abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53970352
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:58 schreef Sport_Life het volgende:
Vorige week dan eindelijk geboekt voor .... Meyrofen !! (Zillertal 3000). 23 febr. tot 1 maart! (ook al )

Ik zit met mn meisje in een pensionnetje in het centrum, haar familie zit in een appartementje ergens buiten het centrum, dus koken doen we daar wel, en 's morgens lekker een paar meter lopen naar de lift! . Ben erg beniieuwd, voor mij de eerste keer Oostenrijk .

Iemand ervaring met Zillertal / Meyrofen??
Ik ben zelf niet in Mayrhofen geweest, maar weet van mijn broer en zwager dat het er top is. Enorm veel skipistes en een uitbundige apres-ski. Dus als je een veelzijdig gebied zoket, dan zit je daar goed
pi_53970429
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:58 schreef Sport_Life het volgende:
Vorige week dan eindelijk geboekt voor .... Meyrofen !! (Zillertal 3000). 23 febr. tot 1 maart! (ook al )

Ik zit met mn meisje in een pensionnetje in het centrum, haar familie zit in een appartementje ergens buiten het centrum, dus koken doen we daar wel, en 's morgens lekker een paar meter lopen naar de lift! . Ben erg beniieuwd, voor mij de eerste keer Oostenrijk .

Iemand ervaring met Zillertal / Meyrofen??
Ja heb ook in Mayrhoven gezeten, ik weet niet of die week de krocusvakantie is(zo te zien wel) maar dan is het echt verschikkelijk druk. Tenminste wij vonden het 2 jaar terug echt belachelijk druk, beneden bijna een uur wachten om boven te komen elke dag. Boven viel de drukte wel wat mee en het is idd een prachtig skigebied .

Ow ja en je zult er geen 'buitenlander' tegenkomen en kunt gewoon overal met Nederlands terecht
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:39:39 #228
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_53993435
In maart ben ik 10 dagen in Mayrhofen geweest. Relaxed stappen en prachtige pistes. Je kunt zelfs op 1 piste (ben de naam even kwijt) op een terrasje gaan zitten en daar in je zwembroek in de zon champagne drinken geserveerd in ijsglazen (mits het weer dat toelaat, natuurlijk). Niet echt bevorderlijk voor je skiprestaties (zo was ik naderhand vergeten mijn skischoenen vast te maken waardoor ik bijna een been brak) maar wel puur genieten. Uitgaan is goed te doen van een uur of 5 tot 8 in de icebar, en de rest van de avond kun je tot een uur of 4 doorgaan als je wilt. Vergeet vooral niet de verse pizza's uit de steenoven in de straat van de icebar (ben de naam ff kwijt, maar kan niet missen..)
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_54002061
Ik heb nu ook weer zin

Ben vorig jaar voor het eerst gegaan met school, naar Mallnitz. Dit jaar ga ik denk ik weer met school, en misschien nog met mn stagebedrijf (wat een indoor wintersport bedrijf is )
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_54009491
indoor wintersport?

snowworld of iets in die richting?
pi_54010813
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 15:39 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja heb ook in Mayrhoven gezeten, ik weet niet of die week de krocusvakantie is(zo te zien wel) maar dan is het echt verschikkelijk druk. Tenminste wij vonden het 2 jaar terug echt belachelijk druk, beneden bijna een uur wachten om boven te komen elke dag. Boven viel de drukte wel wat mee en het is idd een prachtig skigebied .

Ow ja en je zult er geen 'buitenlander' tegenkomen en kunt gewoon overal met Nederlands terecht
haha ja drukke periode, ben daar wel op voorbereid ja. Maar we kunnen helaas niet anders (ikzelf wel, maar gaat iemand mee van de basisschool)

Ach gewoon zorgen dat je om 8u bij de liften staat.. of helpt dat niet?
pi_54010997
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:29 schreef Salatrel het volgende:
indoor wintersport?

snowworld of iets in die richting?
nee. Tenminste, staan 3 rolbanen en een borstelbaan. Puur voor techniek etc te oefenen dus ik zit de komende 4 maanden gebakken
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 18 oktober 2007 @ 16:11:40 #233
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54012417
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 14:51 schreef kalinho het volgende:

[..]

nee. Tenminste, staan 3 rolbanen en een borstelbaan. Puur voor techniek etc te oefenen dus ik zit de komende 4 maanden gebakken
je weet dat het totaal niks bij draagt aan je techniek he? Alleen om het een beetje te leren is het prima voor de rest niet. Want op sneeuw skiën is totaal anders. Want geen 1 piste is volledig plat. Je hebt altijd te maken met kleine heuveltjes. En ga zo maar door
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_54013801
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 16:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je weet dat het totaal niks bij draagt aan je techniek he? Alleen om het een beetje te leren is het prima voor de rest niet. Want op sneeuw skiën is totaal anders. Want geen 1 piste is volledig plat. Je hebt altijd te maken met kleine heuveltjes. En ga zo maar door
lijkt me beter dan het hele jaar niks doen.
Maar 100% sneeuw is uiteraard beter
pi_54014900
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 16:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik denk dat dezde apparten wel delijk goed zijn voor je techniek en om er beter van te worden.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:40:41 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54018702
nee schiet totaal niet op.

1 een extrem gladde piste bestaat namelijk niet
2 je leert niet skien op ijs
3 je hebt niet de tegenwerking van de sneeuw. Als je goed kant en goed aan het wedelen ben. MOET je goed kanten zo dat je niet onder uit valt. Dat is NIET te doen op een band.

Dus voor gevorderde skiëers is het niks aan.

Voor je eerste 2 lessen is het leuk. Dat je weet hoe je moet staan en je eerste bochtjes maken maar meer ook niet.

Iedereen die heel goed kan skiën op een band gaat extreem op zijn of haar bek in de echte sneeuw
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_54030264
mogelijk dit jaar naar Zell am See

Iemand ervaring met die spot !?

[ Bericht 38% gewijzigd door linebear op 19-10-2007 18:24:43 ]
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:46:22 #238
142782 Joncho
PopMartian
pi_54039341
Dit jaar gaan we het Zillertal weer onveilig maken, met het HQ in Fügen.
pi_54132578
de sneeuw is aan het vallen in de (franse) alpen
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:03:24 #240
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_54132935
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:40 schreef ook_gek het volgende:

3 je hebt niet de tegenwerking van de sneeuw. Als je goed kant en goed aan het wedelen ben. MOET je goed kanten zo dat je niet onder uit valt. Dat is NIET te doen op een band.

Voor je eerste 2 lessen is het leuk. Dat je weet hoe je moet staan en je eerste bochtjes maken maar meer ook niet.

Iedereen die heel goed kan skiën op een band gaat extreem op zijn of haar bek in de echte sneeuw
Zeg je vergeet toch echt een punt waarom het wel goed is

Het is prima voor je conditie
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:34:11 #241
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54133572
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:03 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Zeg je vergeet toch echt een punt waarom het wel goed is

Het is prima voor je conditie
ja maar je hebt er totaal niks aan in de sneeuw. Den je goed te kunnen skiën, staan ze in de sneeuw en kunnen ze niet eens de kinderweide positief afronden. Sta je dan met je 20 lessen zak geld minder en goed voor lul

heb het zo vaak zien gebeuren
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:44:21 #242
62913 Blik
The one and Only!
pi_54133805
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 12:46 schreef Salatrel het volgende:
de sneeuw is aan het vallen in de (franse) alpen
waar dan? In Les Trois Vallees ligt niks, er ligt wel genoeg in Oostenrijk.
pi_54135605
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:40 schreef ook_gek het volgende:

op zich geef ik je gelijk, maar ik ben nu een tijd uit de running met skien en ga er straks toch echt wel een paar keer op om te krijgen of mijn rug het volhoudt!
pi_54137990
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:35 schreef linebear het volgende:
mogelijk dit jaar naar Zell am See

Iemand ervaring met die spot !?
Whaah, wat toevallig. Ik heb namelijk net mijn vakantie geboekt naar Zell am See. Ik zag een vette aanbieding van ¤99,-. Dus ik ga nu met een stel vrienden daar heen. Ik ben ook zeker wel benieuwd hoe het daar is. Maar wat ik gelezen heb is het wel een groot skigebied.
Weet jij al of je gaat? anders is de aanbieding misschien ook wat voor jou. Iig hier de link http://www.vertrekdirect.nl/ .

Ik ben beniewd of er nog meer mensen naar Zell am See gaan of er iets vanaf weten!!

Ik heb nog even geduld en dan weer skiën!!!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 19:58:43 #245
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_54141899
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:34 schreef ericajax het volgende:
Juistttt, kamers geregeld voor Kirchberg

23feb tot 1 maart

Word toch Westendorf....

ook goed
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_54142034
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 19:58 schreef ericajax het volgende:

[..]

Word toch Westendorf....

ook goed
Al voorbereid op een tof Tros muziekfeest
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:51:44 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54147038
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 19:58 schreef ericajax het volgende:

[..]

Word toch Westendorf....

ook goed
daar zou ik dit jaar ook weer heen gaan. Maar we gaan toch naar frankrijk. Ben er dit jaar geweest en ik vond het een kut dorp. De grootste foute mensen komen daar. Het is net een reunie van kamers daar.

Dat is echt 1x nooit meer.
pi_54148126
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 16:53 schreef Annemarie.R het volgende:

[..]

Whaah, wat toevallig. Ik heb namelijk net mijn vakantie geboekt naar Zell am See. Ik zag een vette aanbieding van ¤99,-. Dus ik ga nu met een stel vrienden daar heen. Ik ben ook zeker wel benieuwd hoe het daar is. Maar wat ik gelezen heb is het wel een groot skigebied.
Weet jij al of je gaat? anders is de aanbieding misschien ook wat voor jou. Iig hier de link http://www.vertrekdirect.nl/ .

Ik ben beniewd of er nog meer mensen naar Zell am See gaan of er iets vanaf weten!!

Ik heb nog even geduld en dan weer skiën!!!
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:48 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik vond Europe Sportregion tegenvallen om eerlijk te zijn. Gebied bij Zell am See is leuk, maar voor het mooie wat te klein, en Kaprun vond ik tegenvallen
  donderdag 25 oktober 2007 @ 15:13:13 #249
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_54160433
Ik ook dit jaar weer naar Kleinwalsertal, ze zijn er een nieuwe piste aan het maken die totaal zwart wordt

[ Bericht 2% gewijzigd door Jodelaar op 25-10-2007 15:22:23 ]
Ski, Schnee & Schnaps!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:21:30 #250
50490 wjschreuder
-------------------
pi_54164311
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:43 schreef einfach_mich het volgende:
Ik wil dit jaar, met een stel vrienden, voor het eerst op wintersport. We zijn allemaal n00bs wat dit betreft en hebben geen idee hoe we moeten zoeken naar een goed (beginners)skigebied dat gewoon betaalbaar is. Omdat we alleen maar kerstvakantie hebben (hallelujah universiteit ), kunnen we alleen rond de jaarwisseling hoogstens een weekje weg (30 december t/m 5 januari), das al een mooie handicap aangezien de prijzen dan al een keer zo hoog zijn...

Hoe vinden wij een skigebied waar
- sneeuw ligt rond die tijd
- betaalbaar is
- alles inclusief is (dus niet apart meer skipas/vervoer e.d. hoeft te regelen)

Ik kom niet verder dan D-reizen, maar dat is of eigen vervoer of reteduur
Aantal personen zal 4 zijn.
husk.nl

ik zou de goedkoopste gebiedjes van Husk dan aanraden aangezien jullie allemaal beginners zijn (Le Corbier, Pra Loup, La Joue du Loup, etc.). bij Husk zijn de reizen normaal incl pas en busvervoer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')