kloteschooierts.. ga werken!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:37 schreef zwartedoos het volgende:
Het arme kind kan haar kaartje niet betalen :'( Dus stort allemaal effe een euro op haar rekeningnummer(die geeft ze je wel effe via PM)
En dan kunnen wij tenminste samen neuken swingen op de muziek van overheerlijke Eddie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hotelkamer is al geregeld...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef fraubitch het volgende:
lol!!
je wilt me echt graag meehebben helief
![]()
*beide mist....quote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef Nosh het volgende:
Ze heeft geen bierbuik en midlifecrisis-paardenstaart, dus ik heb geen idee wat ze bij die band te zoeken heeft.
Groetjes,
Nosh
Sukkel..ga iets nuttigs doen met je leven..quote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef Spike1506 het volgende:
PM me maar je rekening nummer fraubitch
Ik bied daar een kaartje voor aan....baas boven baasquote:Op maandag 19 februari 2007 14:45 schreef BonJovi het volgende:
ik geef haar 1 euro als ze me gaat pijpen
Heb nog een lege krat bier staanquote:Op maandag 19 februari 2007 14:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
heb je 4 lege cola flessen ingeleverd
![]()
zeker daar heb ik niks van terug, mede ajacied gun ik dat welquote:Op maandag 19 februari 2007 14:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik bied daar een kaartje voor aan....baas boven baas![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef zwartedoos het volgende:
Ok, 2euro is al binnen, nog maar 51,15
Valt wel mee toch voor 4 bands?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]is zo'n kaartje serieus zó duur ?
![]()
Welke 4 dna ?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:51 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Valt wel mee toch voor 4 bands?
Incubus en nog 2 andere waar de namen nog niet van bekend zijn, maar alleen PJ is dat geld wel al waard hoorquote:
Mja okee incubus is wel vet jaquote:Op maandag 19 februari 2007 14:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Incubus en nog 2 andere waar de namen nog niet van bekend zijn, maar alleen PJ is dat geld wel al waard hoor
De mijne zijn ook al binnenquote:
Kan je zelf niet gaan?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:57 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een kaartje te koop voor 40 euro, dus er gaat al ietsje af.
HEEJOH blijf eens van fraubitch af die is al van dribbelquote:Op maandag 19 februari 2007 14:37 schreef zwartedoos het volgende:
Het arme kind kan haar kaartje niet betalen :'( Dus stort allemaal effe een euro op haar rekeningnummer(die geeft ze je wel effe via PM)
En dan kunnen wij tenminste samen neuken swingen op de muziek van overheerlijke Eddie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOOR JE MEquote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef zwartedoos het volgende:
Nou kijk eens aan! Wie strijkt er nog meer over zijn hart??
Nee, ik heb zelf totaal geen interesse in dit evenement. Ik ken iemand die wanhopig zoekt naar iemand die dit kaartje van hem wil overkopen.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:04 schreef fraubitch het volgende:
ik heb al 3.40 ontvangen van memento_mori![]()
de schat
Hoe wanhopig is hij?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf totaal geen interesse in dit evenement. Ik ken iemand die wanhopig zoekt naar iemand die dit kaartje van hem wil overkopen..
Als je haar een pm stuurt dan komt alles goedquote:Op maandag 19 februari 2007 14:59 schreef Camplo het volgende:
Ik doneer zelfs 2 euro
Maargoed WHERE 2?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |