abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 10:54:13 #51
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46451677
ja maar wees nou even reëel: als je het al niet ziet, merk je het toch als je met een trans in bed ligt?
om het even heel plat te zeggen: dr zitten siliconen tieten ingebouwd en de boel vanonderen kan dan misschien nog zo natuurgetrouw ogen, het werkt allemaal net even anders.
pi_46451705
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:53 schreef teamlead het volgende:

[..]

die bedoelde ik idd
Oh, dan snap ik de verwarring.

Ik had het dus over Androgen Insensitivity Syndrome.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:55:15 #53
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46451706
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Maar hebben ze zeg maar ook een clit dan? .
als ik het goed begrepen heb (lang leve discovery channel ) wordt daar een stuk van de eikel voor gebruikt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46451723
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Maar hebben ze zeg maar ook een clit dan? .
pi_46451757
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef teamlead het volgende:

[..]

als ik het goed begrepen heb (lang leve discovery channel ) wordt daar een stuk van de eikel voor gebruikt
Jeetje, medische wetenschap staat inderdaad niet voor niets .
  maandag 19 februari 2007 @ 10:58:05 #56
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46451785
bovendien: zelfs als ze een orgasme zouden moeten faken: who cares?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_46451791
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar wees nou even reëel: als je het al niet ziet, merk je het toch als je met een trans in bed ligt?
om het even heel plat te zeggen: dr zitten siliconen tieten ingebouwd en de boel vanonderen kan dan misschien nog zo natuurgetrouw ogen, het werkt allemaal net even anders.
Er zitten niet altijd siliconen ingebouwd hoor. Tussen vagina's zitten onderlinge grote verschillen, ook bij biologische vrouwen, daarom vraag ik me af waar je specifiek op doelt met dat het allemaal net iets anders werkt?
pi_46451799
quote:

[..]

Klopt.
pi_46451842
ja.. ze vouwen heel kundig een mooie vleeshoed
http://www.designboom.com/trash/bse.html
I am the lizardking, I can do anything!
  maandag 19 februari 2007 @ 11:01:55 #60
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_46451865
Als het alleen om de sex gaat hoeft er niks verteld te worden als het een ander soort relatie word weer wel.
Bij alleen sex gaat het om de sex en als die oké is is het toch goed ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_46451866
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
Hoezo werkt het allemaal anders dan?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 19 februari 2007 @ 11:04:04 #62
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_46451916
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:08 schreef yvonne het volgende:
Wie had in een BB ook weer z'n pik in Kelly gestopt?
Die was er goed ziek van.
was dat niet Andries ofzo?
eigenlijk had hij geen recht van spreken aangezien hij niet vies van mannen was bleek later.
Neerkomen wel!
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 11:07:13 #63
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46452000
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:02 schreef MUUS het volgende:

[..]

Hoezo werkt het allemaal anders dan?
bij sexuele opwinding wordt bijv. de boel niet vochtig, dus er is altijd glijmiddel nodig.
een ander probleem is dat de huid van de penis is gebruikt om de vagina te maken. dan blijkt de boel dus achteraf niet diep genoeg.
pi_46452200
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

bij sexuele opwinding wordt bijv. de boel niet vochtig, dus er is altijd glijmiddel nodig.
een ander probleem is dat de huid van de penis is gebruikt om de vagina te maken. dan blijkt de boel dus achteraf niet diep genoeg.
Onvoldoende vochtig worden is een probleem inderdaad. Dat is overigens iets dat ook bij behoorlijk veel biologische vrouwen voorkomt. De diepte is, mits mannelijk apparaat niet al te woest, doorgaans geen probleem. Uiteraard hangt dit wel mede af van een gunstig resultaat van de operatie.
pi_46452302
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Onvoldoende vochtig worden is een probleem inderdaad. Dat is overigens iets dat ook bij behoorlijk veel biologische vrouwen voorkomt. De diepte is, mits mannelijk apparaat niet al te woest, doorgaans geen probleem. Uiteraard hangt dit wel mede af van een gunstig resultaat van de operatie.
Ah joh, alleen op internet hebben kerels een lul van 26 cm, dus IRL zal dat idd geen probleem zijn. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46452315
quote:

[..]

En hoe werkt dat andersom dan? Bij vrouwen die omgebouwd zijn tot mannen? Werkt dat apparaat daar beneden dan ook? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_46452404
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:19 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ah joh, alleen op internet hebben kerels een lul van 26 cm, dus IRL zal dat idd geen probleem zijn. .
Daarom
  maandag 19 februari 2007 @ 11:25:44 #68
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46452446
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:

[..]

En hoe werkt dat andersom dan? Bij vrouwen die omgebouwd zijn tot mannen? Werkt dat apparaat daar beneden dan ook? .
geen idee hoe ze dat doen Maar volgens mij werkt het wel dan
pi_46452475
quote:

[..]

Het stijf worden gaat niet vanzelf, maar het fijne weet ik er niet meer van. Transseksuele mannen zijn wat dat aangaat sowieso wel veel zwaarder in het nadeel dan transseksuele vrouwen..
  maandag 19 februari 2007 @ 11:33:38 #70
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46452648
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Technisch gezien is het op het moment dat je haar neukt een vrouw.
Technisch gezien dus helemaal niet. Omdat "ze" een penis heeft laten ombouwen tot een vagina-achtig ding? Het is eigenlijk gewoon een hoopje vlees.

Ik zou "haar" slaan, en hard ook als ik erachter zou komen. Een walgelijk idee in mijn ogen.
Je merkt er mischien wel niets van. Maar geloof dat wil je gewoon niet meemaken als man.
Ik ben van mening dat je het hoort te weten van tevoren.

Heeft verder niks te maken met "eej ik dacht dat het een garnalencocktails was".
Heeft te maken dat je een binnenstebuiten lul heb zitten pompen. En daar hebben weinig heteromannen trek in. En het is toch een vorm van dwaling ( ) dan.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_46452740
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:33 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Technisch gezien dus helemaal niet. Omdat "ze" een penis heeft laten ombouwen tot een vagina-achtig ding? Het is eigenlijk gewoon een hoopje vlees.
Omdat ze als persoon altijd een vrouw was en nu ook lichamelijk.
quote:
Ik zou "haar" slaan, en hard ook als ik erachter zou komen.
Oh, ben je er zo een. Laat dan maar zitten verder.
quote:
En het is toch een vorm van dwaling ( ) dan.
Kun je uitleggen waarom?
pi_46452818
Ik blijf het een vreemd topic vinden verder. Het ziet er uit als een vrouw, het praat als een vrouw, maar is geboren als man. De helft moet nog worden geopereerd, en is van beneden zelfs nog man. De andere helft is helemaal geopereerd en dan dus "vrouw", maar wel als man geboren...

Je mag met je lichaam doen wat je wil natuurlijk. In zo'n land leven we gelukkig. Maar voor mensen waar je mee in aanraking komt is dat best verwarrend. Neem zo'n Kelly nou. Dat is dan kwa uiterlijk een vrouw, maar kwa gedrag blijft het hangen bij een nichterige kerel imho. Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, maar zij is toch wel een voorbeeld van en geslaagde operatie, maar niet meteen een geslaagde "vrouwelijke" persoonlijkheid...

[ Bericht 0% gewijzigd door Mojorisin op 19-02-2007 11:42:26 (omdat ik stink dyslectisch ben) ]
I am the lizardking, I can do anything!
pi_46452903
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef Mojorisin het volgende:

. Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, maar zij is toch wel een vorbeeld van en geslagde operatie, maar niet meteen een geslaagde "vrouwelijke" persoonlijkheid...
De meeste transseksuelen zijn het daar wel min of meer over eens. Naar mijn mening geen rolmodel.
  maandag 19 februari 2007 @ 11:43:15 #74
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46452904
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:37 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Omdat ze als persoon altijd een vrouw was en nu ook lichamelijk.
[..]

Oh, ben je er zo een. Laat dan maar zitten verder.
[..]

Kun je uitleggen waarom?
A. Nee, ze is geen vrouw. Maar dat is puur een mening.
B. Ik hou niet van geweld, maar in die kwestie zou ik me dermate genaaid voelen dat ik mezelf waarschijnlijk niet kan helpen. Ik vind gewoon dat je zoiets moet melden.
C. Omdat je je keuze maakt die niet op de juiste feiten berust zijn. Kan wel zeggen dat het lichamelijk een vrouw is. Maar dat is het niet.

Trouwens kan je het aan de meeste wel zien. Zelfs Kelly heeft zo "haar" kenmerken, terwijl die toch goed gelukt is.

Ik vind er meestal niks vrouwerig aan ook, ook qua gedrag niet.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_46452916
quote:

[..]

Dat gaat met een pompje geloof ik . Serieus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')