Nee, mn ex-schoonmoeder is pot.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:42 schreef lipje het volgende:
Is Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxx aan het speeddaten?
Met speeddaten mijn ex-schoonmoeder ge-speeddate
en zonder internetquote:
jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit jij thuis aan de tekentafel?
quote:Nee dus. Maar ik kan de kennis en ervaring die ik nu op doe in de toekomst wel mooi gebruikenIs een makkelijker programma dan ik dacht
WTF is dat voor smilie ?quote:
WTF is een Xbox360 ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kun je ook echt niet zien aan de URL.
Je weet wel wat Google is?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:06 schreef 2cv het volgende:
Helder, een Xbox360 is 4 smilies op een rijtje.
Vrijwel elke pomp die nog een shop heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:51 schreef Fugie het volgende:
Van de week eens 98 tanken, wel eerst ff een pomp vinden waar ze het hebben
Ik kom ook onbemande stations met 98 tegen. Alleen met een shop weet je het zekerquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Vrijwel elke pomp die nog een shop heeft.
onbempande stations hebben het soms wel maar hier in m'burg is er niet 1 die het heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:02 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik kom ook onbemande stations met 98 tegen. Alleen met een shop weet je het zeker
Voor Fuckie zou ik kijken op http://www.goedkooptanken.nu
ha, voorlopig eerst maar eens een huisje zoeken.. daar heb ik op het moment wat meer aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:14 schreef lipje het volgende:
Hoe is t met de zoektocht naar een leuke diesel?
Photoshop is niks anders dan een digitale tekendoos.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit jij thuis aan de tekentafel?
Nee dus. Maar ik kan de kennis en ervaring die ik nu op doe in de toekomst wel mooi gebruikenIs een makkelijker programma dan ik dacht
Echt niet, als je hebt programma hebt gemasterd dan maakt ie alles volledig automatisch voor je, hoef je alleen maar een scheetje te laten HUP:quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Photoshop is niks anders dan een digitale tekendoos.
Daar gaat het mis. Photoshop is niet zaligmakend. Ik snap nog steeds niet waarom mensen in photoshop bijvoorbeeld met koffie bevlekt papier gaan namaken, terwijl je ook een plons koffie over een blaadje kan heenpleuren. En dat inscannen. Sneller, realistischer, makkelijker.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Echt niet, als je hebt programma hebt gemasterd dan maakt ie alles volledig automatisch voor je, hoef je alleen maar een scheetje te laten HUP:
[afbeelding]
Was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar gaat het mis. Photoshop is niet zaligmakend. Ik snap nog steeds niet waarom mensen in photoshop bijvoorbeeld met koffie bevlekt papier gaan namaken, terwijl je ook een plons koffie over een blaadje kan heenpleuren. En dat inscannen. Sneller, realistischer, makkelijker.
Toen ik het postte besefte ik dat jaquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toen ik het postte besefte ik dat ja
raar eh?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:22 schreef ijsmeis het volgende:![]()
.
Ik heb best wel buikspierpijn trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |