Das leuk johquote:Op donderdag 26 april 2007 17:24 schreef Hooghoudt het volgende:
Zie TNT site. Niks bijzonders op 5 mei (helaas, helaas, dan heb ik late dienst :S).
Probeer het eens met meer dan 90...quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:54 schreef Paran0id het volgende:
Zozo, dat was me het dagje wel. Ik had maarliefst 17 (!) aangetekende brieven met legitimatie, om gek van te worden.
Die zat zeker zijn tijd uit te zitten tot zijn pensioen, heb ik ook een tijdje gehad. Idd relaxed, totdat je eens een keer iets van hem nodig had. Dan deed ie precies wat hij altijd deed: niksquote:Maargoed, vandaag is ook mijn teamchef gestopt. Benieuwd wat we er voor terug krijgen, die van nu was altijd wel relax![]()
Nou pas? Wij zetten het hah al jaren niet meer tussen de post. Het is even wennen maar per saldo bespaar je wel tijd ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Sinds afgelopen week is dan ook bij ons de nieuwe hah-methode van start gegaan. En dat was geen feest. Gehannes met grote stapels post (en dikke gladde gamma), 3x een bundel uit m'n klauwen laten flikkeren, en alom gescheld en getier. Een aantal postbezorgers heeft al aangekondigd ontslag te nemen als dit zo doorgaat. Om 18.30 kwam de laatste besteller terug....
Mogelijk dat het een kwestie van gewenning is. Binnen bespaar je absoluut tijd (maar we worden nu wel geacht in dezelfde tijd meer wijken voor te bereiden), maar buiten ben je aanzienlijk langer bezig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou pas? Wij zetten het hah al jaren niet meer tussen de post. Het is even wennen maar per saldo bespaar je wel tijd ja.
In het begin werd er veel gemiept vooral, je moet ook goed rekening houden met bundelgrootte nou. Als je dat doet levert het eigenlijk geen problemen op imo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Mogelijk dat het een kwestie van gewenning is. Binnen bespaar je absoluut tijd (maar we worden nu wel geacht in dezelfde tijd meer wijken voor te bereiden), maar buiten ben je aanzienlijk langer bezig.
En als ik zo de afgelopen weken naar de eindtijden kijk zie ik niet echt een tijdsbesparing.
Maar was het bij jullie in het begin ook zo'n puinhoop? En na hoeveel tijd trad de gewenning op (en ging het sneller?)
Die worden dan per 3 stuks samengevoegd en dan achter de hand meegenomen. Daar verdampt wel praktisch al je winst mee maar bij ons komt 3 hah zelden voor, 2 hah laat zich vrij snel samenvoegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef MadGuy het volgende:
En hoe doen jullie dat met drie stuks HAH?
Geblabla.. zoveel mensen zeggen dat ze ontslag nemen (hier ook), maar er zijn er maar weinig die de daad bij het woord voegenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:Een aantal postbezorgers heeft al aangekondigd ontslag te nemen als dit zo doorgaat. Om 18.30 kwam de laatste besteller terug....
Dat was ik. Het was wel een klein artikeltje dan, want het is me niet opgevallen. Volgens mij heb ik de Mail al weggegooid, dus kan je samenvatten wat erin stond?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef Carport het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat er hier iemand was die een tijdje terug een brief had gestuurd naar de Mail. Die brief ging over het vervaardigen van de posttassen in China, dacht ik. In de Mail van deze week staat er een klein artikeltje over de productie van de tassen
Waar ik werk gebeurt dat ook al tijden niet meer. De hah gewoon los van de andere post. Per plaats willen de folders nog wel verschillen, maar altijd wel de poiesz (supermarkt), Gamma en voor een aantal dorpen ook de AH XL. Je loopt met 2 bundels in een hand. Achter de hah en voor de gewone post. Werkt prima.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou pas? Wij zetten het hah al jaren niet meer tussen de post. Het is even wennen maar per saldo bespaar je wel tijd ja.
Ik weet niet in welke area jij zit, maar in mijn area (West) is het verloop onder postbezorgers erg hoog: bijna de helft is binnen 3 maanden al weer vertrokken. Dus genoeg mensen die de daad bij het woord voegen..........quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:30 schreef Carport het volgende:
[..]
Geblabla.. zoveel mensen zeggen dat ze ontslag nemen (hier ook), maar er zijn er maar weinig die de daad bij het woord voegen![]()
Bij ons hebben we ook een hele tijd een erg hoog verloop gehad maar nu lijken we een vrij stabiele groep te hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke area jij zit, maar in mijn area (West) is het verloop onder postbezorgers erg hoog: bijna de helft is binnen 3 maanden al weer vertrokken. Dus genoeg mensen die de daad bij het woord voegen..........![]()
Ook West, maar ik merk wel dat er na aankondiging van de reorganisatie een behoorlijk aantal medewerkers veel intensiever op zoek is naar ander werk.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke area jij zit, maar in mijn area (West) is het verloop onder postbezorgers erg hoog: bijna de helft is binnen 3 maanden al weer vertrokken. Dus genoeg mensen die de daad bij het woord voegen..........![]()
Zeker naast een ministerpost lijkt het me lastig te combineren...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:15 schreef Plasterk het volgende:
ik ben na drie maanden ook gestopt met postbezorgen, zaterdag laatste dag. Het verdient geen flikker en er naast werken is moeilijk want het postbaantje breekt je dag.
precies!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker naast een ministerpost lijkt het me lastig te combineren...
PWNED!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:39 schreef leejow het volgende:
TNTLekker, een aangetekend poststuk kwijtgeraakt. 2 Mei verstuurd, niets meer van vernomen (zwerft ergens rond in sorteercentrum in Zwolle). Nu zit het hem niet in de kosten (zat voor 60 euro aan platen in), maar één van die platen is vrij zeldzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |