Als je het over een mieps hebt, die je 's morgens een mep verkoopt omdat je niet genoeg aait en kroelt, je halve stoel in beslag neemt met haar inpikkerigheid en daarna met de voorpootjes op de tafelrand gaat staan om de krant mee te lezen....quote:
En dan vraag je niet effe of er nog iemand is die er eentje zou willen?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef robbedoeseos300d het volgende:
http://www.empc.nl/index.php?id=10&ProdId=19273
[..]
Net besteld een 4gb kaartje en wel hier.
Meteen 1 voor mijn maat dus de verzendkosten delen we scheelt ook weer.
Zodat ik nu nog maar ¤ 25 betaal voor een 4 gb![]()
En ineens vraag ik me af waarom ik liever geen vrijgezel benquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je het over een mieps hebt, die je 's morgens een mep verkoopt omdat je niet genoeg aait en kroelt, je halve stoel in beslag neemt met haar inpikkerigheid en daarna met de voorpootjes op de tafelrand gaat staan om de krant mee te lezen....Ja die is lief..
![]()
Tis echt een vrouw..![]()
Ik zit al op mijn knieën. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:19 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En dan vraag je niet effe of er nog iemand is die er eentje zou willen?![]()
Ze waren gisteravond twee keer zo duur ineensquote:Op woensdag 21 februari 2007 07:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik zit al op mijn knieën. Mijn excuses.
BTW goedemorgen allemaal
Helaasch niet echt gelukt, maar goed, KPN zal wel een voodoo model hebben van jouw systeem daar of zo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
@Freud nog bedankt voor de hulp gisteravond.
Dat meen je toch niet he?quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:54 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze waren gisteravond twee keer zo duur ineens
quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:40 schreef freud het volgende:
[..]
Helaasch niet echt gelukt, maar goed, KPN zal wel een voodoo model hebben van jouw systeem daar of zo.
Had me beetje verslapen. Anderhalf uur beetje geloof ik.
Genoeg plekken waar ze zo goedkoop zijn hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 07:54 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze waren gisteravond twee keer zo duur ineens
Waar waar waar?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:38 schreef freud het volgende:
[..]
Genoeg plekken waar ze zo goedkoop zijn hoor.
Beterschap!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:10 schreef ..zapper het volgende:
Ben met keelonsteking en buikpijn/griep wakkergeworden. Toevallig vanmiddag afspraak met de KNO arts vanwege slijmvocht achter m'n beide trommelvliezen, kan die daar ook mooi even naar kijken.
Zal ook nog even kijken maar in de vorige SC stond een link naar tweakers met een overzicht.quote:
Heb jij het ook nog aan -Marjo- Gevraagd???quote:
Ja klopt, maar daar waren de prijzen ook omhoog...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Zal ook nog even kijken maar in de vorige SC stond een link naar tweakers met een overzicht.
was gisteren even bij empc.nl in dronten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:03 schreef -Marjo- het volgende:
Ja klopt, maar daar waren de prijzen ook omhoog...
Velbon, Manfrotto, Gitzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:42 schreef Dutch50 het volgende:
goedemiddag allemaal
weet iemand een merk dat goede camera-statieven fabriceerd die met uitgetrokken poten hoger komen
dan 1.70 mtr en ook nog te betalen zijn ??
middenzuil niet meerekenen.
Op de Manfrotto site en op de Velbon site, staan zeer veel gegevens per statief. Over de maximale hoogte, de minimale hoogte, de maximale last en het gewicht van de statieven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:48 schreef Dutch50 het volgende:
De meeste merken dus, op de website's staat vaak de max. hoogte er niet bij, vandaar de vraag
Dat wordt nog een uitprobeerbezoek aan de fotoboer.
thanx![]()
kijk mankeer ik toch iets aan mijn kijkersquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Op de Manfrotto site en op de Velbon site, staan zeer veel gegevens per statief. Over de maximale hoogte, de minimale hoogte, de maximale last en het gewicht van de statieven.![]()
Da's best balen. Pies ik er net naast...quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
was gisteren even bij empc.nl in dronten.
wilde ook zo een transcent 4 gig 120X kaartje kopen.
sorry meneer, 19 x besteld en nu komt leverancier met: we hebben een foutje gemaakt
voor die prijs kan ik ze niet leveren
dus denk dat elke website die ze voor 20 euries had staan, ze nu NIET meer voor 20 euries heeft
Zeg..... Houden wij de vloer van de SC wel effe netjes.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Da's best balen. Pies ik er net naast...
Joehoe... Huisdier van het jaar verkiezing volgens mij bij jou in de buurt...of iig niet heel erg ver weg. Ik las het verhaal wat bij de poes hoort...Doe eens een goede daadquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg..... Houden wij de vloer van de SC wel effe netjes.....![]()
Ruim je de rommel ook zelf op![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:06 schreef Dutch50 het volgende:
Deze
[ quote]
Closeshooter
Geplaatst: Wed Feb 21, 2007 12:11 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
even een correctie, de sensor zie je niet als je spiegel opklapt, zit altijd nog acher de sluiter.
Zelf schoonmaken vergt een beetje oefening, maar is niet moeilijk, ikzelf doe het met de veel omstreden plakband methode (groene rolletjes shotch tape)
Heb me al aangeboden als fotograafquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Joehoe... Huisdier van het jaar verkiezing volgens mij bij jou in de buurt...of iig niet heel erg ver weg. Ik las het verhaal wat bij de poes hoort...Doe eens een goede daad
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb me al aangeboden als fotograafLijkt me tof om te doen..
![]()
Over spaghetti gesproken...ik ga maar eens kokenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:48 schreef Yoni het volgende:
* Yoni kruipt iewat stoffig de SC in![]()
Stuk van m'n patchkast en de serverroom opgeruimd vandaag. Wat een spaghetti!
Wat kost dat dan om het te laten doen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
las ik op EOSDigitaal. Lijkt me niet zo'n goed idee.![]()
[quote]Gewoon effe naar de fotoboer (ik ga naar de Combi) en het daar laten doen..![]()
O EosDigitaal maken ze er nogal spooky-language van![]()
¤ 15 euris.. en je bent je cam 2 dagen kwijt...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wat kost dat dan om het te laten doen?
Dat valt best mee...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
¤ 15 euris.. en je bent je cam 2 dagen kwijt...
Moet ik nog maar afwachten of ze hem wel naar mij opsturen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Da's best balen. Pies ik er net naast...
Als ik de helft van houden ga ik ze wel voor je incasseren hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:55 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Moet ik nog maar afwachten of ze hem wel naar mij opsturen.
Geld is al wel van de rekening af......
quote:
que?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |