Ja hallo lieve Gert. Hoe is het met je? Met mij is alles goed enzo..quote:Op maandag 19 februari 2007 14:01 schreef Gert het volgende:
1. Noekje
2. Itsme
3. Raggende_Annie
4. Beequeen
5. Happyme28
En nou kappen met dat gezeur.
Ik hoop van haar moeder dat ze onderweg is om haar op te halenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
Snollie krijgt een brief, van Rog?????
Het is meer dat Huub wel het goede van Natasia ziet, maar hij heeft in zijn 'vakantie' echt wel goed gezien wat een huichelachtig en achterbaks mens het is hoe ze achter iedereens rug over je praat. Dat vergeet hij echt niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:02 schreef Clank het volgende:
Huub en Natasia weten wat er van hun verwacht wordt, ze zijn elkaars 'vijanden'. Maar steeds vaker zie ik ze ook even uit hun rol vallen en lijken ze elkaar eigenlijk best wel leuk te vinden.
ik denk van nena met de tekst:quote:Op maandag 19 februari 2007 14:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik hoop van haar moeder dat ze onderweg is om haar op te halen![]()
Ja echt wel.. "Julie passen perfect bij elkaar"quote:Op maandag 19 februari 2007 14:07 schreef My_ het volgende:
Er zijn dus echt mensen die dom zijn...
Zoals de schrijver van die briefkaart...![]()
_-inge-_ ??quote:Op maandag 19 februari 2007 14:09 schreef noekje het volgende:
Op welk forum schrijft die vrouw?
Toch niet hier he.
Ach Huub en Sylvia krijgen er wel 100.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:Er zijn dogs out there maar ook mensen die leuk en positief reageren
Ik dacht het maar ik vond het zelfs te beledigend voor Inge om op te schrijven.quote:
Zal wel talpa forum zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:09 schreef noekje het volgende:
Op welk forum schrijft die vrouw?
Toch niet hier he.
Precies.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Grappig, Brain en Natas krijgen brieven van dezelfde persoon... Ze hebben dus welgteteld één fan... En Talpa wweet niet hoe snel ze die brieven het huis in moeten stoppen.
Het is ook nog iemand die Natasia ook haar levensverhaal schrijftquote:Op maandag 19 februari 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik dacht het maar ik vond het zelfs te beledigend voor Inge om op te schrijven.
ooit iemand friends gekeken. dit blijft je nog jaaaaren achtervolgenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:13 schreef n1ek het volgende:
ze snapt nog steeds niet wat een break is.. ze ging er maar even vanuit dat het over was
Ben je gek? Mensen die 'fan' van die idioten zijn kunnen niet schrijven, niet zelfstandig een brief adresseren en niet zorgen dat ie ook nog in de goeie gleuf terecht komt.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:10 schreef Lieve het volgende:
Ach..... ik ben zo blij voor ze dat een 1 fan zit in den lande.
Ik weet wel zeker dat ik bij de honden hoor![]()
![]()
die doet ook de laatste dagen niks anders meerquote:Op maandag 19 februari 2007 14:15 schreef Wireless het volgende:
O, Bart dus... Die is best goed dan!
Brian zegt precies wat HIJ zelf wil horen, hij manipuleert dat schaap!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:15 schreef n1ek het volgende:
Brian zegt precies wat ze wil horen. Althans het is voorspelbaar gelul en hij is helemaal clean in alles.
Beetje allergisch?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
Dit is mijn 1e!!! Ik ben de eeuwige telaatkomer maar het is me gelukt!
Bedankt namens man en kinderen! Gelieve geen bloemen te sturen.
Nee dat niet, ik zou dat net iets te overdreven vinden maar voel je alsnog niet geremd. Voorheen gedane uitspraken geven geen garanties voor de toekomst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |