We wachten vol smart op de mooie verhalen over angstige momenten in de file en kippenmutsen, compleet met foto's en filmpjes.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:10 schreef ook_gek het volgende:
vannacht op wintersport!!!!
We?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We wachten vol smart op de mooie verhalen over angstige momenten in de file en kippenmutsen, compleet met foto's en filmpjes.
Als je het lange wachten niet kunt bedwingen kun je inderdaad altijd nog de search gebruiken Baraquote:
opels kapotrijden bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:00 schreef Fugie het volgende:
je moet wat als je geen sociaal leven hebt
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:31 schreef ook_gek het volgende:
de cabrio staat al bij de garage met zijn deuk![]()
schade is geschat op 2 ruggen ruimquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]hoeveel gaat het je kosten eigenlijk?
Ouch, het is ook belachelijk hoeveel fietsers beschermd worden door de wet tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
schade is geschat op 2 ruggen ruim![]()
En het is nog niet bekend of ik iets vergoed ga krijgen.
Rechtbijstand is er druk mee nu. Morgen komt de schade expert.
Ik vind ze zeker mooi, dank je wel nogmaalsquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:39 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx vind je de foto's mooi of niet. Er komt als het goed is binnen kort nog een berg foto's binnen van iemand anders. En dan een foto van boven af van de overzicht foto. Nu zie je de brandweer namelijk niet
baas in eigen buik!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil ook dat jij een witte BX break krijgt, die zijn het gaafst!
En ik wil film kijken!
En ik doe wat ik wil
Nee, doeiquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:29 schreef r8ality het volgende:
Is dit het puberaal, auto-gerelateerde slowchattopic?.
Sterf, mallootquote:
Doe eens lief.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:48 schreef Fugie het volgende:
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaankerzoooi
Zie je, vrouwen zijn gewoon hoerenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
Vaag hoor. Al mijn vrienden krijgen ineens allemaal een vriendinnetje. En mijn vriendinnen maken het juist allemaal uit met hun vriendjes..
Dat jij er voor moet betalen, wil nog niet zeggen dat iedereen dat moet, flapdrol.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zie je, vrouwen zijn gewoon hoeren.
Hoezo? Jouw foto's waren anders gratis te downloaden hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat jij er voor moet betalen, wil nog niet zeggen dat iedereen dat moet, flapdrol.
Ik wil wel eens met een zachte G neuken, stuur er eens een door?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
Vaag hoor. Al mijn vrienden krijgen ineens allemaal een vriendinnetje. En mijn vriendinnen maken het juist allemaal uit met hun vriendjes..
Mooi. Ga maar weer weg danquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoezo? Jouw foto's waren anders gratis te downloaden hoor.
En ik wil eigenlijk helegaar geen ruzie maken, meer een aanvulling zijn op het topic ofzo. Maar als dat niet hoeft, prima...
Ik doe niet aan 'koppelen' ofzo. Ze zoeken en jij zoekt er zelf maar een!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel eens met een zachte G neuken, stuur er eens een door?
Moi zo, scheelt me een heleboel benzinekosten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'koppelen' ofzo. Ze zoeken en jij zoekt er zelf maar een!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moi zo, scheelt me een heleboel benzinekosten.
niets mis met een scharrel op weg naar de ringquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moi zo, scheelt me een heleboel benzinekosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |