De kracht van GTA is juist dat het een look-a-like is van een stad.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zou GTA IV wat zijn in een gebied als Londen?Of gaat het meer de Tokyo kant uit?
Ik hoop dat het een verzonnen amerikaanse stad is.Geen look-a-like zoals GTA 3,Vice City of San Andreas.Maar zoeits als Saint's row.
Zolang dezelfde dope gameplay er maar weer inzit.
Ja precies, dat is toch ongelofelijk goed van ze dat je die gebouwen gewoon gelijk herkent!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:01 schreef jp84 het volgende:
idd, vooral bij los angeles en san fransisco heb ik dat,
bijv dat bankgebouw zie je echt onwijs vaak in films
deze:
[afbeelding]
elke denk ik dan, ja daar ben ik wel paar 1000 keer vanaf gesprongen 8)
of met san fransisco met die brug en dat puntige gebouw
September 2008??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:11 schreef RickoKun het volgende:
wel jammer, dat de pc versie pas ergens weer in september 2008 zal uitkomen
Maar goed, de pc-versie en de andere versies worden dus niet gelijk gelanceerd... Helaas. Ik snap niet waarom de brave pc-gamers altijd zo lang moeten wachten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:49 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Je moet niks geloven wat er hier verteld word.![]()
Het speelt zich af in Antartica.
Omdat Rockstar waarschijnlijk meer verdiend aan consolegamers.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:05 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar goed, de pc-versie en de andere versies worden dus niet gelijk gelanceerd... Helaas. Ik snap niet waarom de brave pc-gamers altijd zo lang moeten wachten.
Ja, ik dat weet ik ook wel. Het is meer dat ik wou zeggen dat ik het gewoon irritant vindquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat Rockstar waarschijnlijk meer verdiend aan consolegamers.
Consolespellen zijn toch wat minder snel te kraken.
Bovendien kregen ze vroeger waarschijnlijk een x-bedrag van Sony om bijv. GTA3 eerst alleen voor de PS2 uit te brengen.
Omdat ik zo lang moet wachten doe ik dat uiteindelijk ook wel, dus daartegen helpt het nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens, het was bij gta 3 , vice city EN san andreas zo dat het spel voor de PC min. 9 maanden later kwam...........belachelijk, alsof wij alles illegaal downloaden ofzo
Gekquote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben wel voor een Wild West-thema. Geen auto's maar paarden en postkoetsen, geen steden maar dorpjes en indianendorpjes en ghosttowns en prairies en ravijnen en gieren en coyote's en outlaw's en cowboygangs en rooksignalen en tipi's enzo.
Maar aan de andere kant word het nu wel uitgekauwt of niet?:pquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
De kracht van GTA is juist dat het een look-a-like is van een stad.
Ik ben nog nooit in Miami, San Francisco, Los Angelos of Las Vegas geweest. Maar als ik die steden op tv zie, lijkt het net of ik er al 100x geweest ben. En dat vind ik echt sterk aan het spel. Ze weten echt de sfeer van de stad over te brengen.
Ik hoop dat het Londen wordt. Lekker links rijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |