Waar?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:22 schreef n1ek het volgende:
Hey Lesley in beeld?
Echt waar?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:22 schreef n1ek het volgende:
Lesley belde voor aan, of het was een look a like
stream 2 schakelde heel snel en ze was met een brief bij de voordeurquote:
Ze vertelde wel dat ze 4x per dag langs het huis komt dus het zou logisch zijn dat ze het zo zelf even af geeft.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:24 schreef n1ek het volgende:
[..]
stream 2 schakelde heel snel en ze was met een brief bij de voordeur
Hij is toch aan het darten?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
Op welke stream zit Bart?
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Filmpje van HiDiHo bekenen van vannacht. Snollie zouden ze echt tegen zichzelf moeten beschermen. Zdngmw zou voor haar kinderen moeten zorgen, ipv een dronken Snol onder de douche liefhebbend te wassen.![]()
![]()
![]()
En net toen de bedscene begon met Braaaaaajen was het filmpje afgelopen. Ik hoop op deel2 HiDiHo
Lees de Cossen, daar zijn ze voor.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat is er vanochtend tussen Huub en Brian gebeurd hij heeft hem terug gepakt om het feit dat Brian Hedda en zijn zijn heeft afgekraakt??....
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de Cossen, daar zijn ze voor.
ze leek er wel op iig ..maar was zo kort in beeld dat ik niet echt kon zien of ze het echt wasquote:Op maandag 19 februari 2007 14:23 schreef Sporti het volgende:
was dat leley met een brief?
Ik denk eerder gewoon iemand van de redactie, de regie was blijkbaar iets te laat met het wegschakelen van de streamquote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
Heeft Lesley de brief gewoon bij de voordeur afgeleverd?
Ging idd heel snel, ikzelf had meer het idee dat het een oud shot van Sylvia was dat per ongeluk op de streams kwam.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef elsie het volgende:
[..]
ze leek er wel op iig ..maar was zo kort in beeld dat ik niet echt kon zien of ze het echt was![]()
maar ik dacht dat ze nu op vakantie was ?
het was wel bij de voordeur, maar of ze iets heeft afgegeven weet ik niet. Ze had ook iets in haar handen toen ze terugliep. Laat die Palma is de post halenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
Heeft Lesley de brief gewoon bij de voordeur afgeleverd?
Ja, erg he?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
Heet Palma haar dochter Vanity?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |