ik heb al ruim 2,5 jaar een relatie met een hele lieve vriend (hij heeft buitenlands bloed).
Nu komt echter mijn probleem, hij wil me niet beffen...
Ik heb echt geen idee waarom niet.
Ik ben heel schoon.. dus daar ligt het niet aan....
Praten helpt ook niet...
Wie weet waar dit aan ligt of hoe het komt?
Wie kent dit probleem?
quote:Ik wil het juist wel , maar me vriendin wil het niet...
Op woensdag 23 januari 2002 13:43 schreef BiGirl het volgende:
Hai,ik heb al ruim 2,5 jaar een relatie met een hele lieve vriend (hij heeft buitenlands bloed).
Ik ben heel schoon.. dus daar ligt het niet aan....Praten helpt ook niet...
Wie kent dit probleem?
quote:wat zegt ie als jegaat vragen waarom hij het niet doet?
Op woensdag 23 januari 2002 13:46 schreef BiGirl het volgende:
Ja ik pijp hem wel, daar heb ik geen problemen mee,....
Maar hij beft niet... het lijkt wel of hij er bang voor is en het lijkt hem niet lekker.. (maar mij wel)
Enne ik mag hem ook niet zoenen na het pijpen... ach mannen...
quote:Lijkt hem dat alleen zo of weet ie dat al van een andere vriendin?
Maar hij beft niet... het lijkt wel of hij er bang voor is en het lijkt hem niet lekker.. (maar mij wel)
quote:vreemd...misschien slechte ervaring met zijn vorige vriendin ofzo?
Op woensdag 23 januari 2002 13:49 schreef BiGirl het volgende:
Dat het hem niets lijkt...Enne ik mag hem ook niet zoenen na het pijpen... ach mannen...
quote:Tja, als ik zo naar jou naam kijk zou ik zeggen:
Dat het hem niets lijkt...Enne ik mag hem ook niet zoenen na het pijpen... ach mannen...
quote:Tja dat antwoord had ik verwacht....
Op woensdag 23 januari 2002 13:50 schreef vosss het volgende:[..]
Tja, als ik zo naar jou naam kijk zou ik zeggen:
Zoek een leuke meid die dat wel wil
Maar eh hij heeft nog noooooooooooooooooit een meisje gebeft, dus een slechte ervaring is er niet....
quote:HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, er niets mis met de meeste mannen hoor!!!!
Die vriend van je weet niet wat hij wist. Anders moet je hem ook niet meer pijpen. Wat een macho gedoe man.
Ik hem echt medelijden met je, maar ja zolang hij goed voor je is moet je ermee leren leven.
quote:misschien is hij bang dat hij wat fout doet...
Op woensdag 23 januari 2002 13:51 schreef BiGirl het volgende:[..]
Tja dat antwoord had ik verwacht....
Maar eh hij heeft nog noooooooooooooooooit een meisje gebeft, dus een slechte ervaring is er niet....
quote:Wat de boer niet kent.....
Op woensdag 23 januari 2002 13:51 schreef BiGirl het volgende:[..]
Tja dat antwoord had ik verwacht....
quote:Bedoel je dat ie een keer een transfusie in België heeft gehad? Of wil je zeggen dat buitenlanders te lui zijn om te beffen?
hij heeft buitenlands bloed
En naar een sexuologe gaan met hem,....... Hij kan het toch ook gewoon een keer proberen...
Kunnen jullie me niet zeggen wat ik moet doen?
quote:Ik geloof dat eerste
Op woensdag 23 januari 2002 13:56 schreef GHaven het volgende:[..]
Bedoel je dat ie een keer een transfusie in België heeft gehad? Of wil je zeggen dat buitenlanders te lui zijn om te beffen?
.
quote:lol
Bedoel je dat ie een keer een transfusie in België heeft gehad?
quote:uhm...dwingen...
Op woensdag 23 januari 2002 13:57 schreef BiGirl het volgende:
Hij is Marokkaans, maar ik geloof echt niet dat het daaraan ligt....er zijn genoeg Marokkanen die het wel doen...En naar een sexuologe gaan met hem,....... Hij kan het toch ook gewoon een keer proberen...
quote:Hem niet meer pijpen!
Hij is Marokkaans, maar ik geloof echt niet dat het daaraan ligt....er zijn genoeg Marokkanen die het wel doen...En naar een sexuologe gaan met hem,....... Hij kan het toch ook gewoon een keer proberen...
quote:JA!!!
Bedoel je dat ie een keer een transfusie in België heeft gehad? Of wil je zeggen dat buitenlanders te lui zijn om te beffen?
.
Ik vind het iig vies om een meid te beffen, die niet goed geschoren is.
quote:NIET meer pijpen als straf. Waarom leuker neuken en niet beffen. Zoek een andere!
quote:Kan ook zoveel fout gaan hè
Op woensdag 23 januari 2002 13:56 schreef BobRooney het volgende:[..]
misschien is hij bang dat hij wat fout doet...
ofzo...
quote:couscous erop leggen...
Op woensdag 23 januari 2002 13:58 schreef vosss het volgende:[..]
Hem niet meer pijpen!
quote:Nou.....dat weet ik zonet nog niet, heeft hij een kunstgebit
Op woensdag 23 januari 2002 13:59 schreef BiGirl het volgende:[..]
Kan ook zoveel fout gaan hè
... tijdens het beffen:? : NOT
quote:LOL
Op woensdag 23 januari 2002 13:59 schreef BobRooney het volgende:[..]
couscous erop leggen...
quote:Ik ben helemaal kaal, dus dat is ook het probleem niet....
Op woensdag 23 januari 2002 13:58 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
JA!!!
[ontopic]
Misschien is ie bang om te flossen...
Ik weet niet goed hoe jij daar dat zaakje georganiseerd hebtIk vind het iig vies om een meid te beffen, die niet goed geschoren is.
quote:Tja is een idee.....
Op woensdag 23 januari 2002 13:59 schreef BobRooney het volgende:[..]
couscous erop leggen...
Verder is hij een sexbeest in bed, het kan niet gek genoeg, alleen dat beffen hè....
quote:jesus....als hij niet wil doe ik het wel hoor!
Op woensdag 23 januari 2002 14:00 schreef BiGirl het volgende:[..]
Ik ben helemaal kaal, dus dat is ook het probleem niet....
Ik weet het niet meer..
Nee effe serieus: Scheer je eens een keertje (bijna) helemaal kaal, wie weet vindt hij het dan ineens een stuk aantrekkelijker.
Indien al kaal: Vastbinden aan het bed (zeggen dat het een spelletje is), en met je doos op zijn gezicht gaan zitten... Dwingen dus!
Je moet hem veel leren zo te horen.
Suc6
quote:Houdt-ie wel van rimmen dan?
Op woensdag 23 januari 2002 14:01 schreef BiGirl het volgende:[..]
Tja is een idee.....
Verder is hij een sexbeest in bed, het kan niet gek genoeg, alleen dat beffen hè....
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 23-01-2002 14:04]
quote:Maar dan is het voor mij ook niet meer leuk, het moet toch spontaan gebeuren, ik vind het weinig opwindend hoor, als ik hem moet dwingen....
Op woensdag 23 januari 2002 14:01 schreef Coelho het volgende:
Misschien heb je een enorm oerwoud op je doos staan![]()
Nee effe serieus: Scheer je eens een keertje (bijna) helemaal kaal, wie weet vindt hij het dan ineens een stuk aantrekkelijker.
Indien al kaal: Vastbinden aan het bed (zeggen dat het een spelletje is), en met je doos op zijn gezicht gaan zitten... Dwingen dus!
quote:Hem vragen, hee kun jij mij nou eens spontaan gaan beffen?
Op woensdag 23 januari 2002 14:03 schreef BiGirl het volgende:[..]
Maar dan is het voor mij ook niet meer leuk, het moet toch spontaan gebeuren, ik vind het weinig opwindend hoor, als ik hem moet dwingen....
quote:Nou eh dat hoeft van mij niet zo nodig.....
Op woensdag 23 januari 2002 14:03 schreef Gert het volgende:[..]
Houdt-ie wel van rimmen dan?
Sommige meiden willen ook gewoon niet pijpen.. Doe je ook niks aan..
Tis balen, maar als ie gewoon niet wil moet je daar maar mee leven en hopen dat ie toch ooit nieuwsgierig raakt..
[edit]
Zou inderdaad best eens iets met cultuur te maken kunnen hebben.. Maar feit blijft dat het hem gewoon niks lijkt en dat ie het dus ook niet snel zal proberen.. En als je daar kaal bent, kan ook het haar geen probleem zijn.. Hmm.. Nee ik heb echt geen flauw idee.. Ik durf het bijna niet te vragen.. maarreh..
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 23-01-2002 14:10]
Ik kan het me eignelijk niet voorstellen. Ik bef niet iedere vrouw, maar in een relatie is er niks lekkerders dan een kronkelend vrouwenlichaam aan je mond te hebben MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM eh sorry liet me even gaan
quote:Exactly my problem
Op woensdag 23 januari 2002 14:07 schreef frenkb het volgende:
Ik ken wel een aantal buitenlandse gasten die ook absoluut NIET beffen. Toen ik vroeg waarom dan niet, vonden ze het gewoon een smerig idee. Maar een vrouw moest hun wel pijpen.
quote:so ditch the guy!
Op woensdag 23 januari 2002 14:10 schreef BiGirl het volgende:[..]
Exactly my problem
quote:Precies.. Ik wil niet zeggen 'voor wat hoort wat' maar allebei is gewoon errug lekker!
Op woensdag 23 januari 2002 14:11 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Een man (of vrouw wat dat betreft) die niet zou willen beffen, ik denk niet dat ik het daarmee lang zou uithouden, Ik vind het namelijk hemels, om te doen en te ontvangen.
quote:Helemaal mee eens, tis geen ruilhandel, maar tis meestal dat wat je bij een ander doet je meestal zelf ook erg lekker vind, en beffen, en pijpen trouwens ook.....in 1 woord zalig.
Op woensdag 23 januari 2002 14:13 schreef TripleM het volgende:[..]
Precies.. Ik wil niet zeggen 'voor wat hoort wat' maar allebei is gewoon errug lekker!
thx bi-girl, ik heb die site meteen bij mijn favo's geparkeerd
quote:Daarom snap ik niet waarom ie gepijpt worden wel lekker vindt, maar niet wil beffen?
Op woensdag 23 januari 2002 14:15 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Helemaal mee eens, tis geen ruilhandel, maar tis meestal dat wat je bij een ander doet je meestal zelf ook erg lekker vind, en beffen, en pijpen trouwens ook.....in 1 woord zalig.
Ik bedoel, ik hou meer dan gemiddeld van sex en lekker creatief mag van mij ook wel, maar beffen valt niet bepaald in de categorie creatief.. Ehm, alhoewel..
Lees eens 'de buitenvrouw' van Joost Zwagerman.
Daar komt dit onderwerp ook aan bod. Ik weet niet meer precies waar in het boek, maar het komt erin voor. Heeft idd iet met cultuur te maken.
quote:Dat heb ik wel vaker gehoord, dat het in bepaalde culturen "not done" is om de vrouw oraal te verwennen.
Op woensdag 23 januari 2002 14:19 schreef Buggle het volgende:
Dit komt me wel bekend voor eigenlijk.Lees eens 'de buitenvrouw' van Joost Zwagerman.
Daar komt dit onderwerp ook aan bod. Ik weet niet meer precies waar in het boek, maar het komt erin voor. Heeft idd iet met cultuur te maken.
pffew, veegt zweet van haar voorhoofd
In het boek gaat het overigens om een surinaamse, maar dat blijkt dan ook niet zoveel uit te maken.
quote:Dat van cultuur is PUUR non-sense. Dat bepaalde mannen het gewoon niet doen heeft niks te maken met hun cultuur. Want als ik mijn collega's (NL) vragen of ze dat doen gaan ze me kijken van man ben je helemaal gek of zo.
Op woensdag 23 januari 2002 14:23 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Dat heb ik wel vaker gehoord, dat het in bepaalde culturen "not done" is om de vrouw oraal te verwennen.
Gelukkig niet onze cultuur.pffew, veegt zweet van haar voorhoofd
quote:Ik zeg alleen dat ik dat gehoord heb, ik heb het zelf gelukkig nog nooit aan den lijve ondervonden.
Op woensdag 23 januari 2002 14:27 schreef lantapara het volgende:[..]
Dat van cultuur is PUUR non-sense. Dat bepaalde mannen het gewoon niet doen heeft niks te maken met hun cultuur. Want als ik mijn collega's (NL) vragen of ze dat doen gaan ze me kijken van man ben je helemaal gek of zo.
Maar dat zegt niet dan als ik een andere NL vraag dat ie dat wel doet.
quote:Dus als jij Nederlanders kent die niet beffen wil dat zeggen dat het niks met cultuur te maken heeft dat de meeste Marokkaanse jongens niet beffen, maar sommigen wel??
Op woensdag 23 januari 2002 14:27 schreef lantapara het volgende:
Dat van cultuur is PUUR non-sense. Dat bepaalde mannen het gewoon niet doen heeft niks te maken met hun cultuur. Want als ik mijn collega's (NL) vragen of ze dat doen gaan ze me kijken van man ben je helemaal gek of zo.
Maar dat zegt niet dan als ik een andere NL vraag dat ie dat wel doet.
Dat heeft er niks mee te maken.. Als het iets met cultuur te maken zou hebben wil dat ook niet meteen zeggen dat iedereen in dit geval hetzelfde is..
Plus, nog een ander iets wat het kan zijn, is de dominantie, ik voel namelijk best wel onderdaniger. Als een meisje mij pijpt, dan voel je je meer man.
Klinkt fout, maar is wel zo.
En wat een flauwe kul dat mensen zeggen:"Niet meer pijpen". Ook als is het met een -smiley. Je pijpt hem toch omdat zowel jij als hij daar plezier aan beleven? En als je het puur en alleen voor hem doet, is daar ook niets mis mee. Maar dat is dan jouw keuze. Je mag er imo niet vanuit gaan dat hij jou gaat beffen omdat jij hem pijpt...
Tja, en als het werkelijk zo'n halszaak voor je is, dan kun je bij hem weg gaan. Maar je kunt nooit iemand dwingen of zijn/haar voorkeuren veranderen .
quote:Hij weet niet wat-ie mist!!
Hai,ik heb al ruim 2,5 jaar een relatie met een hele lieve vriend (hij heeft buitenlands bloed).
Ik heb wel eens gehoord dat zwarte mannen er moeite mee hebben..
quote:En ja je moet hem gewoon niet meer pijpen!! Voor wat hoort wat hoor!!!
Nu komt echter mijn probleem, hij wil me niet beffen...DUMPEN!!
dat moet je aan hemzelf vragen
Wie kent dit probleem?
Ik vind het juist ontzettendom te beffen!!
quote:Andere vriend zoeken!
Praten helpt ook niet...
tjow
quote:Generalisatie ten top !
Op woensdag 23 januari 2002 18:21 schreef Matjo het volgende:
Marrokanen zijn egoisties daar ligt da aan... andere vriend... gewoon uit NL...tjow
(Hoewel ik ook geen marokaanse vriendin zou willen hebben)
Maar goed, ik heb er geen problemen mee en dat van die geur zal wel meevallen want ik heb nog maar 1x in m'n leven meegemaakt dat ik zoiets had van "nou dat ruikt ook niet fris" maar verder niet. Daar zal het wel dus niet aan liggen.
Maar inderdaad, het is wel lullig als jij je best doet om iemand te bevredigen door hem o.a. oraal te doen en meneer peinst er verder niet over om moeite voor jou te doen. En als je nou nog iets extreems vroeg zoals met je naaldhakken over z'n zak te mogen dansen, maar of ie gewoon ff z'n tong wil gebruiken... damn, kleine moeite groot plezier zou'k zeggen.
Ik zou dat moeite verhaal gebruiken als ik jou was. Gewoon voortaan op je rug gaan liggen en verder hem al het werk laten doen, vindt hij vast niet leuk als hij het gevoel krijgt dat het net lijkt alsof hij met een opblaaspop ligt te neuken. Pas weer mee gaan doen in het liefdesspel als hij je oraal verwend heeft, wedden dat hij in notime werkt.
Mocht dat zelfs niet helpen gewoon je benen gesloten houden en zeggen dat enkel z'n tong toegang heeft!
quote:Vind ik ook maar dan moet ie het wel minstens één keer duurzaam proberen. Je kunt niet zeggen dat je het niets vindt als je het nooit gedaan hebt.
Op woensdag 23 januari 2002 16:01 schreef Moonah het volgende:
Waarom respecteer je niet dat hij er niet van houdt? Jammer voor je omdat jij er wel van houdt. Maar ieder heeft zijn voorkeuren en dingen die hij/zij niet wil doen.
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 19:32 schreef MikeyMo het volgende:
Mocht dat zelfs niet helpen gewoon je benen gesloten houden en zeggen dat enkel z'n tong toegang heeft!
Stel je eens voor dat hij wil dat jij iets bij hem doet (rimmen ofzo) en het lijkt jou maar niets, dan heeft hij dat toch ook maar te accepteren?
* ProgressiveHouseDude is inmiddels een heuse bef-fan
quote:Goh jij lijkt mij de ideale!!!
Ik zoen wel nadat jij me gepijpt heb.. en beffen!!?? Ik ben net lassie
En weiger hem te pijpen .... na 2 dagen lebbert ie heel je doos uit.Gegarandeerd!!! (zo niet ,dumpen die handel)
Sommige gasten *zucht*
Het is gewoon heel simpel: Hij wil het niet! Als je er goed met hem over praat wil ie het misschien wel proberen, maar het zit er dik in van niet.. Til je daar heel zwaar aan, dan maak je het uit en zoek je een ander, til je daar niet zwaar aan dan leven jullie nog lang en gelukkig..
Gewoon dwingen met die handel...
Maar goed, zij had weer problemen met pijpen (ivm slijmziekte ofzo kon ze vrijwel niet ademen door haar neus)... Probeer maar eens te pijpen met een dichte neus en 17cm in je mond
Da's best klote, als je fantasietjes in werkelijkheid zwaar tegenvallen.
quote:Je bedoeld die 17 cm fantasie?
Op donderdag 24 januari 2002 10:09 schreef Vamos het volgende:
Probeer maar eens te pijpen met een dichte neus en 17cm in je mondDa's best klote, als je fantasietjes in werkelijkheid zwaar tegenvallen.
quote:LOl
Op donderdag 24 januari 2002 10:11 schreef plok het volgende:[..]
Je bedoeld die 17 cm fantasie?
Ontoppic:
Ik heb er geen problemen mee.
quote:Bestaan die gasten nog?
Wie kent dit probleem?
Ja dus, ik weet het.
Ik heb twee collega's, 1 marokkaanse en 1 egyptische, en het is vaak zo dat gasten uit die regio dat niet doen, omdat ze dat goor vinden.
Triest, gewoon niet zuigen, dan leert ie het wel!
Of kom eens bij mijn langs
quote:Yeah right! En al die patsertjes hier die allemaal zoooo geweldig kunnen beffen hebben allemaal waanzinnig veel respect voor vrouwen....
Op donderdag 24 januari 2002 17:38 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Ach ja, sommige mensen hebben gewoon minder tot geen respect voor de vrouw.. doe je niks aan; zoek een ander
Ben blij dat te weten, als ik sommige posts lees op Fok!....
Maar serieus: wat heeft sexuele voorkeur nu te maken met respect??
Heeft Bi-girl wel respect voor haar vriend omdat zij hem pijpt, en hij niet voor haar omdat hij haar niet beft??
anders eens een vibo proberen bv...
snappet absoluut niet .... er is bijna niks lekkerderderderder
Ook ben je dan denk ik niet onderdanig zoals eerder ge-opperd (al oogt het zo) jij bent tenslotte 'in control' de meeste vrouwen zijn dan toch als was in je handen ... eeh mond
Ik had 'm allang ingeruild, met bon voor een versie die wel doet wat het het hoort te doen
Misschien moet je standje 69 voorstellen dan hebben jullie allebij plezier!
quote:Ach komop! Haal ik er al een paar cm van af omdat het anders niet geloofwaardig overkomt, wordt het nog niet geloofd
Op donderdag 24 januari 2002 10:11 schreef plok het volgende:[..]
Je bedoeld die 17 cm fantasie?
quote:Psies!!
Op vrijdag 25 januari 2002 12:52 schreef Jeromar het volgende:
Ik vind t HEERLIJK!!!!!!!Kom maar bij mij langs vanavond, dan bef ik je
quote:Mmmmmmmmm
Op vrijdag 25 januari 2002 13:33 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Psies!!
en ze is nog lekker kaal ook
quote:
Op vrijdag 25 januari 2002 13:36 schreef goudappeltje het volgende:[..]
quote:Dan zal je nu je bookmarks moeten aanpassen, want de site is vernieuwd/verbeterd en is nu te bereiken via http://www.bimeiden.net i.p.v. bimeidenclub.nl
Op woensdag 23 januari 2002 14:15 schreef Knuffelbeertje het volgende:thx bi-girl, ik heb die site meteen bij mijn favo's geparkeerd
quote:En ik heb ook nog krullend haar... (op mijn hoofd dan, want beneden ben ik kaal
Op vrijdag 25 januari 2002 13:33 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Psies!!
en ze is nog lekker kaal ook
quote:nou, dat moet ik maar ff gaan doen dan
Op zaterdag 26 januari 2002 16:43 schreef BiGirl het volgende:[..]
Dan zal je nu je bookmarks moeten aanpassen, want de site is vernieuwd/verbeterd en is nu te bereiken via http://www.bimeiden.net i.p.v. bimeidenclub.nl
quote:Het heeft niets met respect te maken, want dat heeft hij wel voor mij. Het is echt een lieve schat, het enigste dat hij niet doet is beffen....
Op donderdag 24 januari 2002 17:38 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Ach ja, sommige mensen hebben gewoon minder tot geen respect voor de vrouw.. doe je niks aan; zoek een ander
quote:Precies
betekent dat dan ook dat jij niet of nauwelijks klaarkomt??
of lukt dat prima tijdens het neuken
quote:heb je nou wel uberhaupt ook maar 1 iemands advies opgevolgt?
Op zaterdag 26 januari 2002 20:24 schreef BiGirl het volgende:[..]
Het heeft niets met respect te maken, want dat heeft hij wel voor mij. Het is echt een lieve schat, het enigste dat hij niet doet is beffen....
[..]Precies
Maar ik heb altijd mijn handjes nog
quote:Nou eh de tips waren o.a.
Op maandag 28 januari 2002 00:21 schreef Passione het volgende:[..]
heb je nou wel uberhaupt ook maar 1 iemands advies opgevolgt?
Volgens mij niet echt..
Dus ik wacht nog op de gouden tip, zo te lezen heeft nooit iemand een soortgelijk probleem gehad.
Hij wil het niet.. Wat een boer niet kent.. (al eerder gezegt..)
Kunnen we hier wel heel stoer allemaal gaan zeggen dat wij het wel doen.. en het lekker vinden.. en dat je wel langs mag komen.. Maar daar bereik je helemaal niks mee..
Maar goed.. als hij het egt niet wil... leer er dan maar mee te leven... Als een meid mij niet wil pijpen... dan niet.. daarom is ze niet minder... Jammer dan.. tis vreselijk lekker, maar vind ze dat niks.. sja.. helaas..
Sorry meid.. niks aan te doen..
Wat misschien wel helpt, maar daarmee kan je ook ruzie krijgen.. is jezelf vingeren en dan je vingers in zijn mond steken.. Moet ie het niet doorhebben dat je je hebt liggen vingeren natuurlijk... want dan wil hij gelijk niet.. Maar als hij dan gretig je vingers aflikt.. kan je zeggen dat er meer te halen valt.. maar dan daar beneden....
Misschien wel een optie.. misschien niet.. ik weet het niet..
Maar iig suc6..
Martijn
quote:Wat denk je nou zelf?
Op maandag 28 januari 2002 00:26 schreef BiGirl het volgende:[..]
Dus ik wacht nog op de gouden tip, zo te lezen heeft nooit iemand een soortgelijk probleem gehad.
Dumpen dus
quote:- Leer ermee te leven. -->>
- dumpen -->> NEE
- dwingen -->> NEE
gadver.....
quote:Sommige vrouwen douchen/wassen zich!
Op maandag 28 januari 2002 11:50 schreef bobjuh het volgende:
Kan me het ook wel voorstellen
stink alleen maargadver.....
quote:Stinkt dan nog naar vis
Op maandag 28 januari 2002 11:51 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Sommige vrouwen douchen/wassen zich!
quote:Thnx voor je reactie, ik denk dat ik die optie dan nog maar eens ga proberen....
Op maandag 28 januari 2002 02:22 schreef Phreak het volgende:
denk ook niet dat er een gouden tip is..Wat misschien wel helpt, maar daarmee kan je ook ruzie krijgen.. is jezelf vingeren en dan je vingers in zijn mond steken.. Moet ie het niet doorhebben dat je je hebt liggen vingeren natuurlijk... want dan wil hij gelijk niet.. Maar als hij dan gretig je vingers aflikt.. kan je zeggen dat er meer te halen valt.. maar dan daar beneden....
Misschien wel een optie.. misschien niet.. ik weet het niet..
Martijn
Dubbel genieten dus!
Thnx voor alle reacties!
quote:Hoe weet jij dat lief
Op maandag 28 januari 2002 17:31 schreef bobjuh het volgende:[..]
Stinkt dan nog naar vis
[Dit bericht is gewijzigd door Mimic op 28-01-2002 19:02]
quote:HIER!! komen
Op zaterdag 26 januari 2002 16:45 schreef BiGirl het volgende:[..]
En ik heb ook nog krullend haar... (op mijn hoofd dan, want beneden ben ik kaal
)
quote:Zwarte doos
Op maandag 28 januari 2002 19:01 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
HIER!! komen
![]()
quote:Hoor van alle hetero's dat het wel stinkt
Op maandag 28 januari 2002 18:58 schreef Davilex het volgende:[..]
Hoe weet jij dat lief
quote:geef maar toe, je hebt je neus in andermans zaken gestoken
Op maandag 28 januari 2002 19:48 schreef bobjuh het volgende:[..]
Hoor van alle hetero's dat het wel stinkt
quote:Hooguit in jou zaak
Op maandag 28 januari 2002 19:50 schreef Davilex het volgende:[..]
geef maar toe, je hebt je neus in andermans zaken gestoken
quote:Uhm ja, maar het was lekker
Op maandag 28 januari 2002 19:52 schreef bobjuh het volgende:[..]
Hooguit in jou zaak
quote:ahum....
Op maandag 28 januari 2002 19:53 schreef Davilex het volgende:[..]
Uhm ja, maar het was lekker
quote:Dan ben je abuis, ik heb dat niet bij jou gedaan
Op maandag 28 januari 2002 20:03 schreef bobjuh het volgende:[..]
ahum....
jij was heerlijk schat
quote:Ik hou heel veel van je
Op maandag 28 januari 2002 20:03 schreef bobjuh het volgende:[..]
ahum....
jij was heerlijk schat
quote:Wat doe je dan moeilijk
Op maandag 28 januari 2002 18:56 schreef BiGirl het volgende:[..]
Ga ik het toch maar bij een lekkere meid halenDat mag nl van hem.....
Zei mijn vriendin dat maar!!
"Haal het maar bij iemand anders, van mij mag het "
Good luck
quote:Hmmm, ik geloof(was wel beetje veel om allemaal te lezen) dat ik 1 optie mis:
Nou eh de tips waren o.a.
- dumpen -->> NEE
- dwingen -->> NEEDus ik wacht nog op de gouden tip, zo te lezen heeft nooit iemand een soortgelijk probleem gehad.
beflapje
?
Als ie dan een tijdje bezig is en het vrouwelijke nectar zelf proeft dan is ie vast niet meer te houden.
quote:ok, die van 69 positie terwijl jij hem pijpt is wel een aardige insteker. De meeste mensen zijn erg makkelijk met het verleggen van hun grenzen als ze lekker geil zijn. En voor je het weet gaat hij beffen verbinden met het lekkere gevoel van zelf gepijpt worden. Dan moet je 'm waarschijnlijk vragen om te stoppen
Nou eh de tips waren o.a.
- dumpen -->> NEE
- dwingen -->> NEEDus ik wacht nog op de gouden tip, zo te lezen heeft nooit iemand een soortgelijk probleem gehad.
Gewoon.. je kan je eigen gang gaan om je liefje te laten genieten.. En om haar te horen kreunen voelt gewoon goed.. omdat je dan weet dat ze het lekker vond wat je deed..
Beffen is gewoon lekker.. Mjammie
ik denk dat dit help!!!
1. Neem een washandje en een wat water mee, laat hem je flamous wassen!! (geeft de zekerheid dat ie schoon is!)
2. Zorg dat je goed kort bent van onder!!
3. Klint gek maar, zorg dat je ass goed schoon is. (maar elke man die regelmatig beft heeft wel is wat geroken!!!)
4. Maak hem geil zorg dat ie bijna komt, en dan moet ie wel wat gewilliger zijn (werk bij de doorsnee man)
5. doe dan standje 69 dan komt hij ook aan z'n trekken en word ook lekker hitsig, en heeft er meer zin in.
6. Neem iets te drinken en een pakje kauwgum mee, voor het spoelen van de mond en de frisheid!!
Als al deze punten niet helpen dan zit er nog maar een ding op: SEX COURT!!!!!!!!!!
NO TNX, De sex expert die op dit moment zonder zit!!!
Keep on wank'in!!!!
Need some more? DaMightyWackO@Hotmail.com!!
[Dit bericht is gewijzigd door -_DaMightyWackO_- op 30-01-2002 21:48]
quote:Maar dan zit jij met je neus in haar poepgat.. dat ruikt lekker
Op woensdag 30 januari 2002 21:46 schreef -_DaMightyWackO_- het volgende:
Ik vond het ook niet altijd leuk, maar ja 69 is wel geil!
quote:Kontje moet goed schoon zijn!!!
Op woensdag 30 januari 2002 21:49 schreef Afketser het volgende:[..]
Maar dan zit jij met je neus in haar poepgat.. dat ruikt lekker
Kontje likken is ook lekker!
quote:Vind dat niet niet echt een prettige gedachte..
Op woensdag 30 januari 2002 21:49 schreef Alan_Smithee het volgende:[..]
Kontje moet goed schoon zijn!!!
Kontje likken is ook lekker!
quote:Ik denk dat dit nog wel een optie is die ik ga proberen en anders.... zoals ik ook al eerder gezegd heb, ga ik gewoon verder zoals ik al deed, want ik heb nl al een tijdje een relatie met hem, zonder gebefd te worden..
Op woensdag 30 januari 2002 21:46 schreef -_DaMightyWackO_- het volgende:
Het 6-stappenplan
Nogmaals iedereen bedankt voor de reacties, ik wist niet dat dit zoveel reacties zou oproepen!!
Enne als ik dus echt gebefd wil worden, weet ik jullie te vinden.... DREAM ON
het is het proberen waard toch?
quote:Je scheren en slagroom met kersensaus halen!!!!
quote:Misschien ben je wel homo. Ik vind een poesje lekker ruiken.
Op dinsdag 29 januari 2002 16:27 schreef japi het volgende:
hmz persoonlijk vind ik het ook niet super ruiken door beneden.... ondanks dat ze lang in bad gaat van te voren...
en dan die nasmaak :-(
is dat normaal?
Maar een heel lastig probleem voor je want je kan niet verwachten dat iemand iets tegen zijn zin in doet. Zeker niet met sex.
Het enige wat ik je kan zeggen is..."De mafketel weet niet wat hij mist!"
quote:veel moslims beffen niet en baffen ook niet.....kennelijk wordt dat als onrein ervaren.....
Wie kent dit probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |