abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:51:53 #101
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46503411
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef wonko het volgende:

[..]

Kortom...de piskut liep de boel te provoceren en kreeg gezeik als beloning.
Precies. Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat iedere andere 14+'er daarom maar z'n ID bij zich moet hebben 'voor het geval dat ze te dronken worden'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_46503490
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:29 schreef PVV het volgende:

[..]

je hebt borderline
aah zo, omdat jij geen zinnig antwoord kan bedenken heb ik dan maar een psychische ziekte, na de burn-out de nieuwste mode-ziekte .. een of ander artikel gelezen of zo ?
maar psychiatertje van de vrijheid, weet je wel zeker dat het borderline is, of is het misschien manisch, of MPS, of anders neurotisch, wie weet ben ik wel een psychopaat .. of zit je gewoon altijd zo hersenloos alles na te kwekken ?

Voor de rest ben je imho een grote lafaard, je hebt nog niet eens het lef om naar je eigen calvinistische roots te kijken en kritisch te zijn over hoever dat nog steeds doorwerkt t/m vandaag de dag (geen pishokken voor dames bvb) .. maw, je kent je eigen cultuur nog niet eens, maar wel overlopen van commentaar over die van een ander ..
hoe staat dat ook alweer zo mooi in de bijbel, in het kader van oordelen over anderen, iets van het zien van de splinter in andermans oog maar de balk voor je eigen ogen niet kunnen zien
pleased to meet you
pi_46504574
persoonlijkheidstoornis noemen ze het ook wel.

je begint te roepen dat een nette dame in huis hoort te blijven in buurt van een WC maar dat ben je alweer vergeten of niet. eigenlijk ben je een beetje zielig en ik wil zielige mensen zeker niet aanpakken heb ik een zwak voor geef ik je eerlijk toe.
pi_46504705
Jezus, ben je 24 jaar, kun je niet eens even je pis een half uurtje ophouden. Wat een kinderachtig wijf zeg.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:22:41 #105
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46504798
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:53 schreef moussie het volgende:

[..]
Ach joh, maak je niet druk. PVV is een relkloon. Dat kun je al zien aan z'n nick.

Hoe deden ze dat vroeger ook alweer zo mooi?

*zoek....zoek*

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>         |||||||
>          (* *)
>  oOOo-----(_)-----oOOo
>  |    DoN'T fEeD     |
>  |          tHe      |
>  |       TrOlls      |
>  +--oooO--------Oooo-+
>       (  )    (  )
>       | (      ) |
>       (__)    (__) 
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_46505322
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:22 schreef gronk het volgende:

Ach joh, maak je niet druk. PVV is een relkloon. Dat kun je al zien aan z'n nick.

Hoe deden ze dat vroeger ook alweer zo mooi?
waarschijnlijk had woussie moussie jou hulp niet nodig maar als je dan toch iets wil doen om haar te imponeren kloon dan de volgende keer geen teksten uit het dagboek van je zusje.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:35:03 #107
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46505459
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:32 schreef PVV het volgende:

[..]

waarschijnlijk had woussie moussie jou hulp niet nodig maar als je dan toch iets wil doen om haar te imponeren kloon dan de volgende keer geen teksten uit het dagboek van je zusje.
Man, da's cultuur. Voordat de tsunami van HTML-malloten over 't net kwam was er ASCII-art
pi_46509449
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:17 schreef PVV het volgende:
persoonlijkheidstoornis noemen ze het ook wel.

je begint te roepen dat een nette dame in huis hoort te blijven in buurt van een WC maar dat ben je alweer vergeten of niet. eigenlijk ben je een beetje zielig en ik wil zielige mensen zeker niet aanpakken heb ik een zwak voor geef ik je eerlijk toe.
joh, doe eens een cursus begrijpend lezen of zo .. ik zal het even voor je herhalen
quote:
duh, die regels tegen het wildplassen zijn dan ook opgesteld om te zorgen dat nette vrouwen thuis blijven, in de buurt van hun eigen WC, zelfs als je overdag weg wil kan je maar beter een zak met kleingeld meenemen want je dacht toch niet dat je onderweg gratis kan plassen
en als jij mij dan nu wil aanwijzen waar ik zeg dat die dames thuis moeten blijven ?
Of blijf je die PVV-stront in je ogen houden dat je niet ziet dat ik kritiek heb op het feit dat er in onze maatschappij geen rekening wordt gehouden met de dame in hoge nood .. ?
pleased to meet you
pi_46516844
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:48 schreef StefanP het volgende:

[..]

Draai het lekker om ja, daar ben je blijkbaar goed in (lees: niet dus)! Het is de normaalste zaak van de wereld om iemand even naar het toilet te laten gaan. Als iemand op springen staat en je ze weigert, vind je het gek dat ze dan op straat gaan piesen? Wat wil je - dat ze een half uur naar huis fietsen terwijl ze een half uur geleden al naar de WC moest?

Clown.
Een normaal nuchter iemand zou wellicht best binnen zijn gelaten door het kroegpersoneel. Straalbezopen mensen worden echter gewoon geweigerd, ook als ze alleen naar de plee moeten. Voor hetzelfde geld kotst dat mens je hele plee onder terwijl je hem net hebt schoongemaakt.

Volgens een bekende van de buurt hier op het Forum was een kroeg twee deuren verder gewoon open, dus dat halve uur fietsen had vast wel meegevallen. Ze deed gewoon iets idioots met haar dronken kop. Sinds wanneer hebben we medelijden met die mensen? Als je niet tegen alcohol kunt moet je het niet drinken.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2007 08:14:16 ]
  zondag 25 februari 2007 @ 17:48:38 #110
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_46663224
Kwade vrouw leegt emmer urine in tankstation

Het gaat een trend worden

Een kwade vrouw van dertig jaar heeft zaterdagmorgen een emmer urine leeggegooid in de kiosk van een tankstation in Zoetermeer. De vrouw uit Lelystad was kwaad, omdat het tankstation geen toiletten had. Daarom deed ze haar behoefte in een lege bloemenemmer.

De Lelystadse stopte om 04.00 bij het tankstation. De beheerder vertelde haar dat er geen wc’s waren. Hij raadde de vrouw aan verder te rijden naar een andere gelegenheid om daar te urineren. Daar wilde ze niets van weten. Woedend liep ze naar buiten en gooide een paar emmers met bloemen leeg. In één van de bakken urineerde ze. Daarna liep ze met de emmer naar binnen en leegde die op kioskvloer. Agenten wisten de vrouw te bedaren. Ze maakte zelf de vloer schoon en betaalde 37 euro voor de vernielde bloemen
pi_46714179
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:48 schreef Lidl het volgende:
Ze maakte zelf de vloer schoon en betaalde 37 euro voor de vernielde bloemen[/i]
psycho. maar goed opgelost
pi_46715582
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:21 schreef Prego het volgende:

[..]

psycho. maar goed opgelost
mwah, psycho ?

er is potverdorie in onze westerse moderne wereld voor een vrouw geen mogelijkheid om ergens gratis te pissen überhaupt en midden in de nacht al helemaal niet, de maatschappij is ingericht op mannen die het "wel ergens tegen een boom of zo" doen
pleased to meet you
pi_46722358
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah, psycho ?

er is potverdorie in onze westerse moderne wereld voor een vrouw geen mogelijkheid om ergens gratis te pissen überhaupt en midden in de nacht al helemaal niet, de maatschappij is ingericht op mannen die het "wel ergens tegen een boom of zo" doen
pi_46723880
Als het inderdaad om half één was, dan waren er nog genoeg andere café's open.
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog (Gummbah)
pi_46724539
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah, psycho ?
Ja, psycho inderdaad. Dat pissen in die plantenbak kan ik nog tot zekere hoogte begrijpen (al vind ik het wel asociaal), maar dat je die bak pis dan over de winkelvloer heengooit is psycho. Dan kun je wel gaan lopen zeiken over een vrouwonvriendelijke maatschappij bla bla bla, maar dat laatste heb je gewoon te laten. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')