Je mist het punt echt volledig hè?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:44 schreef Cynix ® het volgende:
Bram stopt alleen met de verdediging van Holleeder omdat dat in het belang is van Holleeder en daar moeten wij maar eens over nadenken. Ok, doen we.
Zeg, als je nog verder in z'n kont kruipt zien we je straks achter in Brams keel zitten.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: men zocht al decennia lang een stok om die Joodse man te slaan en nu hebben ze eindelijk een Moker gevonden, maar als Bram deze klappen overleeft, dan komt hij er alleen maar sterker uit.
dat betekent toch (door het woordje "nog") dat ie er van uitgaat dat ie wel veroordeeld gaat worden ? Mooie advocaat, ik zou een ander nemenquote:Holleeder is nog niet veroordeeld...
Dan ga je in hoger beroep. Punt.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is heel fijn om te weten dat een rechter vermoedelijk fouten maakt.
Weet je, jij hebt wel een grote mond met je 'hij is voor mij een maffiamaatje, blabla', maar het kan jou ook overkomen, een rechter die niet kijkt naar de feiten. Je hoeft Bram M. niet te mogen om dat een kwalijke zaak te vinden.
LOLquote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, als je nog verder in z'n kont kruipt zien we je straks achter in Brams keel zitten.
Ah, je kent Holleeder persoonlijk?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:40 schreef JohnDope het volgende:
Die Kelder gaat een keer de Hel op aarde meemaken...... Hier komt hij echt niet mee weg, anders raakt Holleeder ook zijn geloofwaardigheid kwijt...
de kracht en het vermogen emotioneel en qua persoonlijk motivatie.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:41 schreef TeChNo2 het volgende:
"Ik heb de kracht en het vermogen mijn werk voor meneer Holleeder voort te zetten" Kortom zijn ontslag is afgewezen...
en nou stopt ie toch weer wel![]()
Ah ja, ik was even het wetsartikel vergeten waarin staat dat je alleen in hoger beroep mag als je geen persconferentie geeft. Mea culpa.quote:
ik weet zeker dat je me corrigeert als dat nodig is.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef Mr.Mills het volgende:
Je mist het punt echt volledig hè?
Als Holleeder die Kelder laat lopen dan is hij helemaal niet meer geloofwaardig in zijn branche.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, je kent Holleeder persoonlijk?
Wat een gelul. Alsof je je er als crimineel iets van moet aantrekken wat een of ander journalistje over je advocaat roept. Waarom zou Holleeder daar volgens jou zo woest over zijn? Als ie alle journalisten moet laten omleggen die onaardige dingen over hem geschreven hebben is ie nog wel even bezig.
Ik denk dat je sowieso in zijn branche niet zo geloofwaardig bent als je in de gevangenis zit.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als Holleeder die Kelder laat lopen dan is hij helemaal niet meer geloofwaardig in zijn branche.
Kom jij uit een ei ofzo: De rechter oordeelde dat Kelder dit soort dingen mocht zeggen, in het achterhoofd houdend dat Kelder daarmee een maatschappelijke discussie wil starten. Dat betekend nog niet dat Kelder gelijk heeft en daarom Moszkowicz een maffiamaatje is...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, we hebben rechters om een uitspraak te doen bij geschillen. En volgens mij was de laatste uitspraak heel duidelijk. Ik wist niet dat het dan gebruikelijk is bij de pers alsnog je gelijkje te halen.
reden te meer danquote:Op maandag 19 februari 2007 15:49 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso in zijn branche niet zo geloofwaardig bent als je in de gevangenis zit.
Echt wel! Die man heeft zoveel gedaan en dan kom je een keer in gevang.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:49 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso in zijn branche niet zo geloofwaardig ben als je in de gevangenis zit.
Dat zie je net ook al. Ik mis de motivatie.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als Holleeder die Kelder laat lopen dan is hij helemaal niet meer geloofwaardig in zijn branche.
Ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:50 schreef superhero87 het volgende:
Schakel nou weer terug!! grr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |