Sterf, mallootquote:
Doe eens lief.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:48 schreef Fugie het volgende:
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaankerzoooi
Zie je, vrouwen zijn gewoon hoerenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
Vaag hoor. Al mijn vrienden krijgen ineens allemaal een vriendinnetje. En mijn vriendinnen maken het juist allemaal uit met hun vriendjes..
Dat jij er voor moet betalen, wil nog niet zeggen dat iedereen dat moet, flapdrol.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zie je, vrouwen zijn gewoon hoeren.
Hoezo? Jouw foto's waren anders gratis te downloaden hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat jij er voor moet betalen, wil nog niet zeggen dat iedereen dat moet, flapdrol.
Ik wil wel eens met een zachte G neuken, stuur er eens een door?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
Vaag hoor. Al mijn vrienden krijgen ineens allemaal een vriendinnetje. En mijn vriendinnen maken het juist allemaal uit met hun vriendjes..
Mooi. Ga maar weer weg danquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoezo? Jouw foto's waren anders gratis te downloaden hoor.
En ik wil eigenlijk helegaar geen ruzie maken, meer een aanvulling zijn op het topic ofzo. Maar als dat niet hoeft, prima...
Ik doe niet aan 'koppelen' ofzo. Ze zoeken en jij zoekt er zelf maar een!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel eens met een zachte G neuken, stuur er eens een door?
Moi zo, scheelt me een heleboel benzinekosten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'koppelen' ofzo. Ze zoeken en jij zoekt er zelf maar een!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moi zo, scheelt me een heleboel benzinekosten.
niets mis met een scharrel op weg naar de ringquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moi zo, scheelt me een heleboel benzinekosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |