Ja dank jequote:Op maandag 19 februari 2007 17:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze haalt wat eelt weg![]()
Nog gelukt met het stofzuigen trouwens?![]()
Arme masseurquote:
het is er, dank je, ik schrik weer eens van die kutBrian, way een idioot. gajes!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
Brian haalt verhaal bij Huub
(nog een momentje geduld)
Dat zei hij aan de telefoon, dus staat genoteerd.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:43 schreef avonne het volgende:
Ik geloof er niks van dat Brian 250 euro gaat overmaken.
Leugenaar
Ze hebben al een andere camera genomenquote:
Eerst de boel belazeren en dan afkopen met 250 . Ik dacht dat dat al overgemaakt was. Oh wat een rat.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei hij aan de telefoon, dus staat genoteerd.![]()
quote:
hoort het filmpje maar 2 minuten te zijn? want daar houd het op met afspelen (beeld al 30s eerder), terwijl de tijdsaanduiding ook niet echt kloptquote:
conjo is kut. conjo di mama is dan kut van je moeder. maar brian wilt ook wel eens antiliaans conjo bo mama brabbelen.. zal wel dezelfde strekking hebben denk ikquote:Op maandag 19 februari 2007 17:49 schreef Lieve het volgende:
Wat betekent Conjo? ( of zo iets? Huub heeft dat een paar keer tegen brian gezegd) Het is een scheldwoord en het is om Brian te raken, dat is wel duidelijk, maar wat betekent het?
Ja, is maar 2 minuten. Verder gebeurde er niets meer en ging brian buiten met amanda praten en koelde ie af.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:49 schreef s0k het volgende:
[..]
hoort het filmpje maar 2 minuten te zijn? want daar houd het op met afspelen (beeld al 30s eerder), terwijl de tijdsaanduiding ook niet echt kloptdie zegt dat er 11490 minuten/seconden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |