abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46460052
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:03 schreef evert het volgende:
tja. holleeder is natuurlijk een hele aardige man. hij heeft alleen heineken ontvoerd maar ja, het is gewoon een aardige man.
Daar gaat het toch totaal niet om? . Of hebben alleen aardige mannen recht op verdediging?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46460066
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Maar wat heeft Kelder dan 'gepraat', bahalve herhalen wat heel Nederland al weet, of op z'n minst sterk vermoedt?
Dankzij Kelder stopt Mosco met de verdediging van Holleeder.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 16:06:34 #153
43556 miss_dynastie
pi_46460127
quote:
tja. holleeder is natuurlijk een hele aardige man. hij heeft alleen heineken ontvoerd maar ja, het is gewoon een aardige man. en gelijk ook de hele nederlandse rechtsstaat ter discussie stellen is geen sterk punt. als hij een overwinning voor een client had binnengehaald, heb ik hem nooit over de nederlandse rechtsstaat horen praten.
Ooit gehoord van de onschuldpresumptie?
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 16:07:04 #154
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46460148
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:01 schreef Jarno het volgende:
Mooi om die man te horen pleiten. Even los van wat je er van vindt, dus.
Het is en blijft natuurlijk een tópadvocaat, maar dat betwist ook niemand. Ik denk alleen dat het niet handig van hem was om zowel Endstra als Holleeder te verdedigen. Als is het maar om gezeur als dit te voorkomen.

Ik heb geen persoonlijke hekel aan Bram, maar ik zou het toejuichen als hij zijn ontegenzeggelijke capaciteiten iets meer zou inzetten voor slachtoffers in plaats van (vermeende) daders.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_46460152
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Daar gaat het toch totaal niet om? . Of hebben alleen aardige mannen recht op verdediging?
Zoals eerder gezegd, sommige mensen missen het hele punt.
pi_46460179
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:07 schreef Cynix ® het volgende:

Ik heb geen persoonlijke hekel aan Bram, maar ik zou het toejuichen als hij zijn ontegenzeggelijke capaciteiten iets meer zou inzetten voor slachtoffers in plaats van (vermeende) daders.
Er zijn geen slachtoffers, want het zijn in principe allemaal schurken zowel holleeder als endstra.
Verder was Mosco eerder de advocaat van Holleeder.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 16:08:15 #157
43556 miss_dynastie
pi_46460186
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:07 schreef Cynix ® het volgende:
Dan moet het OM met een leuk aanbod komen.
pi_46460199
Journalist: "Kunt u uitleggen waarom u vrijdag in veiligheid bent gebracht?"
Bram: "Nee, daar zeg ik niets over"

"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  maandag 19 februari 2007 @ 16:09:22 #159
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_46460221
Als je ene klant je andere om laat leggen zit je er dus lelijk tussen Bram.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_46460241
quote:
tja. holleeder is natuurlijk een hele aardige man. hij heeft alleen heineken ontvoerd maar ja, het is gewoon een aardige man. en gelijk ook de hele nederlandse rechtsstaat ter discussie stellen is geen sterk punt. als hij een overwinning voor een client had binnengehaald, heb ik hem nooit over de nederlandse rechtsstaat horen praten.
ms ben jiij ook geen aardige man, jou ook maar niet verdedigen dan?

een advocaat hoort iedereen te verdedigen, in principe, dát is nu juist waar het om draait in een rechtstaat.
iedereen heeft recht op een advocaat.

als je konstant je gevoel laat meespelen in je clientkeuzes, dan kun je geen advocaat zijn, en moet je het ook niet willen zijn.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46460255
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik doe mijn voorspelling aan de hand van de dingen die ik heb gezien in de wereldwijdemedia. En van uit mijn eigen beleving, want als ik voor Holleeder zou werken en hij zou Jort Kelder gewoon met rust laten dan zou hij voor mij niet meer geloofwaardig zijn. Je moet je wel aan de bedirjfscultuur houden....
Je kijkt teveel films
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_46460310
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Je kijkt teveel films
Media berichten, niet uit films.

Jij bent naïef tot in den kist.
pi_46460312
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dankzij Kelder stopt Mosco met de verdediging van Holleeder.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Daarnaast denk ik eerder dat dit een handige uitweg voor Mosco is, aangezien het feit dat Endstra en Holleeder zijn clienten zijn/waren bij de orde van advocaten op z'n zachtst gezegd voor wat gefronste wenkbrauwen zorgde.

Dat Kelder zo opzichtig op Mosco inhakt, is dan eigenlijk best handig. Gewoon hem te schuld geven, en je terugtrekken. Het lost voor hem best wel wat probleempjes op, eigenlijk.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_46460329
TVP
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_46460336
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Daarnaast denk ik eerder dat dit een handige uitweg voor Mosco is, aangezien het feit dat Endstra en Holleeder zijn clienten zijn/waren bij de orde van advocaten op z'n zachtst gezegd voor wat gefronste wenkbrauwen zorgde.

Dat Kelder zo opzichtig op Mosco inhakt, is dan eigenlijk best handig. Gewoon hem te schuld geven, en je terugtrekken. Het lost voor hem best wel wat probleempjes op, eigenlijk.
De Orde van advocaten staat helemaal achter Mosco.
pi_46460355
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Media berichten, niet uit films.

Jij bent naïef tot in den kist.
Ik durf er geld op in te zetten dat Kelder niet afgemaakt wordt door Holleeder of door z'n vriendjes.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  maandag 19 februari 2007 @ 16:16:06 #167
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_46460398
Een beetje raar dat die onderwereldfiguren gewoon vrij rondlopen en gewoon een huisadvocaat heben. En wij ons maar druk maken om jeugdige Marokkaanse kruimeldieven die handelen in gestolen autoradio's en verse latente radijsjes.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_46460406
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik durf er geld op in te zetten dat Kelder niet afgemaakt wordt door Holleeder of door z'n vriendjes.
Kerel die weddenschap durf ik wel aan te gaan, maar dit is lange termijn werk. Wordt hij niet over 5 jaar aangepakt, dan gebeurt hem wel iets over 10 a 20 jaar.
pi_46460428
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De Orde van advocaten staat helemaal achter Mosco.
quote:
Advocaten: Moszkowicz moet zaak-Holleeder afstoten
AMSTERDAM - Een groot aantal advocaten is van mening dat Bram Moszkowicz zich moet terugtrekken uit de zaak-Holleeder. Dat blijkt uit reacties op een stelling van die strekking op Advocatie.nl, een nieuwssite voor de advocatuur.

In totaal reageerden 484 advocaten op de stelling. 86 Procent van hen vindt dat Moszkowicz Holleeder niet mag verdedigen, gezien zijn eerdere positie als raadsman van de vermoorde vastgoedhandelaar Willem Endstra. Holleeder wordt verdacht van onder meer het afpersen van Endstra.

14 Procent van de advocaten die hebben gereageerd is van mening dat Moszkowicz de verdediging van Holleeder ongestoord kan voortzetten. Volgens Advocatie.nl voeren de meeste advocaten belangenverstrengeling aan als reden waarom Moszkowicz zich uit de zaak zou moeten terugtrekken.

De Amsterdamse deken van de Orde van Advocaten, Hans van Veggel, deelt die mening niet. „De vraag is niet in de eerste plaats of er sprake is van belangenverstrengeling”, aldus Van Veggel tegen Advocatie.nl, „want de vorige cliënt van mr. Moszkowicz is overleden. Het zou anders zijn als de heer Endstra nu nog zou leven. Het gaat hier met name om het beginsel van de geheimhouding. Mensen vinden dat mr. Moszkowicz zich onmogelijk aan zijn geheimhoudingsplicht zou kunnen houden. Ik denk niet dat je dat op voorhand kunt zeggen, dat moet je achteraf toetsen.”

Van Veggel vraagt zich echter af of het wel te bewijzen zal zijn of Moszkowicz zich bij de verdediging van Holleeder aan zijn geheimhoudingsplicht zal hebben gehouden. Hij noemt de kwestie „ongelooflijk ingewikkeld” en de rol van Moszkowicz „zeer complex”.

Hij vindt dat ook het Openbaar Ministerie zich met de zaak moet bemoeien. „Bij de vraag of dit zo kan doorgaan, laat ik mij ook leiden door reacties van mensen die echt kunnen oordelen, zoals bijvoorbeeld collega-dekens en het OM. Het OM is hierbij betrokken, verantwoordelijk voor een onberispelijke rectspleging en tegelijkertijd in staat om een mening te geven.”

Dinsdag eiste Moszkowicz tijdens een kort geding dat Quote-hoofdredacteur Jort Kelder, die eveneens vindt dat Moszkowicz de verdediging van Holleeder moet staken, hem niet langer publiekelijk beledigt.
bron

Mwa, ik kan nou niet zeggen dat de advocatuur als één blok achter Mosco staat...
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_46460429
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Een beetje raar dat die onderwereldfiguren gewoon vrij rondlopen en gewoon een huisadvocaat heben. En wij ons maar druk maken om jeugdige Marokkaanse kruimeldieven die handelen in gestolen autoradio's en verse latente radijsjes.

²
Die Terroristen hebben ook allemaal de duurste advocaten. Joost mag weten hoe ze dat betalen, het zal wel weer van onze belastingcenten gaan.

Verder hebben burgers veel meer last van straat terroristen dan van mensen als Holleeder.
pi_46460444
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

[..]

bron

Mwa, ik kan nou niet zeggen dat de advocatuur als één blok achter Mosco staat...
We zullen het wel horen straks welke zinnen eventueel niet klopten uit de speech van mosco....
pi_46460457
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kerel die weddenschap durf ik wel aan te gaan, maar dit is lange termijn werk. Wordt hij niet over 5 jaar aangepakt, dan gebeurt hem wel iets over 10 a 20 jaar.
TRU is een paar deurtjes verderop...
Werken is voor arbeiders
pi_46460468
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja, dan komt Holeeder inderdaad geloofwaardig over Een keiharde crimineel. Met dit argument onkrachtig je je bovenstaande verhaal he.
pi_46460483
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:18 schreef Richboy het volgende:

[..]

Lol, idd.

En Scarface is niet echt gebeurd
pi_46460489
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:18 schreef Richboy het volgende:

[..]

We hebben het over een Woedende Holleeder! Volgens de mythevorming van justitie is het 1 grote moordmachine die mensen voor minder heeft omgelegd.

Verder zijn er in het buitenland genoeg journalisten omgelegd door de Mafia. En wanneer Holleeder de eerste is in Holland krijgt hij alleen maar meer status.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')