Daar is geen raden aan, het is algemeen bekend dat de Visa een verkoopflop is geworden omdat ie zo lelijk is, en dat er nog maar weinig van over zijn omdat ze van ellende uit elkaar donderen ondertussen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Fugie schopt tegen open deur
visas zijn er te weinig, de rede laat zich raden
hij kan juist niet openquote:
ik was cynischquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:47 schreef Fugie het volgende:
ik was sarcastisch, mocht dat niet duidelijk zijn
nee, hij MAG niet openquote:
hij valt er spontaan uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, hij MAG niet openJe hebt zlef gezien hoe lastig hij dan weer dicht gaat
Maar hey, ik maak wel altidj de blist bij het instappenDe Dukes of Hazzard zijn er niks bij!
een aanpakkerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:22 schreef 2cv het volgende:
Binnenkort helemaal niet.
Als het aan mij lag zaten er inderdaad allang 2 andere deuren in en een nieuwe koppeling. Maar er moeten even 3 agenda's op 1 lijn getrokken worden en dat is vaak altijd moeilijk.quote:
Details willen we !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, t had weinig gescheeld of ik was vandaag weer werkloos geweest, dus dan had ik in ieder geval zeeën van tijd gehadMaar toch maar adem in adem uit gedaan en tot tien geteld, dus nu morgen weer leuk werk
(...)
Hier willen we alleen details als het draagarmen van een Citroën zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:35 schreef M5 het volgende:
*&%^@#$%&* tyfus voorwielophangings draagarmen![]()
![]()
als dit een citroen forum was gaf ik je direct gelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hier willen we alleen details als het draagarmen van een Citroën zijn.
details.. er moet er ééntje vervangen worden en dat kost me meer dan de helft van de aanschafprijs van jou autoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
De rest van de wereld kijkt nara meer dan alleen citroëns dus kom maar op met de details M5
En ik wil zo op bed, dus geen details over het gedonder op mn werk
Oh dan kun je beter een eendenkoppeling kopen, das goedkoper!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef M5 het volgende:
[..]
details.. er moet er ééntje vervangen worden en dat kost me meer dan de helft van de aanschafprijs van jou auto
past niet. maar ik moet er geen 2e hands zooi voor hebben, dan sta ik er over 'n half jaar weer mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh dan kun je beter een eendenkoppeling kopen, das goedkoper!
VW Visaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef M5 het volgende:
[..]
past niet. maar ik moet er geen 2e hands zooi voor hebben, dan sta ik er over 'n half jaar weer mee.
alleen VW-Original teile ®![]()
zo serieus bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
VW Visa![]()
![]()
Ohja, even voor de figuurtjes die denken dat in een Visa een Visa-koppeling moet en in een Eend een Eendenkoppeling omdat een Visa een Visa is en een Eend een eend (je kent het wel, dommige cirkelredeneringen): ik heb bij DRIE verschillende mensen nagevraagd of dat hele zooitje overeen kwam en al die 3 mensen (die overigens een gedegen kennis hebben van zowel de Visa als de Eend) wisten onafhankelijk van elkaar te vertellen dat het allemaal hetzelfde is. Als het niet blijkt te passen of te kloppen dan koopt Alex een Visa-koppeling die wel past en krijgt hij van mij de centen voor de koppeling terug (en ik de koppeling van hem).
En het spreekt voor zich dat de koppeling gloednageldtjespiksplinterniieuw is en niet een 2e hands weggesleten stuk rommel.
Ik welquote:
ja dat is goed, zeker voor jou skinny assquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef PeuRac het volgende:
Is 1x ontbijten en 4x per dag warm eten goed voor je?![]()
Ik ben hier al wel aangekomen jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat is goed, zeker voor jou skinny ass
wow. spraakzaam.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:06 schreef M5 het volgende:
idd.
quote:
Nou, dat dus..quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:56 schreef M5 het volgende:
[..]Ik heb nog geen idee waar ik precies naar toe ga. Alleen dat het omgeving hoofddorp wordt. Dus wat valt er verder te vertellen?
wees blijquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:14 schreef PeuRac het volgende:
godver, k krijg koppijn van die klote schermen hier op school
Kansloos.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wees blij
stel dat je zere klote kreeg van die kop schermen op je school.
matig he
ik moest lachenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wees blij
stel dat je zere klote kreeg van die kop schermen op je school.
matig he
k werk trouwens op mn laptop en gebruik 2 school pc's voor research, werkt snellerquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
maar k heb t grootste gedeelte af, nu nog ff quantitatieve rekenkunde maken en dan naar huis.
Jouw penis is wel heel klein he?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
k werk trouwens op mn laptop en gebruik 2 school pc's voor research, werkt sneller![]()
Hallo Hugster, volgens mij ken ik jou!quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:55 schreef Hugster het volgende:
Nog nooit klachten over gehad, maar t gaat er dan ook om wat je ermee doet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jouw penis is wel heel klein he?
Gezien je compensatiegedrag en grote verhalen vraag ik me af of je 'm uberhaupt ooit getest hebt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit klachten over gehad, maar t gaat er dan ook om wat je ermee doet.
Meisjes van 14 hebben niet veel vergelijkings matriaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat zo? Zo jong heb IK ze niet gehad namelijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Meisjes van 14 hebben niet veel vergelijkings matriaal
Ja, dat zeggen ze. Maar dat is niet zo hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |