ah vandaar. ik had je nog niet herkendquote:Op maandag 19 februari 2007 21:28 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moest snel een plaatje vinden anders kwam ik er niet in...en toen lukte resizen niet en toen was het een beetje donker uitgevallen en te laat om nog een ander plaatje te vinden![]()
Ik zal morgen even verder prutsen, en dan de laatste ava's erinzetten. Saskia je kan dus nog een andere als je dat wilquote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Homdeck het volgende:
nog wat suggesties:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb niet voor @#$@#$ een ava genomenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik zal morgen even verder prutsen, en dan de laatste ava's erinzetten. Saskia je kan dus nog een andere als je dat wil
Maar moet nu echt even een sollicitatiebrief maken![]()
Wat bedoel je met dat *@#@#?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb niet voor @#$@#$ een ava genomen
Maar mooi gedaan hoor Nesle![]()
![]()
Iets wat niet voor minderjarige oortjes bestemd isquote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat *@#@#?
Ik ga jou er toch ook bij inzetten morgen![]()
Hahaquote:Op maandag 19 februari 2007 21:35 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Iets wat niet voor minderjarige oortjes bestemd is
Maar top![]()
@#$#@$ Neslequote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, je moet er vier achter elkaar
Tja, ze hadden niet (via brief ofzo) gemeld dat mijn stufi was afgelopen en dat ik die kaart moest inleveren, krijg ik opeens aan het einde van de maand een boete wegens onterecht bezit.....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Auw, dát is zuur.
Heb ik ook ooit gehad. Stufi tijdelijk stop gezet, maar helemaal vergeten die kaart in te leveren! 3 × 68 euro aan m'n broek... dat doet pijn als je toch al bijna failliet bent.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, jij bent het kleine meisje dat we de schuld kunnen geven. Je hebt toch geen weerwoord want je bent de jongste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |