Ik ben zelf niet in Mayrhofen geweest, maar weet van mijn broer en zwager dat het er top is. Enorm veel skipistes en een uitbundige apres-ski. Dus als je een veelzijdig gebied zoket, dan zit je daar goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:58 schreef Sport_Life het volgende:
Vorige week dan eindelijk geboekt voor .... Meyrofen !!(Zillertal 3000). 23 febr. tot 1 maart! (ook al
)
Ik zit met mn meisje in een pensionnetje in het centrum, haar familie zit in een appartementje ergens buiten het centrum, dus koken doen we daar wel, en 's morgens lekker een paar meter lopen naar de lift!. Ben erg beniieuwd, voor mij de eerste keer Oostenrijk
.
Iemand ervaring met Zillertal / Meyrofen??
Ja heb ook in Mayrhoven gezeten, ik weet niet of die week de krocusvakantie is(zo te zien wel) maar dan is het echt verschikkelijk druk. Tenminste wij vonden het 2 jaar terug echt belachelijk druk, beneden bijna een uur wachten om boven te komen elke dag. Boven viel de drukte wel wat mee en het is idd een prachtig skigebiedquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:58 schreef Sport_Life het volgende:
Vorige week dan eindelijk geboekt voor .... Meyrofen !!(Zillertal 3000). 23 febr. tot 1 maart! (ook al
)
Ik zit met mn meisje in een pensionnetje in het centrum, haar familie zit in een appartementje ergens buiten het centrum, dus koken doen we daar wel, en 's morgens lekker een paar meter lopen naar de lift!. Ben erg beniieuwd, voor mij de eerste keer Oostenrijk
.
Iemand ervaring met Zillertal / Meyrofen??
haha ja drukke periode, ben daar wel op voorbereid ja. Maar we kunnen helaas niet anders (ikzelf wel, maar gaat iemand mee van de basisschool)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja heb ook in Mayrhoven gezeten, ik weet niet of die week de krocusvakantie is(zo te zien wel) maar dan is het echt verschikkelijk druk. Tenminste wij vonden het 2 jaar terug echt belachelijk druk, beneden bijna een uur wachten om boven te komen elke dag. Boven viel de drukte wel wat mee en het is idd een prachtig skigebied.
Ow ja en je zult er geen 'buitenlander' tegenkomen en kunt gewoon overal met Nederlands terecht
nee. Tenminste, staan 3 rolbanen en een borstelbaan. Puur voor techniek etc te oefenen dus ik zit de komende 4 maanden gebakkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:29 schreef Salatrel het volgende:
indoor wintersport?
snowworld of iets in die richting?
je weet dat het totaal niks bij draagt aan je techniek he? Alleen om het een beetje te leren is het prima voor de rest niet. Want op sneeuw skiën is totaal anders. Want geen 1 piste is volledig plat. Je hebt altijd te maken met kleine heuveltjes. En ga zo maar doorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:51 schreef kalinho het volgende:
[..]
nee. Tenminste, staan 3 rolbanen en een borstelbaan. Puur voor techniek etc te oefenen dus ik zit de komende 4 maanden gebakken![]()
lijkt me beter dan het hele jaar niks doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je weet dat het totaal niks bij draagt aan je techniek he? Alleen om het een beetje te leren is het prima voor de rest niet. Want op sneeuw skiën is totaal anders. Want geen 1 piste is volledig plat. Je hebt altijd te maken met kleine heuveltjes. En ga zo maar door![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je weet dat het totaal niks bij draagt aan je techniek he? Alleen om het een beetje te leren is het prima voor de rest niet. Want op sneeuw skiën is totaal anders. Want geen 1 piste is volledig plat. Je hebt altijd te maken met kleine heuveltjes. En ga zo maar door![]()
Zeg je vergeet toch echt een punt waarom het wel goed isquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:40 schreef ook_gek het volgende:
nee schiet totaal niet op.
1 een extrem gladde piste bestaat namelijk niet
2 je leert niet skien op ijs
3 je hebt niet de tegenwerking van de sneeuw. Als je goed kant en goed aan het wedelen ben. MOET je goed kanten zo dat je niet onder uit valt. Dat is NIET te doen op een band.
Dus voor gevorderde skiëers is het niks aan.
Voor je eerste 2 lessen is het leuk. Dat je weet hoe je moet staan en je eerste bochtjes maken maar meer ook niet.
Iedereen die heel goed kan skiën op een band gaat extreem op zijn of haar bek in de echte sneeuw
ja maar je hebt er totaal niks aan in de sneeuw. Den je goed te kunnen skiën, staan ze in de sneeuw en kunnen ze niet eens de kinderweide positief afronden. Sta je dan met je 20 lessen zak geld minder en goed voor lulquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zeg je vergeet toch echt een punt waarom het wel goed is![]()
Het is prima voor je conditie![]()
waar dan? In Les Trois Vallees ligt niks, er ligt wel genoeg in Oostenrijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:46 schreef Salatrel het volgende:
de sneeuw is aan het vallen in de (franse) alpen
![]()
op zich geef ik je gelijk, maar ik ben nu een tijd uit de running met skien en ga er straks toch echt wel een paar keer op om te krijgen of mijn rug het volhoudt!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:40 schreef ook_gek het volgende:
nee schiet totaal niet op.
1 een extrem gladde piste bestaat namelijk niet
2 je leert niet skien op ijs
3 je hebt niet de tegenwerking van de sneeuw. Als je goed kant en goed aan het wedelen ben. MOET je goed kanten zo dat je niet onder uit valt. Dat is NIET te doen op een band.
Dus voor gevorderde skiëers is het niks aan.
Voor je eerste 2 lessen is het leuk. Dat je weet hoe je moet staan en je eerste bochtjes maken maar meer ook niet.
Iedereen die heel goed kan skiën op een band gaat extreem op zijn of haar bek in de echte sneeuw
Whaah, wat toevallig. Ik heb namelijk net mijn vakantie geboekt naar Zell am See. Ik zag een vette aanbieding van ¤99,-. Dus ik ga nu met een stel vrienden daar heen. Ik ben ook zeker wel benieuwd hoe het daar is. Maar wat ik gelezen heb is het wel een groot skigebied.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:35 schreef linebear het volgende:
mogelijk dit jaar naar Zell am See
Iemand ervaring met die spot !?
Word toch Westendorf....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:34 schreef ericajax het volgende:
Juistttt, kamers geregeld voor Kirchberg
23feb tot 1 maart
Al voorbereid op een tof Tros muziekfeestquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:58 schreef ericajax het volgende:
[..]
Word toch Westendorf....![]()
ook goed![]()
daar zou ik dit jaar ook weer heen gaan. Maar we gaan toch naar frankrijk. Ben er dit jaar geweest en ik vond het een kut dorp. De grootste foute mensen komen daar. Het is net een reunie van kamers daar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:58 schreef ericajax het volgende:
[..]
Word toch Westendorf....![]()
ook goed![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:53 schreef Annemarie.R het volgende:
[..]
Whaah, wat toevallig. Ik heb namelijk net mijn vakantie geboekt naar Zell am See. Ik zag een vette aanbieding van ¤99,-. Dus ik ga nu met een stel vrienden daar heen. Ik ben ook zeker wel benieuwd hoe het daar is. Maar wat ik gelezen heb is het wel een groot skigebied.
Weet jij al of je gaat? anders is de aanbieding misschien ook wat voor jou. Iig hier de link http://www.vertrekdirect.nl/ .
Ik ben beniewd of er nog meer mensen naar Zell am See gaan of er iets vanaf weten!!
Ik heb nog even geduld en dan weer skiën!!!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vond Europe Sportregion tegenvallen om eerlijk te zijn. Gebied bij Zell am See is leuk, maar voor het mooie wat te klein, en Kaprun vond ik tegenvallen
husk.nlquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:43 schreef einfach_mich het volgende:
Ik wil dit jaar, met een stel vrienden, voor het eerst op wintersport. We zijn allemaal n00bs wat dit betreft en hebben geen idee hoe we moeten zoeken naar een goed (beginners)skigebied dat gewoon betaalbaar is. Omdat we alleen maar kerstvakantie hebben (hallelujah universiteit), kunnen we alleen rond de jaarwisseling hoogstens een weekje weg (30 december t/m 5 januari), das al een mooie handicap aangezien de prijzen dan al een keer zo hoog zijn...
Hoe vinden wij een skigebied waar
- sneeuw ligt rond die tijd
- betaalbaar is
- alles inclusief is (dus niet apart meer skipas/vervoer e.d. hoeft te regelen)
Ik kom niet verder dan D-reizen, maar dat is of eigen vervoer of reteduur![]()
Aantal personen zal 4 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |