is een wonder dat je er op kon spelen dan, normaal staan er minstens 30 hangjongeren omheenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:07 schreef Zinu het volgende:
So what, je bent hiermee echt niet bijzonder hoor, ik heb er gisteren ook al op gespeeld (Resistance) in de Mediamarkt in Den Haag, en hij stond er al een tijdje...
Jij laat me weer trots worden op nederlanders.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:25 schreef Zinu het volgende:
Er stond helemaal niemandZelfs toen ik aan wat jongens die erbij stonden vroeg of zij ook wilden zeiden ze 'nee'
Laat voorop staan, dat ik helemaal niet wil poggen, met mijn actie, enige waarom ik er over begon was omdat hij zei, dat ik nog nooit wat had gedaan op FOK!.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:40 schreef sanni het volgende:
Yo raptorix... doe es relaxed man je lijkt wel een opgewonden Albert Verlinde.![]()
Zoals iemand al zei: 2 opzich volwassen kerels die elkaar de loef proberen af te
steken. De een loopt zich rot voor een goed doel - en nog wel langs de kust - en
de ander breekt in met zijn gezicht vol in beeldNou...hoe eenzaam zijn beide
actiesmaar niet heus. En m.b.t die PS III: Jullie kunnen allemaal
niet tegen mij op want ik stond naast de tekentafel toen het eerste ontwerp van
PS III gestalte kreeg![]()
Jongens, schud elkaar de hand en heb waardering
voor elkaars actie. Leven is al erg genoeg met Bush als president.![]()
Hé twi! Ik las het ja. Totdat ie een keer tegen m'n brave vuist aanloopt. De mongool.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:24 schreef twi het volgende:
He Monno, je bent een brave acteur, hoor je 't?Ik kom niet meer bij van 't lachen dat 't zoveel publiciteit oplevert
Dat maakt de actie nog een beetje de moeite waard
Nominatie voor post van het jaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:00 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Je online beter voelen dan een ander.
Is die niet ergens in een pakhuis te bezichtigen? Koevoet ligt al klaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:45 schreef Armageddon het volgende:
Ow twi en de groeten van Merel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |