Mwoah het is wel redelijkquote:
Leuk kasteeltje he bij Voorburgquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef Ynske het volgende:
Reis alweer een hele tijd iedere dag van Utrecht richting Denhaag
en zie vandaag pas dat schattige gebouwtje in t water naast station Voorburg
en bij woerden een soort kasteeltje
Mooi zoquote:
Yepz... tis weer duidelijk wat ik doe als ik in de trein zitquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk kasteeltje he bij Voorburg
Slapen net zoals de meeste forenzen dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Yepz... tis weer duidelijk wat ik doe als ik in de trein zit
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slapen net zoals de meeste forenzen dus
Das de andere goede optie iddquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
met mijn neus in een boek
het heerlijkste moment van de dag
muziek op en lekker terugtrekken in een verhaal
ondertussen maar wat achterstallig shopwerk aan t doen
achterstallige kerst foto'squote:Op woensdag 21 februari 2007 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de andere goede optie idd
Wat ben je aan het shoppen?
Die is mooiquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
achterstallige kerst foto's
en foto's uit Bokrijk ergens in september
Doe je helemaal zelf schijntquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:09 schreef An24 het volgende:
minder lief zijn mijn beentjes, na het hardlopen![]()
Leuke foto weerquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:12 schreef An24 het volgende:
[..]
de 10 km is al half april...ga nog veel pijn lijden![]()
loop flink achter op schema, dus moet ik meer van mezelf vergen...die pijn zal weg zijn als ik de wedstrijd loop vrees ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Die pijn moet na x-keer lopen toch niet meer zijn
Ach ja...wedstrijd....quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef An24 het volgende:
[..]
loop flink achter op schema, dus moet ik meer van mezelf vergen...die pijn zal weg zijn als ik de wedstrijd loop vrees ik![]()
Das al redelijk snel ja. Pas je wel op dat je jezelf niet forceert.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef An24 het volgende:
[..]
loop flink achter op schema, dus moet ik meer van mezelf vergen...die pijn zal weg zijn als ik de wedstrijd loop vrees ik![]()
Ze is een vrouw en blond.....dus zwaar eigenwijs en zoquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al redelijk snel ja. Pas je wel op dat je jezelf niet forceert.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is een vrouw en blond.....dus zwaar eigenwijs en zoZe luistert toch niet naar je
Dan hoeft ze niet zo hard te trainen hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon met een zweepje achter jou aan...
nah wilde eerder t zover bereiken dat jij achter haar aan ging en iemand met een zweepje erachterquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan hoeft ze niet zo hard te trainen hoorIk ga haar nu al niet bijhouden denk ik
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah wilde eerder t zover bereiken dat jij achter haar aan ging en iemand met een zweepje erachter
ik hou mijn camera wel op scherp
Als dat maar goed gaat danquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is een vrouw en blond.....dus zwaar eigenwijs en zoZe luistert toch niet naar je
vrouwen = eigenwijs = mannen kunnen niet zonderquote:
Jawel..ken mijn mogelijkheden....komt goed, thanks voor de bezorgdheidquote:
Vast welquote:
dat dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
vrouwen = eigenwijs = mannen kunnen niet zonder
Dan doe je het goedquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Jawel..ken mijn mogelijkheden....komt goed, thanks voor de bezorgdheid![]()
En als ik het niet haal is het jammer, volgende loop beter!
Foutquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:30 schreef Ynske het volgende:
vrouwen = eigenwijs = mannen kunnen niet zonder
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:31 schreef CocaColaLight het volgende:
fiets auto brommer, er zijn meer manier dan lopen
blijft leuk trouwens volgens mij heb ik er vandaag langer over gedaan om een aangifte te doen dan dat de dader er ooit voor in de bak zal zitten... En ook weer wat geleerd: je moet schijnbaar een afspraak maken om aangifte te mogen doen... Agent snugger wist me ook nog te vragen ofk het serienummer van mijn auto radio wist.... Was allang blij dat ik het bonnetje nog had zodat de verzekering gaat lappen.
Gewoon f*cking 2 uur voor een simpele aangifte van een gejatte autoradio. Al met al de hele ochtend bezig geweest met zooi regellen....
gezeur om speelgoedquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FoutDoe het al 4,5 jaar zonder. Gaat best goed
iig geen gezeik als je eens leuk speelgoed wilt aanschaffen
kzal alle boeven morgen extra op hun donder gevenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:31 schreef CocaColaLight het volgende:
fiets auto brommer, er zijn meer manier dan lopen
blijft leuk trouwens volgens mij heb ik er vandaag langer over gedaan om een aangifte te doen dan dat de dader er ooit voor in de bak zal zitten... En ook weer wat geleerd: je moet schijnbaar een afspraak maken om aangifte te mogen doen... Agent snugger wist me ook nog te vragen ofk het serienummer van mijn auto radio wist.... Was allang blij dat ik het bonnetje nog had zodat de verzekering gaat lappen.
Gewoon f*cking 2 uur voor een simpele aangifte van een gejatte autoradio. Al met al de hele ochtend bezig geweest met zooi regellen....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef An24 het volgende:
[..]
kzal alle boeven morgen extra op hun donder geven![]()
Wil je dat aub op schrift zetten en verplicht stellen voor alle vrouwen :$quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
gezeur om speelgoeddies gek, juist lekker meekwijlen
draarbij tis jou geld, mag je ook mee doen wat jij wil
is toch niet meer als normaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je dat aub op schrift zetten en verplicht stellen voor alle vrouwen :$
Daar had de vorige dame een geheel eigen mening overquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
gezeur om speelgoeddies gek, juist lekker meekwijlen
draarbij tis jou geld, mag je ook mee doen wat jij wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |