bron: nu.nlquote:Kelly Osbourne onthult hiv-besmetting in familie
Uitgegeven: 19 februari 2007 15:29
Laatst gewijzigd: 19 februari 2007 17:42
AMSTERDAM - Een familielid van Kelly Osbourne is besmet met hiv. Dat onthulde de dochter van rocklegende Ozzy Osbourne zondag tijdens een benefietgala voor Body & Soul. De stichting zamelt geld in voor onderzoek naar het dodelijke virus.
De 22-jarige Osbourne was uitgenodigd om een optreden van de band The Scissor Sisters aan te kondigen. Tijdens haar praatje zei ze dat de doelstelling van het gala haar na aan het hart ligt, omdat iemand in haar familie met hiv besmet is.
Volgens ooggetuigen was Osbourne in tranen toen zij het podium afliep.
Nou, nou, nou.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:17 schreef M-I-L-F het volgende:
Nog nooit heeft iets me zo weinig kunnen schelen.
Dus? HIV krijg je echt niet zomaar hoor. Aanstellerig janken bevordert overigens ook geen genezing.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou, nou, nou.
![]()
[afbeelding]
Hier een foto van het moment dat Kelly het vertelde.
Pa Osbourne heeft wel een paar leuke plaatjes gemaakt vind ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef pberends het volgende:
De Osbournes hebben met hun vele miljoenen nog nooit iets goeds gedaan. Wat mij betreft krijgen ze allemaal aids.
Dat gekrijsquote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef Lucille het volgende:
[..]
Pa Osbourne heeft wel een paar leuke plaatjes gemaakt vind ik.
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:17 schreef M-I-L-F het volgende:
Nog nooit heeft iets me zo weinig kunnen schelen.
Je hebt wel eens naar zijn muziek geluisterd? NIet alles is gekrijs van hem.quote:
Bark At The Moonquote:Op maandag 19 februari 2007 21:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt wel eens naar zijn muziek geluisterd? NIet alles is gekrijs van hem.
Ze lijkt wel te lachen op die rechter fotoquote:Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou, nou, nou.
![]()
[afbeelding]
Hier een foto van het moment dat Kelly het vertelde.
Ik zet m'n geld in op Jack in combinatie met één van die vieze stinkhonden in dat huis.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:09 schreef BVO het volgende:
En nu moeten wij gaan raden wie?
Het is de media die er aandacht aan besteed. Essentieel verschil.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Ik slaap er niet minder om snap sowieso niet dat die familie hun hele hebben en houwen op de televisie gooien, brengt geld in laadje? Elke dag sterven honderden, misschien wel duizenden kinderen aan aids ergens in Afrika... omdat het een Osbourne betreft besmet met aids zou dat erger moeten wezen? sneue familie.
Eén?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld in op Jack in combinatie met één van die vieze stinkhonden in dat huis.
Ze hebben toch hun eigen serie waarin ze hun leed ten toon spreiden? Meen me toch te herinneren dat ze zelfs het kankerleed van die heks uitbuitten, kinderen verslaafd enzo. Serie leverde de poen op niet de media erom heen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is de media die er aandacht aan besteed. Essentieel verschil.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:33 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik denk ook Jack.
Ik denk het boeit mij niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk Jack
Nee , mensen die dit soort uitspraken doen , die hebben een hoog niveauquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Who cares.
Die kelly is ook een wijf van het niveau...
Er is geen eens een niveau voor dat soort mensen.
Whahahhahahahhaquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:32 schreef Piovan het volgende:
Hebben ze dan incest daar?
Ahquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:55 schreef Marty het volgende:
Het is haar neef.
Ik zat gisteren op een site met een livechat met Perez (Perezhilton.com) en daar vroeg iemand of hij wist wie het was.
Hij zei dat hij met haar gesproken had en dat ze verteld had dat het haar neef is.
dat verklaart allesquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:55 schreef Marty het volgende:
Het is haar neef.
Ik zat gisteren op een site met een livechat met Perez (Perezhilton.com) en daar vroeg iemand of hij wist wie het was.
Hij zei dat hij met haar gesproken had en dat ze verteld had dat het haar neef is.
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld in op Jack in combinatie met één van die vieze stinkhonden in dat huis.
quote:Neef Kelly Osbourne heeft aids.
De neef van Kelly Osbourne voelt zich schuldig. De zangeres barstte vorige maand in huilen uit op een benefietgala voor een stichting die aids bestrijdt. De dochter van rocker Ozzy Osbourne verklaarde toen dat de zaak haar aan het hart ging, omdat een familielid besmet was met hiv.
Dat familielid blijkt haar neef Terry Longden te zijn. "Ik heb haar gevraagd het te zeggen, want misschien was iemand er mee geholpen", zegt hij in het Amerikaanse tijdschrift Starpulse. Hij zegt niet verwacht te hebben dat Kelly in huilen zou uitbarsten.
De 23-jarige Osbourne werd bekend als dochter van rocker Ozzy Osbourne. In de realityshow The Osbournes was het wel en wee van de familie te volgen, onder meer de strijd van moeder Sharon tegen kanker.
Longden ontdekte dat hij hiv-positief was toen hij zes jaar geleden een test liet doen. "Ik wilde het de familie vertellen, maar toen werd net bekend dat Sharon kanker had", zegt hij. "In die tijd had iedereen het over aids, en Ozzy had al zoveel vrienden zien doodgaan." De reactie van Sharon en rocker Ozzy kwam dan ook uit onverwachte hoek. "Ze reageerden heel lief en begripvol, ik kan me geen betere familie wensen.
Hoe kan je nou hopen dat ieman aids heeft?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:42 schreef Rorata het volgende:
ik hoop dat zij het heeft als 1 iemand het van de familie moet hebben
edit: de neef dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |