Jij gaat van het uiterste gelijk!quote:Op maandag 19 februari 2007 10:59 schreef Haaarbal het volgende:
Even nadenken hoor, wat is mooier..
[afbeelding]
of...
[afbeelding]
Hmm... lastig
Ik was aan het plagenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:00 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
[..]
Jij gaat van het uiterste gelijk!
Volgens mij bestaan er magere vrouwen, slanke vrouwen, vollere vrouwen en dikke vrouwen.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:57 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Dus mannen eerlijk je mening geven!!!
Ben je niet bang dat je er breekt ofzo?!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:02 schreef Haaarbal het volgende:
[afbeelding]
Hier is ze nét weer wat te dun, ribben zijn niet okay
Care*!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:05 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je er breekt ofzo?!![]()
openings Postquote:
Ik ruim het op, en dan gaat het gewoon weer open. Zonder getroll en gaarne ook zonder gehap op datzelfde getroll.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:44 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Gooi er maar een slotje op... want dit slaat allemaal nergens op!
zo, weer openquote:Op maandag 19 februari 2007 11:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ruim het op, en dan gaat het gewoon weer open. Zonder getroll en gaarne ook zonder gehap op datzelfde getroll.
edit: en weer open, we proberen het nog even. Gezeik over klonen mag achterwege blijven. Zelfde geldt voor eigen foto's, want daar hebben we US voor.
Game on.
Ik sluit me hier bij aan. Slank kan mooi zijn maar iets voller ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:06 schreef melluk het volgende:
[..]
zo, weer open
hopen dat het dit keer wel normaal blijft
ik verkies nog steeds een wat vollere vrouw
echter ben ik het er wel mee eens dat je mooie slanke dames hebt, maar ook lelijke
en ook mooie volle vrouwen, maar ook lelijke
dus het ligt natuurlijk ook aan hoe vol, op welke manier vol (niet flubberig enzo)
en het koppie moet natuurlijk ook leuk zijn om naar te kijken
Ja. Maar als je op jonge leeftijd al iets voller bent ben je op je 40ste waarschijnlijk een nijlpaard. En dat vooruitzicht vinden veel mannen minder prettig.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:13 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan. Slank kan mooi zijn maar iets voller ook.
Er is verschil tussen mager en slank.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:28 schreef Camplo het volgende:
Ik hou niet zo van die magere latten zoals al die modellen. Bah.
Die vrouw links doet haar onderbroek over haar navel heen, dat zegt genoeg geloof ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:57 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Volle Vrouwen (meisjes)
Ik zit nu een tijdje op Fok.. En wat ik steeds meer tegen kom is dat vrouwen die wat steviger zijn minderwaardering krijgen.. Ik vraag mezelf af waarom![]()
Wat is er nu minder mooi aan een stevige vrouw?!
[afbeelding]
Dan aan een slanke vrouw?!
[afbeelding]
Wij volle vrouwen zijn ook mooi!! Ik hoor heel vaak zeggen dikke vrouwen BAH BAH BAH.. Maar als ik opstraat loop van de 40 mannen die ik zie kijken er zeker 30 en willen hun nek daar ook nog wel voor verdraaien![]()
Dames schaam je niet.. we zijn allemaal MOOI
Dat denk ik dus niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:06 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Ik denk dat er wel veel mannen zijn die op vol vallen... Maar zwijgen naar de buiten wereld
Vooral onder de jongere (want anders hoor je niet bij de groep)
Een magere kikker ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb liever vollere vrouwen, ik vindt het er gewoon mooier uitzien inplaats van die uitstekende botten en die afrikaanse wangen zoals bijvoorbeeld bij jorinde
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Niet als die tienerfiguurtjes dik of te mager zijn...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is verschil tussen mager en slank.
En heb eens ergens gelezen dat de meeste mannen (helaas) nog altijd op tienerfiguurtjes vallen.
Ja, goed. Maar we hebben het nu puur om het figuur.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:40 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Niet als die tienerfiguurtjes dik of te mager zijn...
En dan heb je t over t figuur, maar uitstraling is ook erg belangrijk, en op een bepaalde leeftijd
ben je ook wel opzoek naar iemand met wie je op een gelijke verstandhouding zit (geestelijk en
lichamelijk)... ik hoef geen puppies meer, ben meer aangetrokken tot vrouwen van mijn leeftijd...
Een pondje meer.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:38 schreef Sh0g het volgende:
Liever een beetje voller dan te mager. En zolang de verhoudingen maar ongeveer kloppen. Een meisje van boven de 1.75m met een pondje meer zit waarschijnlijk meer in verhouding dan eentje van 1.50m. Maar over het algemeen gaat mijn persoonlijke voorkeur toch uit naar lange meisjes. Dat betekent niet dat ik die kleine meisjes niet respecteer natuurlijk.
Ik toch mooi niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er is verschil tussen mager en slank.
En heb eens ergens gelezen dat de meeste mannen (helaas) nog altijd op tienerfiguurtjes vallen.
Je was net te snel.. had al een toevoeging geschreven...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, goed. Maar we hebben het nu puur om het figuur.
Je weet niet meteen vanaf het begin of je met iemand overweg kunt, daar moet je een persoon beter voor leren kennen. En iemand die je lichamelijk aantrekkelijk vindt zul je eerder beter willen leren kennen dan bij iemand waar je dat niet bij hebt.
Volle mag, dikkerds nietquote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef avotar het volgende:
Ik had gereageerd dat ik wel van volle vrouwen hield,
maar dat mag blijkbaar niet in dit topic..
kut mods hier..
Zul jij het later zwaar krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:24 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik ben daar echt heel erg in.. als ze geen heel goed figuur heeft, hoeft het van mij al niet meer![]()
Geef toe dat dat slecht is maar ik kan een dame niet mooi vinden wanneer ze geen mooi strak figuurtje heeft.
Ach ja, je groeit met je leeftijd mee, maar tot je 50ste hoeft dat echt niet te betekenenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef Camplo het volgende:
Zul jij het later zwaar krijgen.
Ik weet niet of het zo is.. Maar men zegt vaak wel dat vollere vrouwen veel spontaner en gezelliger zijn dan slanke vrouwenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
Al die onzekere mollige vrouwen...
Ik zou heel duidelijk willen weten van de TS, als "self-proclamed" mollige vrouw.
Zou jij eerder voor de mollige man of voor de gespierde man gaan?
Persoonlijk heb ik liever een vrouw die niet mollig is.
Al vind ik het bij sommige, exotische, vrouwen wel staan.
En die opmerkingen dat mollige vrouwen meer persoonlijkheid hebben is natuurlijk onzin.
Persoonlijkheid heeft niks met uiterlijk te maken.
De vrouwen met de grootste persoonlijkheid die ik ken zijn gewoon vrouwen met een fit lichaam.
Dat zeggen ze zowieso van dikkere mensen... Ze zijn ook meestal meer goedlachs, maarquote:Op maandag 19 februari 2007 14:38 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Ik weet niet of het zo is.. Maar men zegt vaak wel dat vollere vrouwen veel spontaner en gezelliger zijn dan slanke vrouwen
Ik ken genoeg volwassen vrouwen met kids etc. die nog een heel goed figuur hebben.quote:
Zolang de ass geen dienblad is (zo'n uitstekend dik geval) maakt me het figuur niet zo heel veel uit. Maar onbeheerd dik dus 5 vetlagen dat vind ik wel goor.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:48 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik ken genoeg volwassen vrouwen met kids etc. die nog een heel goed figuur hebben.
Het lichaamquote:Op maandag 19 februari 2007 10:57 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Dik = lelijkquote:
Dat is natuurlijk helemaal niet uiterlijk gebonden.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:38 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo is.. Maar men zegt vaak wel dat vollere vrouwen veel spontaner en gezelliger zijn dan slanke vrouwen
het ging over stevigquote:Op maandag 19 februari 2007 16:13 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Dik = lelijk
en de mensen die dit ontkennen zijn
1. zelf dik
2. in de ontkenningsfase
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef type_29 het volgende:
Ik vind sommige dikke vrouwen wel mooi.
Dan zie ik me in gedachten haar al naast me joggen terwijl ik haar op de fiets aanmoeding.
Tsja als je dik bent en arrogant en chagrijnig heb je natuurlijk helemaal weinig kans op de relatiemarkt..quote:Op maandag 19 februari 2007 14:38 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
[..]
Één en twee zijn niet van toepassing op mij. Toch vind ik dat dikke vrouwen mooi kunnen zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:13 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Dik = lelijk
en de mensen die dit ontkennen zijn
1. zelf dik
2. in de ontkenningsfase
wat ik dus ook al eerder aan gaf heeft bijna iedereen daar een verschillende mening over.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:21 schreef Posdnous het volgende:
Tja, wat is mollig en wat is dik.
'Wat heb je leuke kleren aan.'quote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef TrenTs het volgende:
Ik vind het altijd zo snoezig als die kalven tegen elkaar zeggen: 'Oh meiiiiiiid wat zie je er goed uit!', dan bedoelen ze eigenlijk: 'Ohhh meiiiiid je ziet helemaal niet dat je eigenlijk een speklel bent!'
het gezicht is meestal ook wel mooi, kijk maar naar de foto's uit de OPquote:Op maandag 19 februari 2007 16:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Één en twee zijn niet van toepassing op mij. Toch vind ik dat dikke vrouwen mooi kunnen zijn.
Ik zou er zelf persoonlijk niets mee willen want ik, geef ik graag toe, ben heel oppervlakking in dat soort zaken. En denk dan ook af en toe "zo'n mooi zacht en vrouwelijk gezicht, zo zonde eigenlijk".
Corrigerend ondergoed dat diep in de naad, en óver de navel heengetrokken wordt ja, kan het pensje ook eens verstoppertje spelenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
het gezicht is meestal ook wel mooi, kijk maar naar de foto's uit de OP
alleen dat lichaamtja met corrigerend ondergoed valt er van iedereen nog wat te maken...
Je zou maar een lekker blondje naar huis nemen dat achteraf gozilla blijkt te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
Corrigerend ondergoed dat diep in de naad, en óver de navel heengetrokken wordt ja, kan het pensje ook eens verstoppertje spelen
Of dat je dan ff klopt op haar buik en dat de ingeklemde gecomprimeerde vetlaag uitzet.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je zou maar een lekker blondje naar huis nemen dat achteraf gozilla blijkt te zijn.
LOLquote:Op maandag 19 februari 2007 16:33 schreef Zyggie het volgende:
Of dat je dan ff klopt op haar buik en dat de ingeklemde gecomprimeerde vetlaag uitzet.![]()
Wie zegt dat al die opmerkingen gemeend zijn?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:18 schreef Troel het volgende:
Gezeik of opgehemel over dikke vrouwen zal me worst wezen. Wat ik wel idioot en irritant vind is dat er toch telkens weer mensen zijn die prima met dikke vrouwen omgaan en het hartstikke gezellig met ze hebben, om vervolgens op een forum te gaan zeiken dat ze vies zijn.
quote:
Bij dikke mensen kun je op elk tijdstip van de dag aanbellen, je kunt zo meeëten.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:30 schreef Zyggie het volgende:
Dikke mensen nemen veel ruimte in.
-Heeft een soortelijk laag gewichtquote:Op maandag 19 februari 2007 18:31 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik vind iets molliger als normaal ook wel lekker.
[afbeelding]
Precies! Als je geen hoog IQ hebt, dan toch gewoon een hoog cholestorolgehalte!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef sjippen het volgende:
Iets ronder als normaal (mollig) vind ik veel mooier dan een rank & slank.
Daarbij moet wel gezegd worden dat geval per geval moet bekeken worden. Het moet allemaal een beetje in proportie zijn. Dik is natuurlijk niet mooi, maar een beetje extra spek kan geen kwaad, integendeel!
Die blonde op je eerste plaatje bijvoorbeeld mag er zeker zijn!
sorry ik ben een vrouw, maar het is toch gewoon een kwestie van smaak, en wat boeit dat nou, en hoe kun je dat nu uitleggen waarom je liever slanke dames ziet of juist liever steviger.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:57 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Volle Vrouwen (meisjes)
Ik zit nu een tijdje op Fok.. En wat ik steeds meer tegen kom is dat vrouwen die wat steviger zijn minderwaardering krijgen.. Ik vraag mezelf af waarom![]()
[afbeelding]
Dan aan een slanke vrouw?!
[afbeelding]
Wij volle vrouwen zijn ook mooi!! Ik hoor heel vaak zeggen dikke vrouwen BAH BAH BAH.. Maar als ik opstraat loop van de 40 mannen die ik zie kijken er zeker 30 en willen hun nek daar ook nog wel voor verdraaien![]()
Dames schaam je niet.. we zijn allemaal MOOI
dat is niet altijd waarquote:
omdat het dan eruitziet alsof je een vent neuktquote:waarom is kort minder moor dan lang?
meer tieten ... meer vreugdequote:waarom is geen tieten minder mooi dan een handje vol?
Waarom neukt mollig lekkerder dan zo'n gratenpakhuisquote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef milagro het volgende:
[..]
sorry ik ben een vrouw, maar het is toch gewoon een kwestie van smaak, en wat boeit dat nou, en hoe kun je dat nu uitleggen waarom je liever slanke dames ziet of juist liever steviger.
persoonlijk vind ik slank (en dus niet mager) mooier dan stevig.
wat niet betekent dat stevig per definitie minder mooi ís.
die dames op de foto zien er in mijn beleving gelijk zo 'moederlijk' uit, 'homely' , dik maakt ouder, ms is dat het?
waarom is oud minder mooi dan jong?
waarom is kort minder moor dan lang?
waarom is geen tieten minder mooi dan een handje vol?
waarom is wel rimpels minder mooi dan geen rimpels?
dat bepalen de ogen die er naar kijken.
valt niet zoveel aan uit te leggen denk ik.
omdat het tien keer stoten voor de prijs van 1 is?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Waarom neukt mollig lekkerder dan zo'n gratenpakhuis
Waarom hebben wat vollere mensen en vooral meiden vaak de neiging alles wat slanker is als zij als gratenpakhuis te bestempelen?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Waarom neukt mollig lekkerder dan zo'n gratenpakhuis
ja, grappig is dat, klagen over het harde oordeel van sommigen over dik zijn, en dan vervolgens zelf een kutopmerking uitdelen, en dan niet aan het adres van de oordelende mannen, nee, aan het adres van de slanke dames die hun aandacht trekkenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom hebben wat vollere mensen en vooral meiden vaak de neiging alles wat slanker is als zij als gratenpakhuis te bestempelen?
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, grappig is dat, klagen over het harde oordeel van sommigen over dik zijn, en dan vervolgens zelf een kutopmerking uitdelen, en dan niet aan het adres van de oordelende mannen, nee, aan het adres van de slanke dames die hun aandacht trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |