zieje ik wist wel dat je er geen verstand van had.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:41 schreef Camplo het volgende:
Ziet er vies uit zo met dat vlees.
Dat ziet er ook totaal niet uit alsof het rechtstreeks uit de fabriek komtquote:
quote:
ja fucking smechtig die shit idd.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat ziet er ook totaal niet uit alsof het rechtstreeks uit de fabriek komt![]()
Kaas in een spuitbusquote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef -skippybal- het volgende:
Die Amerikaanse "cheese"burgers ook. Met van die neppe fabriekskaas![]()
daar dacht ik serieus echt aan toen ik dit topic zag..quote:
quote:
Applebee's oid vond ik wel lekker, ook al was dat geen fastfood.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:33 schreef OreO het volgende:
als je in america bent ga je toch zo en zo niet naar de mac,zo veel betere fastfood restaurants..
Chili's is dan ook een aanrader. Daar kan je ook zo ongelofelijk lekker etenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Applebee's oid vond ik wel lekker, ook al was dat geen fastfood.
Die burgers daar waren écht huge.
[afbeelding]
Dat dus.
Waar danquote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Fliepke het volgende:
Die heb je ook in Nederland...
Er waren er eerst wel meer, maar als ik een beetje google zie ik sittard-geleen staan en scheveningenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
Waar danVolgens hun site nl niet...
jij hebt het over applebee's denk ik. ik over chili's.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Er waren er eerst wel meer, maar als ik een beetje google zie ik sittard-geleen staan en scheveningen
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 19 februari 2007 15:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij hebt het over applebee's denk ik. ik over chili's.
Is in Frankrijk ook.quote:
iPods? Nog nooit gezien daar..quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is in Frankrijk ook.
Frankrijk heeft sowieso een top Mac. Met McBier, mooie inrichting, er hangen iPods zodat je lekker naar muziek kan luisteren etc.
Ik maak er anders een hele studie van hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 14:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, idd. Echte sneue kankerhonden zijn dat. Beetje naar het buitenland gaat en nog vragen om mayonaise bij de friet ook. Nog meer van die geweldige denkbeelden in huis, knul?
sommige sullen het best hebben maar ik heb het ook nog nooit gezien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |