als ik het goed begrepen heb (lang leve discovery channelquote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar hebben ze zeg maar ook een clit dan?.
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar hebben ze zeg maar ook een clit dan?.
Jeetje, medische wetenschap staat inderdaad niet voor nietsquote:Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik het goed begrepen heb (lang leve discovery channel) wordt daar een stuk van de eikel voor gebruikt
Er zitten niet altijd siliconen ingebouwd hoor. Tussen vagina's zitten onderlinge grote verschillen, ook bij biologische vrouwen, daarom vraag ik me af waar je specifiek op doelt met dat het allemaal net iets anders werkt?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar wees nou even reëel: als je het al niet ziet, merk je het toch als je met een trans in bed ligt?
om het even heel plat te zeggen: dr zitten siliconen tieten ingebouwd en de boel vanonderen kan dan misschien nog zo natuurgetrouw ogen, het werkt allemaal net even anders.
Klopt.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik het goed begrepen heb (lang leve discovery channel) wordt daar een stuk van de eikel voor gebruikt
Hoezo werkt het allemaal anders dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar wees nou even reëel: als je het al niet ziet, merk je het toch als je met een trans in bed ligt?
om het even heel plat te zeggen: dr zitten siliconen tieten ingebouwd en de boel vanonderen kan dan misschien nog zo natuurgetrouw ogen, het werkt allemaal net even anders.
was dat niet Andries ofzo?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:08 schreef yvonne het volgende:
Wie had in een BB ook weer z'n pik in Kelly gestopt?
Die was er goed ziek van.
bij sexuele opwinding wordt bijv. de boel niet vochtig, dus er is altijd glijmiddel nodig.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoezo werkt het allemaal anders dan?
Onvoldoende vochtig worden is een probleem inderdaad. Dat is overigens iets dat ook bij behoorlijk veel biologische vrouwen voorkomt. De diepte is, mits mannelijk apparaat niet al te woest, doorgaans geen probleem. Uiteraard hangt dit wel mede af van een gunstig resultaat van de operatie.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij sexuele opwinding wordt bijv. de boel niet vochtig, dus er is altijd glijmiddel nodig.
een ander probleem is dat de huid van de penis is gebruikt om de vagina te maken. dan blijkt de boel dus achteraf niet diep genoeg.
Ah joh, alleen op internet hebben kerels een lul van 26 cm, dus IRL zal dat idd geen probleem zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Onvoldoende vochtig worden is een probleem inderdaad. Dat is overigens iets dat ook bij behoorlijk veel biologische vrouwen voorkomt. De diepte is, mits mannelijk apparaat niet al te woest, doorgaans geen probleem. Uiteraard hangt dit wel mede af van een gunstig resultaat van de operatie.
En hoe werkt dat andersom dan? Bij vrouwen die omgebouwd zijn tot mannen? Werkt dat apparaat daar beneden dan ook?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daaromquote:Op maandag 19 februari 2007 11:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah joh, alleen op internet hebben kerels een lul van 26 cm, dus IRL zal dat idd geen probleem zijn..
geen idee hoe ze dat doenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
En hoe werkt dat andersom dan? Bij vrouwen die omgebouwd zijn tot mannen? Werkt dat apparaat daar beneden dan ook?.
Het stijf worden gaat niet vanzelf, maar het fijne weet ik er niet meer van. Transseksuele mannen zijn wat dat aangaat sowieso wel veel zwaarder in het nadeel dan transseksuele vrouwen..quote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
En hoe werkt dat andersom dan? Bij vrouwen die omgebouwd zijn tot mannen? Werkt dat apparaat daar beneden dan ook?.
Technisch gezien dus helemaal niet. Omdat "ze" een penis heeft laten ombouwen tot een vagina-achtig ding? Het is eigenlijk gewoon een hoopje vlees.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Technisch gezien is het op het moment dat je haar neukt een vrouw.
Omdat ze als persoon altijd een vrouw was en nu ook lichamelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Technisch gezien dus helemaal niet. Omdat "ze" een penis heeft laten ombouwen tot een vagina-achtig ding? Het is eigenlijk gewoon een hoopje vlees.
Oh, ben je er zo een. Laat dan maar zitten verder.quote:Ik zou "haar" slaan, en hard ook als ik erachter zou komen.
Kun je uitleggen waarom?quote:En het is toch een vorm van dwaling () dan.
De meeste transseksuelen zijn het daar wel min of meer over eens. Naar mijn mening geen rolmodel.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef Mojorisin het volgende:
. Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, maar zij is toch wel een vorbeeld van en geslagde operatie, maar niet meteen een geslaagde "vrouwelijke" persoonlijkheid...
A. Nee, ze is geen vrouw. Maar dat is puur een mening.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:37 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Omdat ze als persoon altijd een vrouw was en nu ook lichamelijk.
[..]
Oh, ben je er zo een. Laat dan maar zitten verder.
[..]
Kun je uitleggen waarom?
Dat gaat met een pompje geloof ikquote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |