een kind van 9 jaar vraagt dat niet zomaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:07 schreef noekje het volgende:
Natas kreeg een tekening van haar dochter (?) Ze vraagt of ze lief voor elkaar willen zijn want anders wordt ze verdrietig.
Och germ.
Dat kind heeft echt een oude ziel.Je zult toch zo'n moeder hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:56 schreef avonne het volgende:
[..]
een kind van 9 jaar vraagt dat niet zomaar.
Dat zit dan erg diep, hoor
Dus toch echt blont dan, dat had ik al begrepen,maarrrrrr ik begreep uit de cos hier dat het te maken had met terugpakken ivm Hedda.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieffie, het ging ook niet over Hedda, maar over Braaaaaajen en Snollie![]()
![]()
Hij kijkt niet bepaald opgeluchtquote:Op maandag 19 februari 2007 14:57 schreef itsme het volgende:
Bart is nu de brief aan het lezen.
spannend![]()
Ik kan het me ook levendig voorstellen. Als je elke dag je moeder een half uur tekeer ziet gaan dan doet dat een kind ook pijn. Het is haar moeder..quote:Op maandag 19 februari 2007 14:56 schreef avonne het volgende:
[..]
een kind van 9 jaar vraagt dat niet zomaar.
Dat zit dan erg diep, hoor
Ik wil zijn blog niet lezen, kan iemand het ergens kopieeren.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:59 schreef Black_king het volgende:
Ook lief dat Brian al vertelt over zijn nieuwe liefde op zijn blog, hè...
Sukkel.
Make Poverty Historyquote:Op maandag 19 februari 2007 14:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil zijn blog niet lezen, kan niemand het ergens kopieeren.
Ik ben nu zo verdomd nieuwsgierig wat erin staat.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
Bart is klaar met de brief, en gaat weer verder lezen in een tijdschrift
Voor mijn eigen gemoedsrust lees ik dat niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:59 schreef Black_king het volgende:
Ook lief dat Brian al vertelt over zijn nieuwe liefde op zijn blog, hè...
Sukkel.
Ik heb het gevoel dat het meevalt en Lesley (aangenomen dat het een brief van haar is) uitlegd dat er niets is gebeurd met een ander en ze gewoon voor Bart gaatquote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben nu zo verdomd nieuwsgierig wat erin staat.
![]()
Ik ook. Kan beide zijn . Of ze schreef dat het klopt of niet lopte.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben nu zo verdomd nieuwsgierig wat erin staat.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |