Weet je hoe het is?
Over het algemeen hebben mannen een betere pijngrens dan vrouwen, natuurlijk zijn er ook uitzonderingen!
Volgens mij is de key gewoon hoe je met pijn omgaat!
Toen ik als kind altijd ongelooflijk hard op me bek ging ging ik altijd lachen, waardoor er een stof vrijkwam waardoor ik geen last had van de pijn en tegenwoordig lach ik niet meer maar bijvoorbeeld me meniscus was er afgescheurd dan lig ik wel rustig op de grond en moet ik mensen smeken om me op te tillen dat het echt mis is! Dit komt denk ik gewoon door me jeugd om met pijn om te gaan en aangezien mannen in zijn jeugd vaker roekeloos en wild zijn en zich daardoor vaker pijn doen ook een hogere pijngrens krijgen !
In plaats van vrouwen die zich met barbies bezighouden etc en zo rustig mogelijk doen waardoor ze een lagere pijngrens hebben in de toekomst !
Hetzelfde zoals vrouwen bijna geen last hebben van harsen en mannen wel ! omdat vrouwen hier op ge-anticipeerd zijn en mannen weer niet etc !
Conclusie: fysiek kunnen mannen meer pijn verdragen ( met uitzonderingen van homo's * )
* niet lullig bedoeld ofzo maar dat komt gewoon wat ze in een jeugd hebben gedaan etc. en aangezien ze vrouwelijke activiteiten hebben gedaan en vrouwelijke trekjes hebben is dat volgens mij wel het levende bewijs

!