http://www.youtube.com/watch?v=tMxS_xSKujU Dit debat bedoel je denk ik. Wat een triest figuur is Marcel van Dam toch.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De meesten zouden er wmb de helft + 1 moeten zijn.
Overigens dat Fortuyn een (buitengewoon) minderwaardig mens is, heeft-ie wel gezegd. Die kan ik me nog herinneren uit debat in Lagerhuis.
Ik schaam mij om Nederlander te zijn als ik mensen zie als Wim Kok, Joop den Uyl en Wouter Bos,Ad Melkert, de NSB-ers uit de politiek.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:19 schreef Vhiper het volgende:
[..]
![]()
Z'n mening vind ik niet interessant. De manier waarop hij die uit, daar gaat het om. Hij beledigt mensen, hij kleineert mensen, hij laat mensen niet vrij, hij onderdrukt meningen van anderen, etc etc. en dat allemaal ook nog eens onder de mom van Vrijheid (). Compleet ongeloofwaardig, zou je zeggen, maar vervolgens zie je zo'n nitwit 9 zetels binnenhalen met de verkiezingen. Dan schaam ik me Nederlander te zijn, dat we iemand met dergelijke verwerpelijke, vrijheidsbeperkende ideeën zoveel steun geven.
Een nieuwe 'echte' overstroming is hier wel denkbaar, laat hem daar eens mee bezig houden. Maar nee, die zit .. als het puntje bij het paaltje komt natuurlijk weer hoog en droog in dat zuidelijke Limburg.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |