Het is niet eerlijk.. Speel je bij ene kleinere club dan is hij bij lange na niet zo veel waard..quote:Op maandag 19 februari 2007 17:49 schreef SuperUli het volgende:
Heerlijk die winst die je op Andrade kan maken. Voor 85k verkopen, en hij is met mijn Atlético game gewoon al 8,25 miljoen waard in het 2e seizoen.!
Dat valt me ook op ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk.. Speel je bij ene kleinere club dan is hij bij lange na niet zo veel waard..
Is een volkomen logische ontwikkeling, net als dat ze meer waard worden als international.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat valt me ook op ja.
Toen ik met Swansea in de Championship speelde waren mijn spelers rond de 1.000.000 Euro waard.
Toen ik het jaar daarop de Premier League in ging waren dezelfde spelers rond de 6 a 7 miljoen waard.
Ja maar dat gebeurde zelfs met reservespelers die nooit speeldequote:Op maandag 19 februari 2007 18:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is een volkomen logische ontwikkeling, net als dat ze meer waard worden als international.
Daar heb ik een Affliatequote:Op maandag 19 februari 2007 18:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
eiland in Afrika wat een Frans departement is.
ja maar voor het geld hoef ik het niet meer te doen. ik heb een transferbudget van meer dan 200 miljoen en ik koop eigenlijk nooit dure spelers en al helemaal niet voor meer dan 20 miljoen. tis gewoon irritant dat ik telkens talenten vind en ze opleidt en daarna vinden ze dat ze naar een grotere club moeten en zitten ze alleen maar te zeiken...quote:Op maandag 19 februari 2007 17:40 schreef VoreG het volgende:
Mwah voor 45 miljoen had ik hem ook laten gaan.
Hoe kan je als kleine club dan een budget van meer dan 200 milj. hebben?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef CittaR het volgende:
[..]
ja maar voor het geld hoef ik het niet meer te doen. ik heb een transferbudget van meer dan 200 miljoen en ik koop eigenlijk nooit dure spelers en al helemaal niet voor meer dan 20 miljoen. tis gewoon irritant dat ik telkens talenten vind en ze opleidt en daarna vinden ze dat ze naar een grotere club moeten en zitten ze alleen maar te zeiken...
Slechte concentratie bij je verdedigersquote:Op maandag 19 februari 2007 18:54 schreef VoreG het volgende:
70% balbezit tegen Schaffhausen uit de 2e divisie (halve finale beker). Zij krijgen 2 kansen en soren 2 keer.. gelukkig weet ik het nog om te buigen naar 2-2 en daarna met penalties te winnen, maar dit was echt dramatisch.
Welke club is ie dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe kan je als kleine club dan een budget van meer dan 200 milj. hebben?
2e weer verlorenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef VlaDje het volgende:
1e competitiewedstrijd met 2-1 verloren door een penalty in de blesuretijd,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |