kloteschooierts.. ga werken!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:37 schreef zwartedoos het volgende:
Het arme kind kan haar kaartje niet betalen :'( Dus stort allemaal effe een euro op haar rekeningnummer(die geeft ze je wel effe via PM)
En dan kunnen wij tenminste samen neuken swingen op de muziek van overheerlijke Eddie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hotelkamer is al geregeld...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef fraubitch het volgende:
lol!!
je wilt me echt graag meehebben helief
![]()
*beide mist....quote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef Nosh het volgende:
Ze heeft geen bierbuik en midlifecrisis-paardenstaart, dus ik heb geen idee wat ze bij die band te zoeken heeft.
Groetjes,
Nosh
Sukkel..ga iets nuttigs doen met je leven..quote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef Spike1506 het volgende:
PM me maar je rekening nummer fraubitch
Ik bied daar een kaartje voor aan....baas boven baasquote:Op maandag 19 februari 2007 14:45 schreef BonJovi het volgende:
ik geef haar 1 euro als ze me gaat pijpen
Heb nog een lege krat bier staanquote:Op maandag 19 februari 2007 14:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
heb je 4 lege cola flessen ingeleverd
![]()
zeker daar heb ik niks van terug, mede ajacied gun ik dat welquote:Op maandag 19 februari 2007 14:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik bied daar een kaartje voor aan....baas boven baas![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef zwartedoos het volgende:
Ok, 2euro is al binnen, nog maar 51,15
Valt wel mee toch voor 4 bands?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]is zo'n kaartje serieus zó duur ?
![]()
Welke 4 dna ?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:51 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Valt wel mee toch voor 4 bands?
Incubus en nog 2 andere waar de namen nog niet van bekend zijn, maar alleen PJ is dat geld wel al waard hoorquote:
Mja okee incubus is wel vet jaquote:Op maandag 19 februari 2007 14:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Incubus en nog 2 andere waar de namen nog niet van bekend zijn, maar alleen PJ is dat geld wel al waard hoor
De mijne zijn ook al binnenquote:
Kan je zelf niet gaan?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:57 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een kaartje te koop voor 40 euro, dus er gaat al ietsje af.
HEEJOH blijf eens van fraubitch af die is al van dribbelquote:Op maandag 19 februari 2007 14:37 schreef zwartedoos het volgende:
Het arme kind kan haar kaartje niet betalen :'( Dus stort allemaal effe een euro op haar rekeningnummer(die geeft ze je wel effe via PM)
En dan kunnen wij tenminste samen neuken swingen op de muziek van overheerlijke Eddie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOOR JE MEquote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef zwartedoos het volgende:
Nou kijk eens aan! Wie strijkt er nog meer over zijn hart??
Nee, ik heb zelf totaal geen interesse in dit evenement. Ik ken iemand die wanhopig zoekt naar iemand die dit kaartje van hem wil overkopen.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:04 schreef fraubitch het volgende:
ik heb al 3.40 ontvangen van memento_mori![]()
de schat
Hoe wanhopig is hij?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf totaal geen interesse in dit evenement. Ik ken iemand die wanhopig zoekt naar iemand die dit kaartje van hem wil overkopen..
Als je haar een pm stuurt dan komt alles goedquote:Op maandag 19 februari 2007 14:59 schreef Camplo het volgende:
Ik doneer zelfs 2 euro
Maargoed WHERE 2?
quote:
jullie hebben pmquote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef Spike1506 het volgende:
PM me maar je rekening nummer fraubitch
Jij laat ook nog liever een ijzerdraadje vanuit je plasgaatje in het stopcontact steken dan dat je gaat?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf totaal geen interesse in dit evenement. Ik ken iemand die wanhopig zoekt naar iemand die dit kaartje van hem wil overkopen..
jij doneert 1.20 ik trakteer je op een febokroketquote:Op maandag 19 februari 2007 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zometeen gaat het nog lukken ook![]()
Omdat ze bestolen en in elkaar geslagen is en en 600euro huur moet betalen enz enzquote:Op maandag 19 februari 2007 15:18 schreef Camplo het volgende:
Waarom heb je eigenlijk geen geld?
Wie slaat er nou een vrouw in mekaar?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:20 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Omdat ze bestolen en in elkaar geslagen is en en 600euro huur moet betalen enz enz
Hmm, wat is dit voor pure chantagequote:Op maandag 19 februari 2007 15:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij doneert 1.20 ik trakteer je op een febokroket
deal?
Wil jij ook zo'n topic voor me maken paul, ik wil vanavond naar de kroeg maar m'n centen zijn opquote:Op maandag 19 februari 2007 15:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Je moet wat sexy foto's in de OP zetten dat helpt
Hoeveel procent van de opbrengst krijg jij?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef zwartedoos het volgende:
Ach ze is effe bezig maar er komt nog wel een fotoin de tussentijd gaan we gewoon door hier!!
Wie gaat ook over zn hart(en beurs)strijken???? En eurotje is toch niks? Rekeningnummer via PM te verkrijgen![]()
Niks maar ik kan dan lekker met haar neuken uh swingenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de opbrengst krijg jij?![]()
Kan ik meedoen als ik ook een topic open voor geld en dat dan overmaak naar jullie?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Niks maar ik kan dan lekker met haar neuken uh swingen
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:20 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Omdat ze bestolen en in elkaar geslagen is en en 600euro huur moet betalen enz enz
Ligt eraan hoeveel je kan verzamelenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kan ik meedoen als ik ook een topic open voor geld en dat dan overmaak naar jullie?![]()
Genoeg geloof mequote:Op maandag 19 februari 2007 15:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je kan verzamelen![]()
eerst zien dan gelovenquote:
vertrouwen moet je verdienenquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zeg maar wat ik moet doen. Verdien ik het vertrouwen wel effies
1 hele euroquote:Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Naja zeg. Hoeveel heb jij FB al gesupport? In euro's???
Ik 2...quote:Op maandag 19 februari 2007 16:31 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
1 hele euroen dit was wel mijn initiatief ja
![]()
![]()
Jaha maar ik ben dan ook te vertrouwen(ok dat kon jij niet weten)maar ik ben niet zo snel van vertrouwen. Dus open maar een eigen topic haal veel geld op en we kunnen praten over jouw deelnamequote:Op maandag 19 februari 2007 16:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik 2...
Wie is er nou te vertrouwen. Jouw initiatief waar ik maar mooi van uitging dat het zo was hè
Ik heb al 20 euro jeweets!quote:Op maandag 19 februari 2007 16:36 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Jaha maar ik ben dan ook te vertrouwen(ok dat kon jij niet weten)maar ik ben niet zo snel van vertrouwen. Dus open maar een eigen topic haal veel geld op en we kunnen praten over jouw deelname![]()
donequote:Op maandag 19 februari 2007 15:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wil jij ook zo'n topic voor me maken paul, ik wil vanavond naar de kroeg maar m'n centen zijn op
2rwqpna.gifquote:Op maandag 19 februari 2007 14:45 schreef BonJovi het volgende:
ik geef haar 1 euro als ze me gaat pijpen
nee neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Spike1506 het volgende:
Wil wel eens weten of ze al geld genoeg heeft
Of dat ze het stiekem ergens anders aan uitgegeven heeft
Hoeveel heb je?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee nee
staat mooi op me rekening
Hehe zo raakte ik maar 2 euro kwijtquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:17 schreef santax het volgende:
Mwaw, ik heb nog 10 euro liggen die voor lieve orale sex wel van eigenaar mogen wisselen.
O RLY?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie begrijpen wel dat ik van dat geld van frau straks een lekkere whopper ga halen he
vam honden maken ze toch whoppers?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie begrijpen wel dat ik van dat geld van frau straks een lekkere whopper ga halen he
Nee van koeienquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
vam honden maken ze toch whoppers?
dat denk jij maarquote:
Veel belangrijker... hoe gaat de wederactie hetenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:52 schreef buzzer het volgende:
Hoe noemen we deze actie: FOK! voor Fraubitch ?
Geyle wyven zonder hondjes #4quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Veel belangrijker... hoe gaat de wederactie heten![]()
Doe es niet of jij dat niet weet!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:29 schreef zwartedoos het volgende:
En hoeveel heb je al?
Hmmz... je bent duidelijk beter in onderhandelen dan mij... slikt ze?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe zo raakte ik maar 2 euro kwijt![]()
Nee, dat was 5 euroquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:18 schreef santax het volgende:
[..]
Hmmz... je bent duidelijk beter in onderhandelen dan mij... slikt ze?
Leen mij nog 1x danquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:21 schreef santax het volgende:
Oehwsss dan mag ik 2 keer voor mijn 10 euro
![]()
Wellicht ben ik toch beter in onderhandelen![]()
Benieuw wat je voor 25 euro krijgtquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:29 schreef santax het volgende:
Heej, dat is een idee... als we met genoeg man zijn kunnen we vast groepskorting bedwingen![]()
Ik kon dr niet. Nu wel.... 2 euro gekostquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:33 schreef sanni het volgende:
gaat toch weg met dit soort achterlijk gebedel. Ken die hele FB niet en dan ga ik
ff geld overmaken?Doet mij hieraan denken.
![]()
goed vergelijk welquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:33 schreef sanni het volgende:
gaat toch weg met dit soort achterlijk gebedel. Ken die hele FB niet en dan ga ik
![]()
das lekker goedkoop neuken swingen voor jouw dan he. ik zou toch minstens verwachten dat jij dat kaartje voor dr koopt.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:37 schreef zwartedoos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is een actie met een knipoog, daar heb ik niet zoveel moeite meequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:33 schreef sanni het volgende:
![]()
Is die lekker dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:52 schreef santax het volgende:
Komop, feit blijft dat fraubitch een lekker wijf is... dan mag je best hoereren voor wat geld hoor. Ik zie het probleem niet.
quote:
nee hoor, ik laat het licht gewoon aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zou zelfs het licht niet uit doen (zij misschien wel )
Wil je hier nou mee zeggen dat je hem anders niet zou kunnen vinden bij Buz?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee hoor, ik laat het licht gewoon aan
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil je hier nou mee zeggen dat je hem anders niet zou kunnen vinden bij Buz?
Lullig.
Ik betaal mn eigen kaartje alquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
das lekker goedkoop neuken swingen voor jouw dan he. ik zou toch minstens verwachten dat jij dat kaartje voor dr koopt.
typisch gevalletje van wel dequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik betaal mn eigen kaartje al![]()
Heb ook donatie gedaan hoor, maar ga niet het hele kaartje betalen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:55 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
typisch gevalletje van wel delusten
niet de
lasten
oequote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als je me pijpt betaal ik dat hele kænkerkaartje.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:35 schreef santax het volgende:
sjezus zeg. Ik wil ook tieten. En een lekker koppie. En mooie ogen. En aandacht. En gratis geld.
met watquote:
eerst mij hequote:
ja ik had al eens kamelen opgetuurd en daar heb ik nooit wat voor terug gezienquote:
op fields of rock ben ik sowieso presentquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:46 schreef SickBitch het volgende:
[..]
nou aan mijn pearl jam kaartje... al mag fields of rock ook wel
sletquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef fraubitch het volgende:
ik ben dat raboding kwijtkan dus niet kijken nu
zodra ik dat ding eens vind post ik hier de uitslag tot dan
voor zover ik het weet, heb ik nu 10 euro
krijg ik het kaartje niet bijeen, dan koop ik er wel een lingeriesetje voor, of alleen de slip. en iedereen die geld gestort heeft en die wilt krijgt dan een foto van mij in me nieuwe setjeofzo
![]()
![]()
ik liet je twijfelen of je nu ook geld ging storten?quote:
waar kan ik mijn "storting" kwijtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik liet je twijfelen of je nu ook geld ging storten?
JEEJ!! That's the spiritquote:
45 euroquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:13 schreef wolferl het volgende:
hoeveel heb je nog nodig voor de kaartjes fraubitch?
quote:
uhmquote:
ik wil wel een donatie doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
45 euro![]()
maar eerlijk is eerlijk, de laatste 15 euro wil ik zelf betalen.
dus nog 30 euro
een GELDstorting wil ik wel ja, maar dan wel op het juiste rek.nrquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm
zo bedoelde ik het heul niet![]()
wil jij ook een "storting" dan![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een GELDstorting wil ik wel ja, maar dan wel op het juiste rek.nr![]()
ouch!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef Nosh het volgende:
Ze heeft geen bierbuik en midlifecrisis-paardenstaart, dus ik heb geen idee wat ze bij die band te zoeken heeft.
Groetjes,
Nosh
Pssst betaling van 40 euro hebben?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:55 schreef fraubitch het volgende:
ik heb trouwens 10,90 euro binnen, alleen zijn sommigen vergeten hun foknaam te vermelden![]()
tof van julllie jongens en meiden
tnx![]()
hou ik je aan rotzakquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik stort wel 10 cent
Ha, ik geef je wel een knuffel. Da's minstens 10 cent waard.quote:
Graag gedaan , ik was me naam er vergeten bij te zettenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:55 schreef fraubitch het volgende:
ik heb trouwens 10,90 euro binnen, alleen zijn sommigen vergeten hun foknaam te vermelden![]()
tof van julllie jongens en meiden
tnx![]()
Voor 40 euro pijp ik jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Pssst betaling van 40 euro hebben?
Ik wacht op een aanbod.
sletquote:
leer eerst maar eens beffenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toen ik jou wou pijpen kon het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |