abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46459675
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:50 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat zie je net ook al. Ik mis de motivatie.

Ken je die branche van binnen uit? Of roep je maar wat?
Ken je geschiedenis, er zijn mensen voor minder weggeschoten.
Holleeder is gewoon een lopende legende en als hij die status wilt behouden dan zal hij ook (met de tijd) Kelder moeten aanpakken.
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 19 februari 2007 @ 15:51:46 #127
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_46459683
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eeeh, we hebben rechters om een uitspraak te doen bij geschillen. En volgens mij was de laatste uitspraak heel duidelijk. Ik wist niet dat het dan gebruikelijk is bij de pers alsnog je gelijkje te halen.
Jij vind die uitspraak zo waterdicht? Ik vind het wel grappig hoor dat Jort won, maar gerechtigheid is het niet, zoals ook al in Pauw en Witteman door Spong werd gezegd en wat Bram nu ook herhaalde. Een vonnis waarin wordt gezegd dat publieke figuren maar een dikkere huid moeten hebben is natuurlijk totaal bezijden het recht.
Hatsjoe!
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 15:51:53 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46459687
Door de hele pers te schofferen zal Bram weinig nieuwe vrienden gemaakt hebben. Gelukkig kan hij bij RTL Boulevard zijn ei de komende weken nog wel kwijt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_46459690
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
De NOS stapt weer in de slachtofferrol
Maar goed, wie had ook anders verwacht
dat is idd ook weer jammer, hun eerste reactie is miepen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46459699
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:50 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat zie je net ook al. Ik mis de motivatie.

Ken je die branche van binnen uit? Of roep je maar wat?
Hij roept maar wat. Holleeder zal Kelder met geen vinger aanraken.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_46459703
Bram heeft dus niet zoveel op met de rechtsstaat te horen hij over het oordeel van de rechter praat.
  maandag 19 februari 2007 @ 15:52:43 #132
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_46459713
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:47 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Jij stopt hem in het daarvoor bestemde topic schat ik zo?
Hatsjoe!
pi_46459728
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Hij roept maar wat. Holleeder zal Kelder met geen vinger aanraken.
Holleeder is Woedend (buiten het feit dat hij aan zijn geloofwaardigheid moet denken), geloof mij nou maar dat Kelder een keer heel erg in de problemen zal komen, is het niet over 5 a 10 jaar, dan is het over 20 jaar.
Holleeder zal het juiste moment afwachten.
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46459740
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef milagro het volgende:

[..]

als je iemand al 20 jaar als client hebt, dan ontstaat er hoe dan ook een band, en dat moet ook, als je de zaak wil winnen van je client, moet er een vertrouwensband zijn, zodanig dat je alle ins en outs kent, opdat je op je hoede bent voor de aanklager.
je hoeft niet samen op vakantie, niet op elkaars verjaardagen te komen, maar je zult wel eens een lunchafspraak maken, en er zal dan wel eens gelachen worden.
Ehm, 20 jaar als client?
Volgens mij zei Brammetje dat Holleeder veroordeeld was voor de ontvoering van Heineken destijds.
Verder is Holleeder heus niet zo slecht als de nationale pers hem probeert af te schilderen natuurlijk.

pi_46459755
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:51 schreef Cynix ® het volgende:
Door de hele pers te schofferen zal Bram weinig nieuwe vrienden gemaakt hebben. Gelukkig kan hij bij RTL Boulevard zijn ei de komende weken nog wel kwijt.
Dat zal wel een leuk zwelgpartijtje worden inderdaad .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_46459764
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:51 schreef JohnDope het volgende:
Ken je geschiedenis, er zijn mensen voor minder weggeschoten.
Noem eens een journalist die geliquideerd is dan. Noem überhaupt eens iemand die door of namens Holleeder is omgelegd en die geen zakelijke relatie met hem had.
pi_46459790
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:54 schreef k_man het volgende:

[..]

Noem eens een journalist die geliquideerd is dan. Noem überhaupt eens iemand die door of namens Holleeder is omgelegd en die geen zakelijke relatie met hem had.
In nederland ken ik ze niet, maar in het buitenland genoeg.

En dan is de club van Holleeder de eerste in Holland, dan krijgen ze nog meer credits en geloofwaardigheid en worden ze een nog grotere mythe.
pi_46459792
Teleologisch, kenden jullie dat?
pi_46459804
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Holleeder is Woedend (buiten het feit dat hij aan zijn geloofwaardigheid moet denken), geloof mij nou maar dat Kelder een keer heel erg in de problemen zal komen, is het niet over 5 a 10 jaar, dan is het over 20 jaar.
Holleeder zal het juiste moment afwachten.
Je spreekt hem regelmatig kennelijk?
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 15:55:49 #140
43556 miss_dynastie
pi_46459809
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:55 schreef SCH het volgende:
Teleologisch, kenden jullie dat?
Ja maar dat legde ie sowieso nog ff uit, als ik het me goed herinner
pi_46459834
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Je spreekt hem regelmatig kennelijk?
Zo werkt dat gewoon in die wereld: Wie praat, die gaat
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 16:00:32 #142
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46459949
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef JohnDope het volgende:
Tsja kom je aan Bram, dan krijg je zwemles. Met betonnen zwemvliezen, dat wel.

We zullen ons Jort herinneren als een olijke breteldragende jongeman die helaas soms een flapuit was.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_46459974
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:00 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

We zullen ons Jort herinneren als een olijke breteldragende jongeman die helaas soms een flapuit was.
en niet vies was van een lijntje coke
pi_46459985
Mooi om die man te horen pleiten. Even los van wat je er van vindt, dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46459994
quote:

[..]

Goed, je hebt inmiddels dus aangegeven dat je zelf de onderwereld niet kent, dat wat jij voorspelt nog nooit eerder in Nederland is gebeurd en je je beweringen op niets anders baseert dan je eigen gevoel.

Ik denk dat we het daar voor nu maar even bij moeten laten. Je hebt jezelf inmiddels wel weer genoeg belachelijk gemaakt.
  maandag 19 februari 2007 @ 16:03:01 #146
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_46460025
tja. holleeder is natuurlijk een hele aardige man. hij heeft alleen heineken ontvoerd maar ja, het is gewoon een aardige man. en gelijk ook de hele nederlandse rechtsstaat ter discussie stellen is geen sterk punt. als hij een overwinning voor een client had binnengehaald, heb ik hem nooit over de nederlandse rechtsstaat horen praten.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_46460026
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:01 schreef k_man het volgende:

[..]

Goed, je hebt inmiddels dus aangegeven dat je zelf de onderwereld niet kent, dat wat jij voorspelt nog nooit eerder in Nederland is gebeurd en je je beweringen op niets anders baseert dan je eigen gevoel.

Ik denk dat we het daar voor nu maar even bij moeten laten. Je hebt jezelf inmiddels wel weer genoeg belachelijk gemaakt.
Ik doe mijn voorspelling aan de hand van de dingen die ik heb gezien in de wereldwijdemedia. En van uit mijn eigen beleving, want als ik voor Holleeder zou werken en hij zou Jort Kelder gewoon met rust laten dan zou hij voor mij niet meer geloofwaardig zijn. Je moet je wel aan de bedirjfscultuur houden....
  maandag 19 februari 2007 @ 16:03:16 #148
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_46460039
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:01 schreef Jarno het volgende:
Inderdaad. Een goed opgebouwde persconferentie, en ik kan me zeker in een deel van zijn woorden vinden
Hatsjoe!
pi_46460046
quote:

[..]

Maar wat heeft Kelder dan 'gepraat', behalve herhalen wat heel Nederland al weet, of op z'n minst sterk vermoedt?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_46460050
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:01 schreef Jarno het volgende:
Ja. Mooi idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')