abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66485903
Jack Bauer kan makkelijk de pijngrens van elk persoon vinden.
pi_66486818
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:03 schreef Aneurism het volgende:
Doe niet zo raar, vrouwen een hogere pijngrens?

Vrouwen hebben alleen maar 1 vaardigheid. De mogelijkheid om kinderen te krijgen. En het is niet zozeer een vaardigheid, het gaat om een afweermechanisme tegenover werk verrichten. Het is eigenlijk hetzelfde als een inktvis die inkt spuit als een Haai hem wilt bijten.. Het is de natuurlijke verdediging van vrouwen: Dmv het uitpoepen en biggen van Kinderen hoeft ze niet te werken en kan ze haar luie bestaan verantwoorden aan haar partner.

-knip-
Door die eerste alinea spoot de koffie bijna uit mijn neus.
pi_66958684
Weet je hoe het is?

Over het algemeen hebben mannen een betere pijngrens dan vrouwen, natuurlijk zijn er ook uitzonderingen!
Volgens mij is de key gewoon hoe je met pijn omgaat!

Toen ik als kind altijd ongelooflijk hard op me bek ging ging ik altijd lachen, waardoor er een stof vrijkwam waardoor ik geen last had van de pijn en tegenwoordig lach ik niet meer maar bijvoorbeeld me meniscus was er afgescheurd dan lig ik wel rustig op de grond en moet ik mensen smeken om me op te tillen dat het echt mis is! Dit komt denk ik gewoon door me jeugd om met pijn om te gaan en aangezien mannen in zijn jeugd vaker roekeloos en wild zijn en zich daardoor vaker pijn doen ook een hogere pijngrens krijgen !

In plaats van vrouwen die zich met barbies bezighouden etc en zo rustig mogelijk doen waardoor ze een lagere pijngrens hebben in de toekomst !

Hetzelfde zoals vrouwen bijna geen last hebben van harsen en mannen wel ! omdat vrouwen hier op ge-anticipeerd zijn en mannen weer niet etc !

Conclusie: fysiek kunnen mannen meer pijn verdragen ( met uitzonderingen van homo's * )

* niet lullig bedoeld ofzo maar dat komt gewoon wat ze in een jeugd hebben gedaan etc. en aangezien ze vrouwelijke activiteiten hebben gedaan en vrouwelijke trekjes hebben is dat volgens mij wel het levende bewijs !
pi_66958936
Volgens mij is de pijnbeleving tussen man en vrouw gewoon anders.
Ik bedoel mannen laten hun eigen wel in mekaar mepen maar trek maar eens een haartje uit dan zijn het net kleine kinderen, zelfde als ze ziek zijn. Bij vrouwen is het net andersom die hebben niet zoveel moeite met haren eruit te trekken en als ze ziek zijn proberen ze gewoon te gaan door terwijl de man voor pampus op zijn nest ligt en in de watten gelegd wil worden.
pi_66959308
En hoe zit het nu met roodharigen?
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_66963121
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:16 schreef Sorella het volgende:
Volgens mij is de pijnbeleving tussen man en vrouw gewoon anders.
Ik bedoel mannen laten hun eigen wel in mekaar mepen maar trek maar eens een haartje uit dan zijn het net kleine kinderen, zelfde als ze ziek zijn. Bij vrouwen is het net andersom die hebben niet zoveel moeite met haren eruit te trekken en als ze ziek zijn proberen ze gewoon te gaan door terwijl de man voor pampus op zijn nest ligt en in de watten gelegd wil worden.
Ja zo kan je het ook bekijken !
Bij ziek zijn voel ik me gewoon echt klote, niet in je vel etc. en idd dan kan ik lekker aanstellen hoor haha !
Ik heb liever een gekneusde hand of een bult op me kop dan een week lang griep en niet kunnen eten bijna !
pi_66963156
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:47 schreef barthol het volgende:
En hoe zit het nu met roodharigen?
dat verschilt gewoon per persooon !
Ik ken maar 2 roodharigen en zitten allebei op kickbox dus kan ik moeilijk oordelen over de rest haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')