bron: nu.nlquote:Kelly Osbourne onthult hiv-besmetting in familie
Uitgegeven: 19 februari 2007 15:29
Laatst gewijzigd: 19 februari 2007 17:42
AMSTERDAM - Een familielid van Kelly Osbourne is besmet met hiv. Dat onthulde de dochter van rocklegende Ozzy Osbourne zondag tijdens een benefietgala voor Body & Soul. De stichting zamelt geld in voor onderzoek naar het dodelijke virus.
De 22-jarige Osbourne was uitgenodigd om een optreden van de band The Scissor Sisters aan te kondigen. Tijdens haar praatje zei ze dat de doelstelling van het gala haar na aan het hart ligt, omdat iemand in haar familie met hiv besmet is.
Volgens ooggetuigen was Osbourne in tranen toen zij het podium afliep.
Nou, nou, nou.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:17 schreef M-I-L-F het volgende:
Nog nooit heeft iets me zo weinig kunnen schelen.
Dus? HIV krijg je echt niet zomaar hoor. Aanstellerig janken bevordert overigens ook geen genezing.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou, nou, nou.
![]()
[afbeelding]
Hier een foto van het moment dat Kelly het vertelde.
Pa Osbourne heeft wel een paar leuke plaatjes gemaakt vind ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef pberends het volgende:
De Osbournes hebben met hun vele miljoenen nog nooit iets goeds gedaan. Wat mij betreft krijgen ze allemaal aids.
Dat gekrijsquote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef Lucille het volgende:
[..]
Pa Osbourne heeft wel een paar leuke plaatjes gemaakt vind ik.
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:17 schreef M-I-L-F het volgende:
Nog nooit heeft iets me zo weinig kunnen schelen.
Je hebt wel eens naar zijn muziek geluisterd? NIet alles is gekrijs van hem.quote:
Bark At The Moonquote:Op maandag 19 februari 2007 21:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt wel eens naar zijn muziek geluisterd? NIet alles is gekrijs van hem.
Ze lijkt wel te lachen op die rechter fotoquote:Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou, nou, nou.
![]()
[afbeelding]
Hier een foto van het moment dat Kelly het vertelde.
Ik zet m'n geld in op Jack in combinatie met één van die vieze stinkhonden in dat huis.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:09 schreef BVO het volgende:
En nu moeten wij gaan raden wie?
Het is de media die er aandacht aan besteed. Essentieel verschil.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Ik slaap er niet minder om snap sowieso niet dat die familie hun hele hebben en houwen op de televisie gooien, brengt geld in laadje? Elke dag sterven honderden, misschien wel duizenden kinderen aan aids ergens in Afrika... omdat het een Osbourne betreft besmet met aids zou dat erger moeten wezen? sneue familie.
Eén?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld in op Jack in combinatie met één van die vieze stinkhonden in dat huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |