Kan niet, past niet. Kont is gegroeid of broek is gekrompen?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:40 schreef DainBramage het volgende:
Kan iemand Natasia vragen haar broek iets hoger op te trekken![]()
Laten we het hopen!quote:
inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
4 streams op BoerBart vind ik nogal overdreven terwijl we horen dat Zdngmw ergens staat te bleren![]()
Dank je, het werkte !quote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia, wil je broek iets hoger op trekken?
Bij deze.
link?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef Dogga het volgende:
Net EINDERLIJK dat alfabet van amanda gezien
LACHEN DIT...HAHAHAH geweldig gewoon
Net zoals het verschil tussen een loverboy en een verliefd oprecht persoon.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef n1ek het volgende:
het verschil tussen oven en magnetron is Amanda nog steeds niet duidelijk
echt te erg, ik denk dat ze straks haar vingers gaat verbranden aan een heet bordquote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef Clank het volgende:
Amanda kent het verschil niet tussen een oven en een magnetron.
Linkje?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
Net het filmpje van Snollie bekeken van vannacht. Ik krijg echt medelijden met dat wicht. En dan Zdngmw maar zeggen dat ze Snollie wil beschermen, het ene glas wijn na het andere goot ze vol en maar lachen. Hoe kan iemand met zichzelf leven zo.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:47 schreef Clank het volgende:
Ze doet nu het broodje mét bordje in de oven... die verbrandt straks haar vingers!
In deze COS 1 of 2.quote:
Belachelijkquote:
Ik ook nuquote:Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef Dogga het volgende:
Net EINDERLIJK dat alfabet van amanda gezien
LACHEN DIT...HAHAHAH geweldig gewoon
heeft.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:58 schreef Brici het volgende:
amanda krijgt hair extentions
Wanneer was natasia dan aan het friemelen met amanda??quote:Op maandag 19 februari 2007 12:51 schreef FSR het volgende:
heeft iemand ook het lfilmpje van dat B en N met Amanda "friemelen" van vannacht ?
Beter lezen, er staat vannacht. Zdngmw heeft Snollie ook gedoucht , da wil ik ook wel graag zien, HiDiHo in da house?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Wanneer was natasia dan aan het friemelen met amanda??
Ze was haar alleen aan het wassen, niet zo gek als je ziet wat er allemaal in dat bad lag, haren...want amanda was haar beenharen aan het scheren in bad, wijn, etc....maar ik heb geen gefriemel gezien.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef Brici het volgende:
in de douche?
Zou dat graag met eigen ogen zien, gezien de reputatie van Zdngmw.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:10 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ze was haar alleen aan het wassen, niet zo gek als je ziet wat er allemaal in dat bad lag, haren...want amanda was haar beenharen aan het scheren in bad, wijn, etc....maar ik heb geen gefriemel gezien.
Ook in bed niet, ze heeft even over haar hoofd gestreeld, net zoals je dat bij een klein kind doet die ziek is.....maar ik vind het een beetje overdreven om meteen te roepen dat ze gefriemeld heeft.
Ik kan wel lezen hoor....alleen als je het gezien heb vanacht ( en dat heb ik) dan vraag ik me eigen af, wanneer dan.....want er is geen gefriemel geweest.....dat word er weer van gemaakt, en het gaat weer een eigen leventje lijden......quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter lezen, er staat vannacht. Zdngmw heeft Snollie ook gedoucht , da wil ik ook wel graag zien, HiDiHo in da house?
Een uur geleden hadden we wel 4 streams, maar dat hebben ze dus weer opgegeven.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:12 schreef BONG4002 het volgende:
Ze zijn weer traag met het vrijgeven van S3+4 vandaag![]()
(het is nl. al 13:00uur geweest)
Dat zeg ik, wil dat zelf graag zienquote:Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen hoor....alleen als je het gezien heb vanacht ( en dat heb ik) dan vraag ik me eigen af, wanneer dan.....want er is geen gefriemel geweest.....dat word er weer van gemaakt, en het gaat weer een eigen leventje lijden......
Staat er nog niets op youtube danquote:Op maandag 19 februari 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik, wil dat zelf graag zien![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter lezen, er staat vannacht. Zdngmw heeft Snollie ook gedoucht , da wil ik ook wel graag zien, HiDiHo in da house?
Dat is natuurlijk in opdracht van.....quote:Op maandag 19 februari 2007 13:21 schreef Mika25 het volgende:
Dat er nog mensen zijn die beweren dat er niet gescript wordt.![]()
![]()
De bewoners hebben het zelf toegegeven. En dat Huub het nu meerdere keren hardnekkig probeert te ontkennen is wel een beetje laat. Jammer dat ie zich hier voor laat gebruiken...
Hey, heb jij het filmpje van het douchen van Snollie met Zdngmw;quote:
deze???quote:Op maandag 19 februari 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hey, heb jij het filmpje van het douchen van Snollie met Zdngmw;![]()
Cap is leuk, filmpje nog leukerquote:
Ik zal er even 10 min van op joeptube zettenquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal er even 10 min van op joeptube zetten
Dit is vechten tegen de bierkaai.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef noekje het volgende:
Wat wordt Amanda bewerkt op dit moment. Geweldig! Helaas komt het toch nooit over,
vergeet dat stukje niet waar ze in bed wordt gestoptquote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je ook die poging van brainless om sex met haar te hebben terwijl ze lam op bed lig, waarvan de rat zegt dat het niet zo is en dat hij haar daar juist tegen wilde beschermen?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook nog niet echt.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart gelooft helemaal niet dat Lesley hem heeft bedrogen
De poging waarvan Brian tegen Amanda vertelde, dat hij zowat werd aangerand door haar en dat ze " deze" vet pijn gedaan heeft!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je ook die poging van brainless om sex met haar te hebben terwijl ze lam op bed lig, waarvan de rat zegt dat het niet zo is en dat hij haar daar juist tegen wilde beschermen?
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je ook die poging van brainless om sex met haar te hebben terwijl ze lam op bed lig, waarvan de rat zegt dat het niet zo is en dat hij haar daar juist tegen wilde beschermen?
quote:
ahaha een brief. Ligt er aan van wie die brief is, maar neem aan niet van een of andere idioot van fok of zo,quote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef Clank het volgende:
Bart heeft dus iets via een brief gehad, die laat hij zien aan Huub
Hij zei net dat hij de afzender niet kentquote:Op maandag 19 februari 2007 13:41 schreef itsme het volgende:
[..]
ahaha een brief. Ligt er aan van wie die brief is, maar neem aan niet van een of andere idioot van fok of zo,maar een bekende van bart, anders hadden ze hem die brief niet gegeven.
(of juist wel)
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef Clank het volgende:
Palma lijkt komtwel altijd op het verkeerde moment binnen te komen!
en nu die Nastasi weerquote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef Clank het volgende:
Palma lijkt wel altijd op het verkeerde moment binnen te komen!
djiezus. WTH. Nou zeg. Dat je dan zo overstuur raakt.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij de afzender niet kent
Nee ze krijgt vammidag nieuwe extentions hoorde ikquote:Op maandag 19 februari 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
Ik schrik me een hoedje. Is Amanda al geweest bij de kapper?
Nee gvd, kapper weg en bos stro nog niet chemisch gereinigd.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
Ik schrik me een hoedje. Is Amanda al geweest bij de kapper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |