Dat is pas tv! Gunter von Hagen ofzo heet hij toch? Hij had toen dat programma op Talpa, Anatomie voor beginners. En dan verstoppen ze wat contactpunten in haar vet. En terwijl ze leegbloed krijgen de andere miljonairs een workshop: Hoe werkt het menselijk lichaam?quote:
Dan stem ik toch tegen.....quote:Op maandag 19 februari 2007 16:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Krijgt ze toch voor elkaar. Sylvia stemt toch weer gewoon ja.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat is pas tv! Gunter von Hagen ofzo heet hij toch? Hij had toen dat programma op Talpa, Anatomie voor beginners. En dan verstoppen ze wat contactpunten in haar vet. En terwijl ze leegbloed krijgen de andere miljonairs een workshop: Hoe werkt het menselijk lichaam?
Dat dagelijks kun je wel vergeten inmiddels.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:23 schreef CARLAK het volgende:
Natasia haalde net de mandjes met boodschappen van de deur naar binnen. Bij ieder mandje zuchtte ze euh. Ook al zaten ze vol met chips. Is haar conditie minder goed dan je zou verwachten van een diva die dagelijks in de sportruimte te vinden is?![]()
Weet je of er een filmpje is van het gesprek tussen Huub, Eric en Brainless in de douche vanmorgen ?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb nog even naar de beelden gekeken, en er gebeurt verder niets tussen brian en amanda
Dus niet echt upload waardig.
Het zijn toch echt pimpelmezen.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:10 schreef itsme het volgende:
Djiezus. Het is geen koolmees.
Laten we maar ophouden over die vogel.![]()
Als ze dan maar met de bommen wachten na negen uur.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef Ashrak het volgende:
Na de eerste weddenschap (wanneer gaat het gebeuren tussen Amoebe en Brainless) al te hebben verloren staat er weer een nieuwe op de agenda.
Mijn mede-streamer geeft aan dat er vanavond een "bommetje" valt .....
Stelt ook niet veel voor.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef itsme het volgende:
ach na 1 keer neuken onder de dekens had ik het wel gezien.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weet je of er een filmpje is van het gesprek tussen Huub, Eric en Brainless in de douche vanmorgen ?
Vannacht tot 3:00 alles zitten volgen en dan mis ik dat weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |