Jij gaat van het uiterste gelijk!quote:Op maandag 19 februari 2007 10:59 schreef Haaarbal het volgende:
Even nadenken hoor, wat is mooier..
[afbeelding]
of...
[afbeelding]
Hmm... lastig
Ik was aan het plagenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:00 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
[..]
Jij gaat van het uiterste gelijk!
Volgens mij bestaan er magere vrouwen, slanke vrouwen, vollere vrouwen en dikke vrouwen.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:57 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Dus mannen eerlijk je mening geven!!!
Ben je niet bang dat je er breekt ofzo?!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:02 schreef Haaarbal het volgende:
[afbeelding]
Hier is ze nét weer wat te dun, ribben zijn niet okay
Care*!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:05 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je er breekt ofzo?!![]()
openings Postquote:
Ik ruim het op, en dan gaat het gewoon weer open. Zonder getroll en gaarne ook zonder gehap op datzelfde getroll.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:44 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Gooi er maar een slotje op... want dit slaat allemaal nergens op!
zo, weer openquote:Op maandag 19 februari 2007 11:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ruim het op, en dan gaat het gewoon weer open. Zonder getroll en gaarne ook zonder gehap op datzelfde getroll.
edit: en weer open, we proberen het nog even. Gezeik over klonen mag achterwege blijven. Zelfde geldt voor eigen foto's, want daar hebben we US voor.
Game on.
Ik sluit me hier bij aan. Slank kan mooi zijn maar iets voller ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:06 schreef melluk het volgende:
[..]
zo, weer open
hopen dat het dit keer wel normaal blijft
ik verkies nog steeds een wat vollere vrouw
echter ben ik het er wel mee eens dat je mooie slanke dames hebt, maar ook lelijke
en ook mooie volle vrouwen, maar ook lelijke
dus het ligt natuurlijk ook aan hoe vol, op welke manier vol (niet flubberig enzo)
en het koppie moet natuurlijk ook leuk zijn om naar te kijken
Ja. Maar als je op jonge leeftijd al iets voller bent ben je op je 40ste waarschijnlijk een nijlpaard. En dat vooruitzicht vinden veel mannen minder prettig.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:13 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan. Slank kan mooi zijn maar iets voller ook.
Er is verschil tussen mager en slank.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:28 schreef Camplo het volgende:
Ik hou niet zo van die magere latten zoals al die modellen. Bah.
Die vrouw links doet haar onderbroek over haar navel heen, dat zegt genoeg geloof ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:57 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Volle Vrouwen (meisjes)
Ik zit nu een tijdje op Fok.. En wat ik steeds meer tegen kom is dat vrouwen die wat steviger zijn minderwaardering krijgen.. Ik vraag mezelf af waarom![]()
Wat is er nu minder mooi aan een stevige vrouw?!
[afbeelding]
Dan aan een slanke vrouw?!
[afbeelding]
Wij volle vrouwen zijn ook mooi!! Ik hoor heel vaak zeggen dikke vrouwen BAH BAH BAH.. Maar als ik opstraat loop van de 40 mannen die ik zie kijken er zeker 30 en willen hun nek daar ook nog wel voor verdraaien![]()
Dames schaam je niet.. we zijn allemaal MOOI
Dus mannen eerlijk je mening geven!!!
Dat denk ik dus niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:06 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Ik denk dat er wel veel mannen zijn die op vol vallen... Maar zwijgen naar de buiten wereld
Vooral onder de jongere (want anders hoor je niet bij de groep)
Een magere kikker ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb liever vollere vrouwen, ik vindt het er gewoon mooier uitzien inplaats van die uitstekende botten en die afrikaanse wangen zoals bijvoorbeeld bij jorinde
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Niet als die tienerfiguurtjes dik of te mager zijn...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is verschil tussen mager en slank.
En heb eens ergens gelezen dat de meeste mannen (helaas) nog altijd op tienerfiguurtjes vallen.
Ja, goed. Maar we hebben het nu puur om het figuur.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:40 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Niet als die tienerfiguurtjes dik of te mager zijn...
En dan heb je t over t figuur, maar uitstraling is ook erg belangrijk, en op een bepaalde leeftijd
ben je ook wel opzoek naar iemand met wie je op een gelijke verstandhouding zit (geestelijk en
lichamelijk)... ik hoef geen puppies meer, ben meer aangetrokken tot vrouwen van mijn leeftijd...
Een pondje meer.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:38 schreef Sh0g het volgende:
Liever een beetje voller dan te mager. En zolang de verhoudingen maar ongeveer kloppen. Een meisje van boven de 1.75m met een pondje meer zit waarschijnlijk meer in verhouding dan eentje van 1.50m. Maar over het algemeen gaat mijn persoonlijke voorkeur toch uit naar lange meisjes. Dat betekent niet dat ik die kleine meisjes niet respecteer natuurlijk.
Ik toch mooi niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er is verschil tussen mager en slank.
En heb eens ergens gelezen dat de meeste mannen (helaas) nog altijd op tienerfiguurtjes vallen.
Je was net te snel.. had al een toevoeging geschreven...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, goed. Maar we hebben het nu puur om het figuur.
Je weet niet meteen vanaf het begin of je met iemand overweg kunt, daar moet je een persoon beter voor leren kennen. En iemand die je lichamelijk aantrekkelijk vindt zul je eerder beter willen leren kennen dan bij iemand waar je dat niet bij hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |