Ik moet echt heel hard om je lachen. Vind je het erg?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:38 schreef raptorix het volgende:
Toen ik keek, dacht ik dat ik naar een Arie en Bastiaan filmpje zat te kijken.
Ik ook om jou. Alleen meer uit medelijden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik moet echt heel hard om je lachen. Vind je het erg?
Ik weet dat je graag Armageddon zou zijn, het is alleen helaas niet zo. Als ik zo'n kop als jou had, dan had ik ook geen fotoboek genomen. Goeie keus van je!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ook om jou. Alleen meer uit medelijden.
Laat je eigen rotharses even zien of moet ik het even doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:51 schreef raptorix het volgende:
Jij : [afbeelding]
Ik: [afbeelding]
LOL look who's talking met je fatsige rotkop.
Ga nu maar lekker in bed liggen en met je pielemuis spelen. Ik heb zo'n medelijden met je dat ik het eigenlijk wil melden aan de betreffende instanties.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:54 schreef raptorix het volgende:
Je giegelt trouwens als een wijf wist je dat addddriaaaan, adriaaaan kijk kijk een PS3, wooooooohhoooooooo, coooooooool man.
Half nederland heeft dat ding allang in huis.
Goed voor jou. Maar DENK jij nu indruk te maken met dit topic? Je zet jezelf ongenadig voor lul, met een actie, die niet alleen vreselijk doorzichtig is, maar ook nog eens lame, omdat je bij lange na niet de eerste nederlander bent die op zo een ding speelt. Is ook allang gemeld in dit topic, kortom, wat is je doel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:04 schreef Armageddon het volgende:
Man, dat je daar mee komt. Deze foto's staan al 5 jaar op FOK! Denk je daar nu indruk mee te maken? Hoe lang zit je hier nu al? Ik poep op je gekkenhuis.
Ga nu maar slapen ouwehoer. Met jou ben ik allang klaar. Je bent te triest voor woorden. Wat doe je in het dagelijks leven eigenlijk? Iets in het circus?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goed voor jou. Maar DENK jij nu indruk te maken met dit topic? Je zet jezelf ongenadig voor lul, met een actie, die niet alleen vreselijk doorzichtig is, maar ook nog eens lame, omdat je bij lange na niet de eerste nederlander bent die op zo een ding speelt. Is ook allang gemeld in dit topic, kortom, wat is je doel?
Allebei doen ze wat met computers.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef Renzokuken het volgende:
2 mannen van in de 30 die bekvechten op internet'![]()
triest, bijzonder triest![]()
Werk 10 jaar als software engineer, en waarom ben ik triest? Jij begint persoonlijk te worden en te beledigen zonder dat je antwoord geeft op vragen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga nu maar slapen ouwehoer. Met jou ben ik allang klaar. Je bent te triest voor woorden. Wat doe je in het dagelijks leven eigenlijk? Iets in het circus?
That's me. Hoi! Armageddon is de naam.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Werk 10 jaar als software engineer, en waarom ben ik triest? Jij begint persoonlijk te worden en te beledigen zonder dat je antwoord geeft op vragen.
-Hoe je precies wist waar je moest zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
That's me. Hoi! Armageddon is de naam.
Op welke vragen wil je nog antwoord dan?
Hoe? Via via, de plaats was niet heel erg geheim. Dat wisten verschillende medewerkers van bol.com en andere die via deze plaats op de hoogte waren gebracht.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
-Hoe je precies wist waar je moest zijn.
-Welke software gebruikt is.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:03 schreef Vagere_Hein het volgende:
Het is wrs. geen viral, anders hadden ze Armegeddon wel instructies gegeven dat hij niet moest flamen om de aandacht bij het filmpje te houden ipv zijn digitale reputatie.
thx!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:09 schreef Slarioux het volgende:
Jezus raptorix, wat ben jij een jaloerse klapmongool zeg. Arma, nice.
Sjoe roel du sjit end sjoe no it! End det raptor doed suks donkies!!quote:
Hou je bek!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:24 schreef GiantWorm het volgende:
Ben ik dan de enige die zeker weet dat dit nep is? Ik ben bij SPAC3 geweest en het zag er helemaal niet zo uit. De PS3's op de SPAC3 staan niet zo op een tafeltje of op de grond. Jullie hebben gewoon in een pandje een PS3 en TV opgehangen en net gedaan of jullie aan het inbreken waren.
Slecht geacteerd ook
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:09 schreef Slarioux het volgende:
Jezus raptorix, wat ben jij een jaloerse klapmongool zeg. Arma, nice.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef Renzokuken het volgende:
2 mannen van in de 30 die bekvechten op internet'![]()
triest, bijzonder triest![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |