quote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je ook die poging van brainless om sex met haar te hebben terwijl ze lam op bed lig, waarvan de rat zegt dat het niet zo is en dat hij haar daar juist tegen wilde beschermen?
quote:
ahaha een brief. Ligt er aan van wie die brief is, maar neem aan niet van een of andere idioot van fok of zo,quote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef Clank het volgende:
Bart heeft dus iets via een brief gehad, die laat hij zien aan Huub
Hij zei net dat hij de afzender niet kentquote:Op maandag 19 februari 2007 13:41 schreef itsme het volgende:
[..]
ahaha een brief. Ligt er aan van wie die brief is, maar neem aan niet van een of andere idioot van fok of zo,maar een bekende van bart, anders hadden ze hem die brief niet gegeven.
(of juist wel)
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef Clank het volgende:
Palma lijkt komtwel altijd op het verkeerde moment binnen te komen!
en nu die Nastasi weerquote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef Clank het volgende:
Palma lijkt wel altijd op het verkeerde moment binnen te komen!
djiezus. WTH. Nou zeg. Dat je dan zo overstuur raakt.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij de afzender niet kent
Nee ze krijgt vammidag nieuwe extentions hoorde ikquote:Op maandag 19 februari 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
Ik schrik me een hoedje. Is Amanda al geweest bij de kapper?
Nee gvd, kapper weg en bos stro nog niet chemisch gereinigd.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
Ik schrik me een hoedje. Is Amanda al geweest bij de kapper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |