Het gaat over het feit dat Braaaaaaajen vertelde dat Snollie hem bijna aanrandde. Dat wilde ik graag zien.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef itsme het volgende:
ach na 1 keer neuken onder de dekens had ik het wel gezien.![]()
Ik hoop aan een stemming over Natasia's verjaardag.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef Ashrak het volgende:
Na de eerste weddenschap (wanneer gaat het gebeuren tussen Amoebe en Brainless) al te hebben verloren staat er weer een nieuwe op de agenda.
Mijn mede-streamer geeft aan dat er vanavond een "bommetje" valt .....
Ow dat is heel mooiquote:
Nog erger is om 7.30 op je werk zitten en het netwerk ligt helemaal plat tot 12.00 uur, én ik had nog ff een paar uur kunnen slapen én ik had dit live kunnen zien. Uit pestellende ben ik om 13.00 uur naar huis gegaanquote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weet je of er een filmpje is van het gesprek tussen Huub, Eric en Brainless in de douche vanmorgen ?
Vannacht tot 3:00 alles zitten volgen en dan mis ik dat weer
Ik las dat Brian ook agressief werd en sloeg of schopte tegen de douchdeur, heb je daar ook beelden van?quote:
Omdat dan de meeste streamers online zijn gok ikquote:Op maandag 19 februari 2007 16:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is een pinguin!
Bleeeh waarom komt er pas actie na 21.00 uur??
[COS# 488]Beautydagjequote:Op maandag 19 februari 2007 16:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik las dat Brian ook agressief werd en sloeg of schopte tegen de douchdeur, heb je daar ook beelden van?
Jij hebt ook alles héquote:
Eng he? Dan komen gelijk mijn voelsprieten boven hoe raar hij is, en dat is geen goed gevoel kan ik je vertellenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:37 schreef Prospera het volgende:
Brain doet in de douchecel weer een psychopatisch lachje![]()
Was een stukje van één minuut waarbij brian verhaal ging halen bij huub. Niet echt uploadwaardig.quote:
of iemand even de kooi-mezen wil voerenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
Wat stond er op het plasmascherm, iemand?
Jammer voor hem dat Hitchcock niet meer leeft. Die had hem zeker gescreend. Maar ach, wij hebben Talpa en kunnen dus ook meegenieten van dit talent ......quote:Op maandag 19 februari 2007 16:37 schreef Prospera het volgende:
Brain doet in de douchecel weer een psychopatisch lachje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |