Kwestie van tijd tot die angst om ongelukkg oud te worden zo groot wordt dat deze zwaarder gaat wegen dan je angst om af te gaan. Worked for me iig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, ik ga weliswaar wel wat met jullie advies doen, maar ik benut alle kansen en mogelijkheden die ik heb niet.. En voor ik het weet ben ik dan wel oud.. Ongelukkig en oud..
[..]
Naah, das enkel een oplossing om te stoppen met mezelf ongelukkig te voelen, maar dat is niet de oplossing om gelukkig te worden. En laat ik dat nou juist net willen. (Aan waardeloze reacties heb ik niets, reageer dan gewoon NIET. )
zie daar de vrouwquote:Laatst was er een meisje dat heel lief tegen me deed enzo, en ik deed alles waar ze om vroeg.. En mja.. nu heeft ze gezegd dat ik saai was en dat ze er geen zin meer in heeft.
dat blijkt.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:54 schreef Daniel.J het volgende:
Ts je hoeft je niet te schamen dat je op je 17e enkel met 1 meisje geknuffeld hebt, ik ben 23 en nog maagd en 1x gezoend, dat met mn nicht zelfs.
Dus kop op op dat gebied jongen.
Het kan altijd erger
Ik had zelf op de middelbare school het zelfde probleem dat duurde ongeveer tot aan mijn 19e, 20e en toen begon echt de gouden eeuw. Ik heb tot aan mijn 23e echt aan lopen klooien het aantal meisjes waar ik sex mee heb gehad is echt niet meer op 2 handen te tellen en ik ging vreemd bij het leven omdat ik gewoon vond dat ik wat in te halen had. Ik verzon iedere keer wel weer manieren om met een meisje te daten en alles zo te laten lopen dat het op sex uit kwam ongeacht of ik een relatie had of niet. Nu ben ik 24 en ben eigenlijk op zoek naar een serieuse relatie maar omdat mijn dating style dus heel erg sex gericht is komt het toch iedere keer snel op sex uit (vaak zelfs bij de eerste date) waardoor je dus meteen een enorme stap maakt in zo'n relatie en de teleurstelling des te groter is wanneer het mis loopt en je echt houd van zo'n meisje want vrouwen twijfelen nou eenmaal eerder dan mannen.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:19 schreef benzin het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik van mijn leven een grote puinhoop heb gemaakt, en ik weet niet meer hoe ik die puinhoop moet gaan opruimen.
-knip-
Waarom heb je deze topic dan geopend? Wil je hier iets aan doen of niet? De oplossing is niet eens zo moeilijk. De keus is aan jou.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, ik ga weliswaar wel wat met jullie advies doen, maar ik benut alle kansen en mogelijkheden die ik heb niet.. En voor ik het weet ben ik dan wel oud.. Ongelukkig en oud..
[..]
Ik zeg toch, ik ga zeker wat met jullie advies doen. Het is alleen heel erg lastig zeg maar om iets te veranderen. Als het slechts een keuze was, had ik het zo kunnen veranderen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:07 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Waarom heb je deze topic dan geopend? Wil je hier iets aan doen of niet? De oplossing is niet eens zo moeilijk. De keus is aan jou.
Oh, en je moet jezelf ook niet te snel veranderen. Probeer stapsgewijs te werken, maak plannen van hoe je jezelf wilt veranderen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik ga zeker wat met jullie advies doen. Het is alleen heel erg lastig zeg maar om iets te veranderen. Als het slechts een keuze was, had ik het zo kunnen veranderen.
quote:Een tip: probeer niet van de een op de andere dag een compleet ander mens te worden. Dat is niet realistisch, en leidt alleen maar tot teleurstelling, waardoor je het al snel opgeeft.
Je kunt het beste een beeld voor ogen nemen van de persoon die je wilt worden. Vervolgens maak je een lijst met dingen die je op lange termijn moet doen om die persoon te worden. Aan de hand van die lijst maak je vervolgens een lijst met korte termijn doelen die je moet halen om je lange termijn doelen te verwezenlijken.
Als je bijvoorbeeld een gespierd lichaam wilt, dan zul je daarvoor moeten sporten. Een lange termijndoel kan dan zijn om te gaan fitnessen. Een korte termijn doel zou dan kunnen zijn om je deze week in te schrijven.
Als je nog een tip wilt: probeer jezelf voor te stellen dat je de persoon bent die je wilt zijn. Ik geloof sterk in het principe: as you think, you shall become. Als jij van jezelf gelooft dat je succesvol en populair bent, dan is het een kwestie van tijd voor je dat ook werkelijk zult worden. Heeft met uitstraling te maken.
Een jaar of anderhalf geleden zat ik met precies hetzelfde probleem als jouw, het viel altijd snel dood als ik met een meisje probeerde te praten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef Surroor het volgende:
Ik ben bijna net jou, alleen durf ik wel tegen meisjes te praten. Niet uit mezelf, maar wel als ze naar mij toekomen. Of als ik ze al eerder heb gesproken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |